بازی Pixar’s Up PSP برای PS5 رتبه بندی شده است، اما طرفداران می گویند که عناوین بهتر از این در Vault سونی وجود دارد.

عنوان پی اس پی دیزنی پیکسار، Up، به کاتالوگ کلاسیک پلی استیشن می آید.

به گفته Gematsu، که اشاره کرد که بازی ماجراجویی ۲۰۰۹ اخیراً در تایوان ظاهر شده است و توسط هیئت رتبه بندی تایوانی برای PS4 و PS5 رتبه بندی شده است.


بازی کامل Disney Pixar 100% Longplay (PS2، PSP، PC)

هیچ تایید رسمی از سوی سونی یا ناشر آن زمان THQ مبنی بر اینکه بازی ماجراجویی مورد علاقه خانواده برای سیستم‌های نسل فعلی سونی عرضه می‌شود، وجود ندارد.

با این حال، اگر تفکرات Gematsu درست باشد، این بدان معناست که فقط بازیکنانی که برای گران‌ترین سطح پلی‌استیشن پلاس، Premium تلاش می‌کنند، دسترسی خواهند داشت، زیرا هیچ یک از دو لایه Essential و Extra قادر به اجرای بازی‌های کاتالوگ کلاسیک سونی نیستند.

این خبر باعث ناراحتی طرفداران سونی شده است که هنوز فکر می کنند “آنها باید عناوین بهتری را انتخاب کنند” و بحث گسترده تری در مورد اینکه سونی چه بازی هایی را در اولویت قرار داده به کاتالوگ کلاسیک خود … و چه بازی هایی به عنوان پورت نمی شوند آغاز کرد. هنوز.

“درست مانند داستان اسباب بازی ۳ … آنها باید عناوین بهتری را انتخاب کنند.” یک بازیکن نظر داد. “افزودن عناوین مانند این احمقانه است، وقتی نسخه های بسیار برتر موجود است. چه هدر رفت.”

«همه این پورت‌های PSP که روی PS2 و PS3 وجود داشتند، این موضوع را به وضوح نشان می‌دهند، آنها «کلاسیک» را برای توجیه یک اسلات Premium عجله کردند. دیگری اضافه کرد.

“هی، این یکی از بازی های مورد علاقه من در دوران کودکی بود!” فریاد زد یکی دیگر. “این بد است. خیلی بد است، اما یک سطح وجود دارد که شما فقط بین صخره ها می پرید، و برای من شش ساله بسیار سرگرم کننده بود.”

کریس وقتی گفت: «این حس فروش درهم و برهم، جیب‌هایتان را بیرون بیاورید، جعبه‌ای را از اتاق زیر شیروانی پدربزرگ بیرون بیاورید، فقط توسط کاتالوگ کلاسیک PS Plus Premium اضافه شده است. هنگامی که سطوح PS+ به روز شد، کاتالوگ کلاسیک را بررسی کرد سال گذشته

“دوباره: چند جواهر! پرش فلش! فرار میمون! خط تلفن میامی! اما همچنین مجموعه ای گیج کننده از فیلم های دارای مجوز: Cars Race-o-Rama، Brave: The Video Game، Tron: Evolution، موارد دیگر. راضی نیستید؟ در مورد مجموعه‌ای از دنباله‌های شناور و غیرمرتبط مانند، اوم، Epic Mickey 2، Greg Hastings Paintball 2، Samurai Warriors 4، Ninja Gaiden 3، و چندین بازی Dynasty Warriors، اما قطعاً نه همه آنها، چطور؟


منبع: https://www.eurogamer.net/pixars-up-psp-game-has-been-rated-for-ps5-but-fans-say-there-are-better-titles-than-this-in-sonys-vault

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *