بازی Dawntrail بازی Final Fantasy 14 تا پایان ماه ژوئن منتشر نمی شود، بنابراین می توانید DLC Elden Ring را بازی کنید.

Dawntrail بازی Final Fantasy 14 به طور کامل در ۲ ژوئیه ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد – دسترسی اولیه یک هفته قبل از ۲۸ ژوئن کاهش می یابد – بنابراین هم شما و هم تیم سازنده Dawntrail “یک هفته” فرصت دارید تا از DLC مورد انتظار Elden Ring، Shadow of عبور کنید. درخت Erdtree

صحبت در PAX East این آخر هفته، نائوکی «یوشی-پی» یوشیدا، تهیه‌کننده/کارگردان، کنایه زد که تیم امیدوار بود یک هفته زودتر با دسترسی اولیه باز شود، اما پس از آن… «الدن رینگ DLC…»


بازی Dawntrail بازی Final Fantasy 14 تا پایان ماه ژوئن منتشر نمی شود، بنابراین می توانید DLC Elden Ring را بازی کنید.تریلر FINAL FANTASY XIV: DAWNTRAIL


تریلر بازی Final Fantasy 14 Dawntrail.

Yoshi-P گفت: “ما فکر کردیم که همه علاقه مند به پخش DLC Elden Ring هستند.” و سپس یک انگشت خود را بالا گرفت. “یه هفته بهت فرصت میدم!”

“من به شما یک هفته فرصت می دهم تا از DLC Elden Ring لذت ببرید و سپس به تعطیلات تابستانی خود در Dawntrail بروید.

“من فقط می خواهم آن را روشن کنم، [the release date] به این دلیل نیست که می‌خواهم DLC Elden Ring را بازی کنم و سپس Dawntrail را بازی کنم، او با خنده اضافه کرد: “اگرچه من مشتاقانه منتظر آن هستم.”

پیش‌سفارش‌ها اواخر این هفته، در روز سه‌شنبه ۲۶ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۹ صبح به وقت بریتانیا باز می‌شوند و افرادی که پیش‌سفارش می‌کنند، مجموعه‌ای از گوشواره‌های آزیما و یک مینیون زیدان را دریافت خواهند کرد. Yoshi-P همچنین مخاطبان دوست داشتنی را از طریق آنچه در نسخه کلکسیونی عرضه می شود، جذب کرد.

Dawntrail دنبال Endwalker خواهد بود که در زمان انتشار بسیار محبوب بود بازی از فروش حذف شد. گسترش جدید شامل مجموعه ای کامل از شخصیت های بازگشته و محیطی استوایی و دریایی است که ظاهراً از آمریکای جنوبی الهام گرفته شده است.

در واقع، یوشیدا آن را به عنوان “بهترین تعطیلات تابستانی” برای Warriors of Light و کاملاً متفاوت از Endwalker توصیف کرد.


منبع: https://www.eurogamer.net/final-fantasy-14s-dawntrail-wont-release-until-the-end-of-june-so-you-can-play-the-elden-ring-dlc?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *