بازی Paranormal Activity در راه استودیو The Mortuary Assistant

Paranormal Activity – مجموعه‌ای از فیلم‌های ترسناک یافت شده که از زمانی که اولین قسمت آن در سال ۲۰۰۹ باکس آفیس را منفجر کرد، هفت فیلم را تولید کرد – توسط توسعه‌دهنده The Mortuary Assistant ترسناک DarkStone Digital و ناشر معروف ترسناک مستقل DreadXP به یک بازی تبدیل می‌شود.

پروژه Paranormal Activity تازه اعلام شده DreadXP که به دنبال راه‌اندازی سال گذشته فعالیت Paranormal متمرکز بر واقعیت مجازی: روح گمشده از VRWERX است، با همکاری استودیوی بازی سازی پارامونت ساخته می‌شود و وعده می‌دهد «سبک پیشگامانه فیلم‌های یافت شده این فرنچایز را به علاقه‌مندان به ترسناک بیاورد. ” به روش های جدید شگفت انگیز».

مشخصات در این مقطع به ظاهر اولیه محدود است، اما DarkStone Digital (توسعه‌دهنده انفرادی AKA، برایان کلارک، که همچنین یکی از کارگردانان و مدیر خلاق DreadXP است) در بیانیه مطبوعاتی جدید بازی Paranormal Activity به یک «سیستم خالی از سکنه» پویا اشاره می‌کند. انواع و شدت ترس هایی که بازیکنان با آن مواجه می شوند را بر اساس اعمال خود تغییر دهید.


بازی Paranormal Activity در راه استودیو The Mortuary Assistantفعالیت ماوراء الطبیعه: فیلم یافت شده – تیزر افشاگری


تیزری از بازی Paranormal Activity: Found Footage فاش شد.

همچنین نوید داستانی وجود دارد که در زمان عرضه بازی برای پلتفرم‌های نامشخص در سال ۲۰۲۶، داستان و دنیای فیلم‌های Paranormal Activity را گسترش می‌دهد. جزئیات بیشتر این پروژه در «تاریخ بعدی» به اشتراک گذاشته خواهد شد.

DreadXP شاید بیشتر به خاطر مجموعه گلچین مشهور Dread X Collection شناخته شده است، هر قسمت مجموعه ای از تجربیات ترسناک با الهام از سبک قدیمی را گرد هم می آورد که توسط طیف وسیعی از توسعه دهندگان مستقل در یک بازه زمانی محدود ساخته شده اند تا با یک موضوع انتخابی مطابقت داشته باشند. سایر بازی‌های موجود در فهرست ناشر عبارتند از: دنیای باز فانتزی RPG Dread Delusion که در حال حاضر در دسترس است، ماجراجویی خزنده در سیاهچال با الهام از FMV، Hand of Doom، و پروژه‌ای بر اساس مجموعه تلویزیونی Creepshow که قرار است بعداً منتشر شود. امسال.


منبع: https://www.eurogamer.net/theres-a-new-paranormal-activity-game-coming-from-renowned-indie-horror-publisher-dreadxp?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *