طراحی نازک OLED iPad Pro در نقشه‌های CAD برجسته شده است

اپل در حال کار بر روی یک نسخه جدید از آیپد پرو که قرار است به زودی در ماه مارس راه اندازی شود و این به روز رسانی بزرگترین به روز رسانی طراحی سری Pro از سال ۲۰۱۸ است.

طراحی نازک OLED iPad Pro در نقشه‌های CAD برجسته شده است
اپل در حال انتقال به نمایشگرهای OLED است و این تعویض امکان تغییر اساسی در ضخامت کلی دستگاه را فراهم می کند. نقشه‌های CAD مدل‌های ۱۱ اینچی و ۱۳ اینچی آی‌پد پرو آینده به ما اطلاعاتی درباره نازک بودن تبلت‌ها می‌دهد.

آیپد پرو ۲۰۲۴ ۱۱ اینچی


نقشه‌های CAD دستگاه‌های اپل منتشر نشده اغلب از کارخانه‌های اپل در چین و سایر کشورها به بیرون درز می‌کنند، زیرا اطلاعات برای سازندگان کیس بسیار ارزشمند است. سازندگان قاب از این اندازه‌گیری‌ها برای طراحی قاب‌ها برای محصولات جدید استفاده می‌کنند تا اولین کسانی باشند که با یک قاب محافظ برای اندازه دستگاه جدید وارد بازار می‌شوند.

آیپد پرو ۲۰۲۴ ۱۳ اینچی


ابعاد فاش شده قبلی تایید می کند که آینده OLED iPad Pro مدل ها به طور قابل توجهی نازک تر از نسخه های فعلی خواهند بود. برای مثال، آی‌پد پرو بزرگ‌تر، بیش از ۱ میلی‌متر نازک‌تر خواهد بود.

  • iPad Pro 11 اینچی فعلی – ۲۴۷٫۶mm x 178.5mm x 5.9mm
  • آیپد پرو ۱۱ اینچی آینده – ۲۴۹٫۷ میلی متر x 177.5 میلی متر x 5.1 میلی متر
  • iPad Pro 12.9 اینچی کنونی – ۲۸۰٫۶mm x 214.9mm x 6.4mm
  • آیپد پرو ۱۳ اینچی آینده – ۲۸۱٫۵mm x 215.5mm x 5.0mm

نمایشگرهای OLED بهبود HDR، رنگ‌های بهتر، سیاهی عمیق‌تر و سایر بهبودهای کیفیت را به همراه خواهند داشت. اپل تاکنون فناوری OLED را به اپل واچ و آیفونبنابراین این اولین باری است که نمایشگرهای OLED در دستگاه اپل با این اندازه در دسترس هستند.

همچنین انتظار می‌رود مدل‌های آی‌پد پرو اپل با تراشه‌های M3 سریع‌تر ۳ نانومتری ارتقا یابند. MagSafe شارژ یک امکان است همچنین انتظار می‌رود اپل این دستگاه‌ها را با کیبورد جادویی جدید و یک کیبورد ارتقا یافته به فروش برساند مداد سیببا جزئیات کامل در راهنمای OLED iPad Pro ما موجود است.

جمع بندی های مرتبط: آیپد پرو
انجمن های مرتبط: آی پد


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/28/2024-ipad-pro-cad-drawings/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *