بازی Gran Turismo World Series 2023 در بارسلونا از اول دسامبر به پایان می رسد – PlayStation.Blog

مسابقات جهانی گرن توریسمو ۲۰۲۳ در تاریخ ۱ تا ۳ دسامبر در بارسلونا به پایان می رسد.

مخاطبان عمومی زنده شاهد همه اقدامات در مسابقات جام تویوتا گازو ریسینگ GT در جمعه، ۱ دسامبر، جام تولیدکنندگان در شنبه، ۲ دسامبر و جام ملت ها در روز یکشنبه، ۳ دسامبر خواهند بود.


بازی Gran Turismo World Series 2023 در بارسلونا از اول دسامبر به پایان می رسد – PlayStation.Blog

فینال جهانی ۱۰ سال Vision Gran Turismo را با هشت مدل کامل در محل و رونمایی زنده از دو خودروی جدید هیجان انگیز Vision Gran Turismo جشن خواهد گرفت.

تصویری که نقشه جهان را نشان می‌دهد، زمان‌های محلی را برای فینال‌های جهانی GT 2023 بارسلونا مشخص می‌کند، در سراسر جمعه، 1 دسامبر برای فینال بزرگ Toyota Gazoo Racing GT Cup 2023، شنبه، 2 دسامبر برای جام تولیدکنندگان و یکشنبه اجرا می‌شود. ، 3 دسامبر برای جام ملت ها.  جمعه لس آنجلس ساعت 10 صبح به وقت محلی، یکشنبه ساعت 7 صبح به وقت محلی است.  جمعه شنبه لندن 6 بعد از ظهر به وقت گرینویچ، یکشنبه 3 بعدازظهر به وقت گرینویچ، جمعه توکیو 3 صبح (+ 1 روز) و نیمه شب یکشنبه (+ 1 روز) است.

همه اکشن ها به صورت زنده در Gran Turismo YouTube و PlayStation Twitch و همچنین Eurosport و Discovery+ پخش خواهند شد.

پس از مسابقه خیره کننده سری جهانی Gran Turismo که در ماه آگوست در آمستردام برگزار شد، برترین مسابقه‌دهنده‌های GT از سراسر جهان برای فینال‌های جهانی دوباره وارد عمل شدند. شصت و پنج شرکت کننده از ۲۰ کشور جهان برای سه روز رقابت به بارسلونا در شمال اسپانیا سفر خواهند کرد.

سه روز مسابقه درجه یک

این اکشن در Fira de Barcelona، نزدیک به پیست تاریخی Montjuic F1 و پارک المپیک بارسلونا، در مرکز پایتخت پر جنب و جوش کاتالونیا رخ می دهد. این مسابقه با ۲۴ راننده در دو نیمه نهایی شروع می شود، یک رپشاژ آخرین شانس و فینال بزرگ ۱۲ طرفه برای تعیین برنده جام تویوتا گازو ریسینگ GT 2023 در روز جمعه، اول دسامبر از ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت محلی / ۷:۰۰ بعد از ظهر به وقت محلی.

در میدان رقابتی، بسیاری از مسابقه‌دهنده‌های معتبر سری جهانی Gran Turismo حضور دارند، اما جام TGR GT همیشه استعدادهای جدیدی را وارد میدان مسابقه می‌کند، مانند کالن روچ سریع آمریکایی که به تازگی ۱۸ ساله شده و برای اولین بار واجد شرایط رقابت است. با پنج راننده اسپانیایی در ترکیب، تعداد زیادی برای تشویق تماشاگران خانگی وجود خواهد داشت. کوک لوپز محبوب مشتاق است تا شروعی برنده در بزرگترین آخر هفته در تقویم گرن توریسمو داشته باشد، اما در این سری فوق رقابتی با مخالفت سرسختی روبرو خواهد شد.

در روز شنبه، ۲ دسامبر، این اکشن به جام تولیدکنندگان تبدیل می‌شود که در آن ۳۶ رقیب نماینده سازندگان پیشرو گرن توریسمو، از جمله شرکای سری تویوتا، مزدا و جنسیس خواهند بود. یک مسابقه سرعت مقدماتی با یک فینال بزرگ دنبال می شود که هر سه راننده در اطراف پیست معروف نوربرگ رینگ نوردشلایف مسابقه می دهند.

تیم قهرمان جهان، تیم سوبارو توسط تیم پورشه در مسابقات سری جهانی در آمستردام به مقام دوم سقوط کرد. آنها مشتاق انتقام خواهند بود، در حالی که تیم پورشه با بازگشت طلسم خود، آنجل اینوستروزا شیلیایی، که مجبور شد در حین بهبودی از مصدومیت، رویداد آمستردام را از دست بدهد، تقویت خواهد شد.

تیم لامبورگینی در رویداد Showdown عملکرد بسیار چشمگیر و سرگرم کننده ای را پشت سر گذاشت تا جایگاه نهایی سکو را از آن خود کند، اما تحت فشار تیم تویوتا و تیم مرسدس AMG، تیم های تویوتا و تیم مرسدس AMG، در سال ۲۰۲۲ تحت فشار قرار خواهند گرفت، زیرا آنها به دنبال پله های برتر و شانس خود برای برنده شدن Boccioni- هستند. جایزه الهام گرفته شده

یکشنبه، ۳ دسامبر، غرور ملی در خطر است زیرا ۱۲ تیم سه نفره برای جام ملت‌ها بر سر سه مسابقه سرعت انفرادی و یک مسابقه استقامتی ۳ راننده می‌جنگند. تیم اسپانیا در حال صعود است و مطمئناً در مقابل تماشاگران پارتیزان، در زمین خانگی مورد علاقه خود خواهد بود. کوکه لوپز در سال ۲۰۲۲، زمانی که جام ملت‌ها یک رقابت انفرادی بود، قهرمان جام ملت‌ها برای اسپانیا شد. این سه نفر که در ماه آگوست با خوزه سرانو و پل اورا در رویداد Amsterdam Showdown همبازی شدند، غیرقابل توقف بودند و یک پیروزی خیره کننده به دست آوردند.

تیم‌های فرانسه، تیم برزیل، تیم ژاپن، تیم شیلی و تیم ایتالیا همگی استعداد، سرعت و مهارت‌های مسابقه‌ای برای شکست دادن آن‌ها در روز خود دارند و دیدن اینکه آیا تماشاگران خانگی می‌توانند تفاوت را برای سه نفره اسپانیایی ایجاد کنند بسیار جذاب خواهد بود. آنها را تا انتها به سمت بالای سکو فشار دهید.

جشن ۱۰ سال Vision Gran Turismo

علاوه بر اکشن در مسیر، فینال جهانی ۲۰۲۳ همچنین ۱۰ سال از پروژه نوآورانه Vision Gran Turismo را جشن خواهد گرفت. بیش از ۳۰ خودروی Vision Gran Turismo در بازی‌های Gran Turismo طراحی و عرضه شده است که در بسیاری از موارد نگاهی اجمالی به آینده صنعت خودرو دارد.

هشت مدل کامل از خودروهای ویژن گرن توریسمو در محل برگزاری فینال‌های جهانی به نمایش گذاشته می‌شوند، اما هیجان‌انگیزتر از همه، دو خودروی جدید ویژن گرن توریسمو است که قرار است در جریان پخش جام تولیدکنندگان در روز شنبه و جام ملت‌ها در روز شنبه رونمایی شوند. یکشنبه.

علاوه بر خودروهای Vision Gran Turismo، تجربه حضور تماشاگران در محل برگزاری نیز توسط شرکای Gran Turismo World Series بهبود خواهد یافت. تویوتا برخی از مدل‌های پرچم‌دار GR خود را به نمایش می‌گذارد، میشلین غرفه‌ای خواهد داشت و فرصتی برای برنده شدن جوایز ارائه می‌دهد و Fanatec آخرین محصولات خود را به نمایش می‌گذارد، مانند Brembo و BBS.

در Gran Turismo 7 تماشا کنید و برنده شوید

پس از انتشار به‌روزرسانی Spec II در اوایل ماه نوامبر، گرن توریسمو ۷ بازیکنان می توانند از دو کمپین ویژه جایزه درون بازی در فینال جهانی ۲۰۲۳ بهره مند شوند.

کمپین پیش بینی برندگان توسط Brembo تا شروع پخش هر مسابقه باز است. بازیکنان می توانند با پیش بینی صحیح برندگان سه قهرمانی، امتیازات درون بازی را به دست آورند. ۱,۰۰۰,۰۰۰ اعتبار برای حدس صحیح تحویل داده می شود که در مجموع ۳,۰۰۰,۰۰۰ اعتبار برای حدس زدن صحیح برندگان هر سه تحویل داده می شود.

کمپین هدیه بینندگان توسط BBS از ابتدای پخش هر مسابقه شروع می شود و تا یکشنبه ۱۰ دسامبر ادامه دارد. بازیکنان می توانند Toyota FT-1 Vision Gran Turismo، Mazda LM55 Vision Gran Turismo و مدل کاملاً جدید Vision Gran Turismo را دریافت کنند. در آخر هفته با کلیک بر روی بنر کمپین بینندگان در گوشه سمت راست بالای نقشه جهانی Gran Turismo 7 و تماشای استریم ها پرده برداری می شود.

مسابقه فینال جشن جهانی

بخشی از اکشن باشید زیرا می‌توانید مسابقاتی مشابه مسابقات جهانی Gran Turismo Finals 2023 را در Gran Turismo 7 تجربه کنید.

مسابقه سالگرد سری جهانی Gran Turismo از ۱۷ نوامبر تا ۱۰ دسامبر باز است و از صفحه نقشه جهانی قابل دسترسی است. بازیکنان می‌توانند در مسابقه جام تولیدکنندگان در پیست نوربرگ رینگ ۲۴ ساعته یا جام ملت‌ها در طرح‌بندی ۲۴ ساعته اسپا شرکت کنند.

بیشتر بدانید و به صورت زنده تماشا کنید

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فینال جهانی Gran Turismo World Series 2023 روی لینک های زیر کلیک کنید:

https://www.gran-turismo.com/world/gt7/events/gtws2023/worldfinals/

صف رانندگان – https://www.gran-turismo.com/world/gt7/events/gtws2023/worldfinals/competitors/

ساختار مسابقه – https://www.gran-turismo.com/world/gt7/events/gtws2023/worldfinals/race_structure/

و به صورت زنده تماشا کنید https://www.gran-turismo.com/world/live/

  • جمعه، ۱ دسامبر ساعت ۱۰:۰۰ به وقت محلی / ساعت ۷:۰۰ بعد از ظهر به وقت محلی: فینال بزرگ Toyota Gazoo Racing GT Cup 2023
  • شنبه، ۲ دسامبر ساعت ۱۰:۰۰ به وقت محلی / ساعت ۱۹:۰۰ به وقت محلی: جام تولیدکنندگان
  • یکشنبه، ۳ دسامبر ساعت ۷:۰۰ صبح به وقت محلی / ساعت ۴:۰۰ بعد از ظهر به وقت محلی: جام ملت‌ها


منبع: https://blog.playstation.com/2023/11/29/the-gran-turismo-world-series-2023-concludes-in-barcelona-starting-dec-1/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *