بازی هفته: Minecraft و ساخت و ساز بدون درد

فلفل آسیاب در حال حاضر منتشر شده است، که فوق العاده است – اگر دنبال یک بازی اکشن سرگرم کننده و مهیج با لمس Drill Dozer هستید، به آن نگاه کنید. من بازی را در حالی انجام دادم که توسط مته های واقعی احاطه شده بودم، زیرا در حال حاضر در حال بازسازی حمام هستیم. مدتی است که سازنده در خانه نداریم. کار فعلی را به تعویق انداختیم تا به جایی رسید که به معنای واقعی کلمه نمی‌توانستید از حمام بیرون بیایید بدون اینکه یک شیر آب زنگ زده در دست داشته باشید و سیل شادی از آب زیرزمینی شما را به راهرو تعقیب کند. پر سر و صدا و دوستانه و جذاب بوده است.

بیایید کمی در این مورد درنگ کنیم، زیرا این دلیل بازی واقعی ما در هفته است. سازندگان، که عالی هستند، روز اول آمدند و بلافاصله رادیویی را که با خود آورده بودند، نصب کردند، که روی یکی از آن ایستگاه‌ها تنظیم شده بود، به نظر می‌رسد که سازندگان می‌توانند آن را روی صفحه تنظیم کنند. کمی شبیه به آن جهان‌های متناوب خاص که ویل می‌تواند در «مواد تاریکش» به آن‌ها برود. رادیو نصب شد، خانه به سرعت با Ultravox پر شد، که، اکنون به آن فکر می‌کنم، به هر حال کمی شبیه به یک نام تجاری سازنده به نظر می‌رسد. با این حال، مرحله بعدی برداشتن کاشی‌ها بود، که من تصور می‌کردم یک فرآیند پزشکی قانونی است – جایی بین مرمت هنر و حفاری یک حفاری باستان‌شناسی. در عوض، به نظر می رسید که یک دسته گرگ در حمام ما هستند و نیم ساعت از دیوارها می خوردند. سپس از پنجره به بیرون نگاه کردیم و وان حمام ما به طرزی جادویی روی چمن بود.

بسه دیگه بازی هفته ما Minecraft است، و به این دلیل است که در حالی که این همه ساختمان پر سر و صدا، ترسناک و درخشان در دنیای واقعی در جریان بود، دخترم دوباره وارد یکی از چرخه های Minecraft خود شد. در دنیای واقعی، سازندگان حمام ما را برای دو هفته مرتب می کنند. در Minecraft، دخترم در حالی که من یک ناهار سریع می‌خوردم و او را در محل کار تماشا می‌کردم، چندین فضای داخلی مترو ساخت.


منبع: https://www.eurogamer.net/game-of-the-week-minecraft-and-pain-free-construction?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *