۷ چیزی که تصاویر با نگاه اول از تلویزیون Fallout در مورد سری Prime Video به شما نمی گویند

سرانجام، پس از ماه‌ها انتظار، نگاهی اجمالی به دنیای آن به ما داده شد پرایم ویدیو‘s Fallout نمایش تلویزیونی.

درست است آمازون مجموعه ای از تصاویر ظاهری خود را منتشر کرده است Fallout سریال تلویزیونی – و، ما در مورد شما نمی دانیم، اما ما دوست داریم که چقدر نسبت به مجموعه بازی های ویدیویی نمادین Bethesda با همین نام وفادار است.

طرفداران دیرینه بازی‌های نقش‌آفرینی اکشن پسا آخرالزمانی در حال بررسی عکس‌ها هستند تا ببینند چه چیزی می‌توانند در مورد آن بیاموزند. Fallout نمایش تلویزیونی از زمانی که آنها به صورت آنلاین منتشر شدند. با این حال، در برخی موارد، Fallout دیهاردها به همان اندازه در تاریکی هستند – به هر حال در مورد برخی عناصر – مانند کسانی که اطلاعات کمی از سری بازی ندارند.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما یک شانه دندانه ظریف را روی تصاویر ظاهری آمازون با کمی کمک Fallout بیانیه مطبوعاتی برنامه تلویزیونی و نمایشگاه Vanity Fair روی جلد استوری، برای بررسی (یا حدس و گمان) آنچه در مورد نمایش می دانیم. بنابراین، کت و شلوار Vault خود را بپوشید، Pip-boy خود را بردارید و بیایید داخل شیرجه بزنیم.

روایتی قابل تشخیص

۷ چیزی که تصاویر با نگاه اول از تلویزیون Fallout در مورد سری Prime Video به شما نمی گویند

آمازون Fallout این برنامه تلویزیونی در دنیای فرانچایز نمادین Bethesda Softworks جریان دارد. (اعتبار تصویر: استودیو آمازون)

قبل از اینکه به خود تصاویر نگاه کنیم، چه چیزی است Fallout برنامه تلویزیونی در واقع در مورد؟

بر اساس بیانیه مطبوعاتی استودیو آمازون، خلاصه داستان آن به شرح زیر است: “بر اساس یکی از بهترین سری بازی های ویدیویی تمام دوران، Fallout داستان داشته‌ها و نداشته‌ها در دنیایی است که در آن تقریباً چیزی برای داشتن باقی نمانده است.

۲۰۰ سال پس از آخرالزمان، ساکنان آرام پناهگاه‌های مجلل ناشی از سقوط مجبور می‌شوند به منظره جهنمی پرتودهی که اجدادشان پشت سر گذاشته‌اند بازگردند – و از کشف دنیایی فوق‌العاده پیچیده، بسیار شاد و عجیب و بسیار خشن که منتظر آنهاست، شوکه می‌شوند.

بنابراین، طرفداران سرسختی که امیدوارند ژانر مشابهی با بازی‌ها داشته باشند، از شنیدن این که داستان نمایش Prime Video قابل مقایسه با داستان‌هایی است که در بازی‌ها دیده می‌شود، خوشحال خواهند شد. پلی استیشن و ایکس باکس کنسول ها و همچنین رایانه های شخصی.

این زاویه «داستان جدید» برای جلب موافقت تاد هاوارد، مدیر استودیوی بازیسازی Bethesda برای ساخت این مجموعه نیز بسیار مهم بود. او به Vanity Fair گفت: «نمی خواستم تفسیری از داستان موجودی که انجام دادیم انجام دهم. “این چیز دیگری بود – بسیاری از زمین ها این بود که “این فیلم است.” Fallout 3‘ [and] من مثل “آره، ما آن داستان را گفتیم.” من علاقه زیادی به دیدن ترجمه آنها ندارم. من به کسی علاقه داشتم که داستانی منحصر به فرد تعریف کند Fallout داستان.

رویای کالیفرنیا’

لوسی با دست راستش در برنامه تلویزیونی Fallout آمازون از Vault 33 بیرون می آید

لوسی، Fallout قهرمان اصلی برنامه تلویزیونی در لس آنجلس زندگی می کند (اعتبار تصویر: استودیو آمازون)

تا همین اواخر، طرفداران شناخته شده و تازه واردان هیچ اطلاعی از زمان و مکان آمازون نداشتند Fallout برنامه تلویزیونی تنظیم خواهد شد.

با این حال، پس از یک تصویر – ارسال شده در اکانت رسمی اینستاگرام Prime Video در ماه آگوست – فاش شد که داستان آن در لس آنجلس اتفاق خواهد افتاد، مقاله Vanity Fair دیروز (۲۸ نوامبر) مکان آن را تایید کرد. در واقع، تصویر لوسی الا پورنل – به زودی در مورد او – که به یک انبار زباله نگاه می کند، در منطقه ای به نام “فیلی” واقع شده است، جایی که بازماندگانی را در خود جای داده است که جایی برای زندگی در زمین بایر ندارند، نامی که به زمین پس از آن نسبت داده شده است. محیط هسته ای در Fallout سلسله.

در مورد سالی که سریال در آن اتفاق می افتد، ۲۱۹ سال پس از ۲۰۷۷ – سالی که جنگ هسته ای در جهان خیالی Bethesda آغاز شد – به این معنی است که سریال Fallout آمازون در سال ۲۲۹۶ آغاز می شود.

گروهی رنگارنگ از شخصیت ها

لوسی و هنک در حالی که در برنامه تلویزیونی Fallout به صفحه کامپیوتر نگاه می کنند، شوخی به اشتراک می گذارند

الا پورنل و کایل مک لاکلان در این سریال نقش لوسی و هنک را بازی می کنند (اعتبار تصویر: استودیو آمازون)

همانطور که گفته شد، پورنل – بینندگان ممکن است او را از او بشناسند نتفلیکس از جمله پروژه ها ارتش مردگان و آرکانابه علاوه ضربه پارامونت پلاس نشان می دهد ژاکت زرد – نقش لوسی، قهرمان اصلی سریال را بازی خواهد کرد. او به عنوان “یک ساکن خزانه خوش بین با روحیه تمام آمریکایی می تواند انجام دهد. طبیعت صلح آمیز و آرمان گرای او زمانی آزمایش می شود که مردم به عزیزانش آسیب می رسانند.” Vanity Fair همچنین تایید می کند که لوسی فردی “خوب اما ساده لوح” است که ارزش های اتوپیایی اش وقتی مجبور می شود امنیت Vault 33 را ترک کند و یک ماموریت نجات را آغاز کند، زیر سوال می رود.

ولی آرکانا فصل ۲ صداپیشه پورنل تنها نام بزرگی نیست که به سریال پیوسته است. برای جزئیات بیشتر در مورد اینکه چه ستاره های بزرگ دیگری قرار است نقش های برجسته ای ایفا کنند، لیست بازیگران تایید شده را در زیر بررسی کنید:

  • کایل مک لاکلان (قله های دوقلو) به عنوان هنک. هنک به عنوان ناظر Vault 33 و پدر لوسی، قصد دارد به هر قیمتی از دخترش محافظت کند و در عین حال دنیا را به سمت بهتر شدن تغییر دهد.
  • والتون گوگینز (شکست ناپذیر، مرد مورچه ای ۲) به عنوان غول. یک شکارچی فضل با گذشته ای مرموز، این فرد عمل گرا و بی رحم که، طبق مقاله Vanity Fair، مردی بود که به طور رسمی با نام کوپر هاوارد شناخته می شد. اعتقاد بر این است که او صدها سال سن دارد و بر خلاف همنام سری بازی هایش، The Ghoul موجودی بی فکر زامبی مانند نیست. Falloutاقتباس تلویزیونی.
  • هارون موتن (آزادی) به عنوان ماکسیموس. عضوی از Falloutجناح نظامی نمادین به نام اخوان فولاد. ماکسیموس پس از خرید ماموریت به ظاهر شرافتمندانه اخوان برای برقراری نظم و قانون در سرزمین بایر، پیشینه غم انگیز خود را پنهان می کند، و جالب است که ببینیم آیا دیدگاه های او همچنان با گروه مسلح مطابقت دارد یا خیر.
  • مایکل امرسون (گمشده) به عنوان ویلزیگ. محققی مرموز که در بالای زمین زندگی می کند.

اسلحه اجاره ای

غول در برنامه تلویزیونی Fallout در حالی که کلاه گاوچران خود را روی صورتش پایین انداخته روی صندلی نشسته است.

این یکی از غول هایی است که ما به دیدن آن عادت نداریم Fallout حق امتیاز. (اعتبار تصویر: استودیو آمازون)

Fallout طرفداران همه چیز را در مورد دشمنان گول نمادین فرنچایز خواهند دانست. همانطور که گفته شد، در بازی‌ها، آن‌ها انسان‌هایی هستند که توسط تشعشعات گاما به موجوداتی شبیه زامبی تبدیل شده‌اند که در جریان درگیری‌های هسته‌ای جهان را آلوده کرده‌اند، که در غیر این صورت به عنوان جنگ بزرگ شناخته می‌شود.

با این حال، همه غول ها موجوداتی شرور و بی مغز نیستند. نسخه های هوشمند (هرچند خصمانه) این افراد جهش یافته در بازی ها وجود دارد که به نظر می رسد سریال تلویزیونی از آنها برای The Ghoul الهام گرفته است. در واقع، Vanity Fair فاش کرد که آمازون شخصیت گوگینز را در کنار لوسی و ماکسیموس به عنوان قهرمان داستان قرار داده است. Falloutتایید می کند که او نقش بزرگی برای ایفا خواهد کرد.

جاناتان نولان، یکی از توسعه‌دهنده‌ها، کارگردانان و تهیه‌کننده‌های اجرایی، می‌گوید: «یک شکاف در زمان و فاصله‌ای بین اینکه این مرد چه کسی بود و چه کسی شده است وجود دارد.وست ورلد، شب تاریک) به خروجی گفت. “برای من [that] یک سوال دراماتیک عظیم ایجاد می کند: چه اتفاقی برای این مرد افتاده است؟ بنابراین ما به عقب به آن راه می رویم. او در آن راه راهنمای ما و قهرمان ما می شود [older] جهان، حتی همانطور که ما او را به عنوان آنتاگونیست در پایان جهان درک می کنیم.”

فولادسازی نمایش

ماکسیموس در برنامه تلویزیونی Fallout آمازون در کنار استاد Brotherhood of Steel خود قدم می‌زند

اخوان فولاد یکی از Falloutنمادین ترین جناح ها (اعتبار تصویر: استودیو آمازون)

خیر Fallout اقتباس بدون اخوان فولادی فوق الذکر، که ماکسیموس بخشی از آن است، کامل خواهد بود. برای کسانی که با این بازی ها آشنایی ندارند، نولان این گروه را به ترکیبی از “سپاه تفنگداران دریایی… [and] کمی از شوالیه‌های معبد»، که باید تا حدودی به *ahem* کمک کند تا ایده چیزی را که آنها نمایندگی می‌کنند تقویت کند.

طرفداران دیرینه می دانند که یک پیچیدگی اخلاقی برای اخوان وجود دارد، که رویکرد سختگیرانه آنها برای اجرای عدالت در سرزمین بایر بسته به اینکه از چه کسی بپرسید، می تواند قهرمانانه یا غیراخلاقی تلقی شود. همانطور که نولان به Vanity Fair گفت: “یکی از چیزهایی که ما در اینجا سعی می کنیم به آرامی از کنارش بگذریم، آن نوع تفکر دوتایی است، مانند “آنها آدم های خوب هستند یا آدم های بد”. آنها کل جهان را نابود کردند. بنابراین اکنون ما در منطقه خاکستری تری قرار داریم.”

وفادار ماندن به بازی ها

جاناتان نولان با الا پورنل در صحنه برنامه تلویزیونی Fallout آمازون عکس می گیرد

آمازون Fallout این سری تا حد زیادی به بازی هایی که بر اساس آن ساخته شده است وفادار مانده است (اعتبار تصویر: استودیو آمازون)

Falloutاقتباس تلویزیونی با محتوای منبع خود کمی آزادی خلاقانه را به همراه خواهد داشت – بیشتر در این مورد در یک ثانیه – اما به نظر می رسد که از نزدیک به فرهنگ و دنیایی که قبلاً توسط Bethesda ایجاد شده است، پایبند است.

در واقع، یک نگاه اجمالی به تصاویر نگاه اول همین را ثابت می کند. از لباس‌های آبی و زرد واقعی Vault (کامل با دستگاه‌های مچی Pip-Boy) و Power Armor که کاملاً شبیه‌سازی‌شده Brotherhood of Steel’s, گرفته تا مکان‌های زیبایی‌شناسی قدیمی و گسترده اما بی‌ثبات آن، مجموعه‌های Prime Video همه‌چیز عرضه می‌شوند. . برای راضی کردن Bethesda و طرفداران فداکار فرنچایز.

با این حال، به همان اندازه مهم، متعارف بودن برنامه تلویزیونی در سطح وسیع تر است Fallout کائنات. هاوارد توضیح داد: «ما آنچه را که در سریال اتفاق می‌افتد به‌عنوان قانون می‌بینیم، بنابراین انتظار داریم که رویدادهای سریال تلویزیونی تحت تأثیر اتفاقات بازی‌ها قرار بگیرند – و امیدواریم روی رویدادهای آینده تأثیر بگذارند. Fallout بازی ها.

تعویض گارد

برخی از انسان ها به کشتی Caswennan در اقتباس تلویزیونی Fallout نگاه می کنند

Falloutاقتباس تلویزیونی به نظر می رسد تغییراتی را در فرنچایز ایجاد می کند که طرفداران را گیج کرده است (اعتبار تصویر: استودیو آمازون)

البته، از آنجایی که این یک اقتباس لایو اکشن است، برنامه تلویزیونی آمازون ظاهراً از جنبه‌های آن منحرف می‌شود و/یا تغییر می‌دهد. Fallout افسانه

به نظر می رسد یکی از بزرگ ترین نقاط چسبنده ظاهر برادری فولاد است. در بازی‌ها، اخوان در سواحل غربی ایالات متحده، به ویژه در نیو کالیفرنیا، که محل نمایش است، حضور قابل توجهی ندارد. گروه غالب در نیو کالیفرنیا – به هر حال در سری بازی های ویدئویی – جمهوری کالیفرنیای جدید با عنوان خلاقانه (NCR) است. با این حال، با توجه به حضور اخوان در Fallout برنامه تلویزیونی، بسیاری از طرفداران نگران هستند که NCR در برداشت آمازون از منبع منبع آنقدر (اگر اصلاً باشد) نمایش داده نشود.

یکی دیگر از تغییرات بزرگ، نامی است که به کشتی هوایی اخوان داده شده است. پایگاه عملیات هوایی این گروه به نام Prydwen in شناخته می شود Fallout 4، اما به نظر می رسد عنوان جدیدی – Caswennan – در سریال تلویزیونی به آن داده شده است. البته، Caswennan ممکن است فقط یک کشتی متفاوت باشد که اخوان المسلمین از آن استفاده می کند – بالاخره این Fallout برنامه تلویزیونی نه سال پس از وقایع رخ می دهد Fallout 4که در سال ۲۲۸۷ اتفاق افتاد. با این حال، اگر Caswennan در نهایت یک نسخه اصلاح شده از Prydwen باشد، طرفداران ممکن است با این تغییر غیر ضروری خیلی مهربان نباشند.

عجیب، Fallout‘s Vault Boy – طلسم خندان فرنچایز – همچنین در حال دریافت یک داستان اصلی در برنامه تلویزیونی است. آمازون و بتسدا این موضوع را قبل از انتشار خراب نمی‌کنند، اما هاوارد توانست این موضوع را اذیت کند: “این چیزی بود که آنها [Nolan and wife/co-developer Lisa Joy] به این نتیجه رسیدم که واقعاً هوشمندانه است.» ما را شگفت زده کرد.

Fallout در پرایم ویدیو در سراسر جهان در ۱۲ آوریل ۲۰۲۴ عرضه شد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/amazon-prime-video/7-things-fallout-tv-show-first-look-images-dont-tell-you-about-the-prime-video-series

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *