Warbond ممتاز بعدی Helldivers 2 Democratic Detonation است، کمان پولادی در حال انفجار و موارد دیگر را اضافه می کند.

Warbond Premium بعدی Helldivers 2 قرار است هفته آینده در ۱۱ آوریل عرضه شود.

توسعه‌دهنده Arrowhead همه چیزهایی را که بازیکنان می‌توانند با نام‌های مناسب به دست بیاورند، ارائه کرده است. Warbond انفجار دموکراتیک. این شامل انواع سلاح‌ها، تقویت‌کننده‌ها و زره‌های جدید مانند CB-9 Exploding Crossbow است.

این قطعه خاص از کیت به کاربر خود توانایی شلیک “پیچ های انفجاری قدرتمند” را می دهد که “در صورت برخورد مستقیم حداکثر آسیب را از بین می برد”. تیم Helldivers 2 اشاره کرد که هر کسی که از این کمان پولادی در حال انفجار استفاده می کند باید هنگام هدف گیری گرانش را در نظر بگیرد. من مطمئن هستم که یک جوک تیر در سر وجود دارد که باید به نوعی در اینجا ساخته شود.

Helldivers 2 – Report for Duty Trailer | بازی های PS5 و PC. در یوتیوب تماشا کنید

یکی دیگر از ویژگی های برجسته، تقویت کننده خلبان استخراج خبره است که زمان رسیدن شاتل استخراج به چراغ استخراج را کاهش می دهد. به‌عنوان کسی که اغلب در ساعت پایانی به هر طریقی له شده و معلول شده‌ام، از این قدردانی می‌کنم.

Warbond Democratic Detonation همچنین شامل تپانچه نارنجک GP-31 است که، بله، تپانچه ای است که نارنجک شلیک می کند.

در اینجا لیستی از همه چیزهایی که در Warbond آتی Helldivers 2 گنجانده شده است، Democratic Detonation است:

قدرت آتش

  • BR-14 Adjudicator Rifle: قضاوت عادلانه را با دقت به دشمنان خود ارائه دهید. این تفنگ تهاجمی با نفوذ زره به بهترین وجه در برابر گروه های کوچکتر استفاده می شود.
  • R-36 Eruptor Rifle: فاصله خود را حفظ کنید… این تفنگ مارپیچ با کمک جت گلوله هایی شلیک می کند که در صورت برخورد، ترکش ها را در همه جهات منفجر می کند. همه جهات حتی صورتت
  • کمان پولادی منفجر CB-9: Kaboom! از پیچ و مهره های انفجاری قدرتمندی که در اثر برخورد مستقیم بیشترین آسیب را از بین می برند، لذت ببرید. هنگام هدف گیری باید گرانش را در نظر گرفت.

سلاح های ثانویه و تقویت کننده ابزار

  • نارنجک ترمیت G-123: این زیبایی کوچک می تواند قبل از سوختن تا دمای ۲۰۰۰ درجه سانتیگراد به سطوح بچسبد.
  • تپانچه نارنجک GP-31: آنچه روی برچسب نوشته شده را انجام می دهد – تپانچه ای که نارنجک شلیک می کند. فراموش نکنید که بین عکس ها دوباره بارگذاری کنید.
  • Expert Extraction Pilot Booster: آیا باید سریع از جم خارج شوید؟ این تقویت کننده زمان لازم برای رسیدن شاتل استخراج به چراغ استخراج را کاهش می دهد. خانه به موقع برای شام.

زره

  • زمین شکن CE-27: زره متوسط. زمین تنها مانع دیگری است که هنوز پاک نشده است.» – SGM جانت جونز، بنیانگذار سپاه حفاری.
  • متخصص تخریب CE-07: زره سبک. این لباس که در اصل توسط زمین‌سازان قمری پوشیده شده بود، می‌تواند تغییرات سریع فشار، گرما و سرعت شخصی را تحمل کند.
  • FS-55 Devastator: Heavy Armour. نسخه های داخلی این زره به کشاورزان استعماری اجازه می دهد تا با خیال راحت محصولات و معادن را در کنار هم بکارند و در عین حال یک تکه می مانند.

همچنین تعدادی شنل کاملاً جدید وجود دارد: منادی برابری واقعی، خشم عقاب، یا ملیله آزادی.

Arrowhead اعلام کرد: “بیایید دشمنان بدخواه خود را به شعله های سوزان جهنم بکشیم، سربازان.” “آتش در سوراخ!”


Warbond ممتاز بعدی Helldivers 2 Democratic Detonation است، کمان پولادی در حال انفجار و موارد دیگر را اضافه می کند.


تصویر سربرگ warbond ممتاز helldivers 2 که سربازی را با کلاه ایمنی زرد و ماسک سیاه از نمای نزدیک نشان می دهد.

اعتبار تصویر: سر پیکان

ما به بازی چهار ستاره دادیم بررسی بازی Eurogamer's Helldivers 2با اما کنت که «آتش‌بازی‌های پر هرج و مرج و کمدی» را ستایش می‌کند که «بازی با دوستان را به شورش تبدیل می‌کند».


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2s-next-premium-warbond-is-democratic-detonation-adds-exploding-crossbow-and-more?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *