بازی هیبریدی اول و سوم VR Mixture تاریخ انتشار در ماه مارس برای PC و PSVR2 دریافت می کند

من از پروانه متنفرم چیزهای کوچولوی احمقانه، ساکت و بالنده ای که از تاریکی بیرون می آیند، زمانی که من اصلاً انتظارش را ندارم و مانند انگشتان ارواح کوچک خزنده، پشت گردنم بال می زنند. اورررغ، حفره های زیادی را بیان کن.

و حتی از چه چیزی ساخته شده اند؟ گرد و غبار را از ظاهر اشیا پاک کنید، و منظورم این است که چگونه کار می کند؟

راستش نمی دانم. اما می‌دانم که Mixture، یک بازی VR ترکیبی اول و سوم، کار می‌کند، زیرا من (بیشتر) نسخه نمایشی Steam Next Fest را برای VR Corner این هفته بازی کرده‌ام.


بازی هیبریدی اول و سوم VR Mixture تاریخ انتشار در ماه مارس برای PC و PSVR2 دریافت می کندآیا Mixture PC VR & PSVR2 Gameplay A Th-st Buy است؟ – MIXTURE STEAM NEXTFEST DEMO – Ian’s VR Corner


این گوشه واقعیت مجازی این هفته است. برای اولین برداشت از گیم پلی Mixture PC VR باید آن را تماشا کنید.

همراه با نسخه ی نمایشی Steam Next Fest، Mixture نیز در نهایت تاریخ انتشار ۱ مارس را برای PC VR و PSVR2 تعیین کرد که تنها یک سال از عرضه آن در Quest می گذرد.

توسعه دهنده آن Mixture را به عنوان یک بازی «Self-Co-Op» توصیف می کند، که صادقانه آن را به نظر من بیشتر شبیه یک بازی هنتای مبهم می کند، اما این به این دلیل است که من یک احمق نابالغ هستم. “Self-Co-Op” در واقع یک ترکیب منحصر به فرد (geddit؟) از گیم پلی سوم و اول شخص است.

مانند بازی‌های خارق‌العاده Moss، Mixture شما را به‌عنوان یک شخصیت غول‌پیکر شبح بازی می‌بیند، اما در اینجا، به جای تعامل فیزیکی با جهان، باید از کنترل‌های حرکتی برای مکیدن موادی استفاده کنید که می‌توان از آنها برای ایجاد مخلوط‌های کیمیاگری با خواص مختلف استفاده کرد. سپس می توان آنها را به سمت دشمنان و موانعی که به هر مخلوطی که پرتاب می شود واکنش متفاوتی نشان می دهند، مورد حمله قرار داد.

در حین انجام همه این کارها، همچنین باید از انگشتان شست و دکمه‌های کنترل‌کننده‌های حرکتی استفاده کنید تا یک کاراکتر کوچک‌تر (در این مورد یک شوالیه شب پره (ewww)) را در اطراف سطوح حرکت دهید، که در تجربه من، می‌تواند برای قدیمی‌ها بسیار سخت باشد. مغز وقتی سعی می کنید همه این کارها را یکجا انجام دهید!


امیدوارم از رنگ قرمز خوشتون بیاد

با این حال، برخلاف خزه مسحورکننده، جلوه‌های بصری در Mixture نسبتاً ملایم هستند. اشتباه نکنید، آنها گاهی اوقات می توانند بسیار شیک باشند و برخی از مناظر دور نسبتاً زیبا هستند، اما اغلب مکان هایی که در آن اکشن اتفاق می افتد، اساسی و تکراری به نظر می رسند. به خصوص که به نظر می‌رسد خود سطوح کمی بیشتر از راهروهایی هستند که با مناطقی که بین پازل‌های سکوی بدون الهام و میدان‌های جنگی نسبتاً کسل‌کننده حرکت می‌کنند، نقطه‌گذاری شده‌اند.

دموی Next Fest بسیار جذاب است، من حدود ۹۰ دقیقه بازی کردم قبل از اینکه متوجه شدم این یک بازی برای من نیست و تا آن مرحله هنوز به پایان نرسیده بودم، بنابراین حداقل ایده خوبی از آن خواهید داشت. اگر بخواهید آن را دانلود کنید، این یک بازی برای شما خواهد بود. و احتمال زیادی وجود دارد که شما آن را بیشتر از من دوست داشته باشید زیرا نسخه Quest در واقع دارای نظرات مثبت زیادی است.

درباره ترکیبی از نظرات صحبت کنید!


منبع: https://www.eurogamer.net/hybrid-first-and-third-person-vr-game-mixture-gets-a-march-release-date-for-pc-and-psvr2?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *