۱۲ هدیه مخفی بابانوئل زیر ۵۰ دلار برای عاشقان گجت

۱۲ هدیه مخفی بابانوئل زیر ۵۰ دلار برای عاشقان گجت

در مورد انتخاب های اولیه، بزرگترین چیز اجتناب از ضربه های ارزان قیمت بود. بسیاری از هدایای بسیار دور ریختنی مبتنی بر فناوری وجود دارد که به سادگی خوب کار نمی کنند یا بیش از آنچه می توانند ارائه دهند وعده می دهند. برای مثال، چراغ شب با بلندگوی بلوتوث ایده بدی به نظر نمی رسد. با این حال، با قیمت تقریباً ۲۰ تا ۳۰ دلار، نور احتمالاً خیلی روشن یا قابل تنظیم نخواهد بود و احتمالاً صدای بلندگو کمتر از حد ایده آل خواهد بود. برای جلوگیری از آن، این لیست پر از اقلامی است که نه تنها خوب کار می کنند، بلکه در برچسب قیمت آنها نیز منطقی هستند. به عنوان مثال، یک ردیاب بلوتوث نباید بیش از ۵۰ دلار برای یک مدل سطح بالا قیمت داشته باشد. خوشبختانه، آنها این کار را نمی کنند، بنابراین در لیست آنها قرار گرفتند.

زمانی که فهرست خوبی از آیتم‌ها برای انتخاب داشتیم، فقط بررسی ایده‌ها و محصولات بدی بود که ممکن بود به خوبی دیگران نباشند. برای این، ما به یک دسته کامل از بررسی های آنلاین اشاره کردیم. آنها شامل بررسی های حرفه ای در صورت وجود، نظرات کاربران در وب سایت های خرده فروشی و بررسی های Reddit هستند. ما همچنین همه محصولات را از طریق FakeSpot اجرا کردیم تا اطمینان حاصل کنیم که بررسی‌ها به شدت به جایی نمی‌رسند که نظرات کاربران غیرقابل اعتماد شوند.

در نهایت، یک عنصر از تجربه شخصی وجود دارد. ما وبلاگ‌نویسان فناوری در اطراف این بخش‌ها هستیم، به این معنی که یا قبلاً این محصولات را بررسی کرده‌ایم، از فناوری همان شرکت استفاده کرده‌ایم، یا تجربه‌ای با فناوری مشابه در همان دسته داریم. ما می دانیم که چه چیزی چیزها را خوب می کند، حداقل در زمینه مناسب، به طوری که به ما در تصمیم گیری نیز کمک کرد.


منبع: https://www.slashgear.com/1440949/secret-santa-gifts-under-50-dollars-gadgets/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *