بازی Rocket Racing Fortnite ترکیبی سرگرم کننده از Rocket League و Mario Kart است

برای حالت بازی Fortnite دیگری آماده اید؟ بعد از رونمایی بزرگ دیروز لگو فورتنایتامروز Rocket Racing را به ارمغان می‌آورد – و دوباره، می‌توانید همین الان آن را به صورت رایگان بازی کنید.

Rocket Racing که توسط استودیوی Rocket League Psyonix توسعه یافته است، یک مسابقه آرکید با سایه های Mario Kart و Burnout است که با برخی از مکانیک های Rocket League ترکیب شده است.

می‌توانید در اطراف مسیرها غرش کنید، از گذشته عبور کنید یا به رقبا ضربه بزنید تا آنها را به هم بزنید، پدهای تقویتی را هدف بگیرید، از موانع اجتناب کنید، و با دریفت کردن، تقویت را جمع آوری کنید. شما همچنین توانایی محدودی برای پرش دارید – وسیله نقلیه خود را به صورت عمودی به سمت بالا به قسمت های بالاتر مسیر یا روی موانع و از طریق آبشارها به میانبرهای مخفی می فرستید.


راکت مسابقه در فورتنایت.

کنترل‌های فنی بیشتر به شما امکان می‌دهد تا زمانی که در پیچ‌ها نزدیک‌تر می‌شوید، یک گزینه دریفت دوم و فشرده‌تر را فعال می‌کنید، به‌علاوه توانایی چرخاندن اتومبیل خود بین بخش‌های مسیر به هر طرف – یا مستقیماً بالای جاده اصلی.

همه اینها تجربه رانندگی جذاب و سریعی را ایجاد می کند، به خصوص زمانی که حداکثر ۱۲ بازیکن به طور همزمان در پیست حضور دارند.

۲۶ آهنگ امروز در Fortnite در دسترس هستند که در سه مشکل پخش شده اند. رتبه هایی برای صعود، چالش هایی برای تکمیل وجود دارد – و XP که به نبرد پاس کلی Fortnite وارد می شود.

یکی دیگر از بخش‌های بزرگ Rocket Racing، امکان باز کردن گزینه‌های سفارشی‌سازی برای وسایل نقلیه شما، با مالکیت مشترک بین بازی قطعات خودرو با Rocket League و خرید بیشتر از فروشگاه آیتم Fortnite است. در حال حاضر، به نظر می رسد اینها تنها گزینه های کسب درآمد این حالت هستند.

Rocket Racing اکنون در فصل صفر در دسترس است، قبل از اولین فصل مناسب خود که اوایل سال آینده عرضه می شود. سال ۲۰۲۴ حالت‌های جدیدی مانند Time Trials و گزینه‌های آرایشی جدید را برای باز کردن قفل خودروها به ارمغان خواهد آورد. اواخر سال آینده، این حالت همچنین به بازیکنان اجازه می‌دهد تا آهنگ‌های خود را از طریق یک ویرایشگر بسازند.

فردا سه گانه این هفته از حالت های جدید بازی Fortnite با فستیوال Fortnite خالق راک بند، Harmonix، دوباره به صورت رایگان راه اندازی می شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/fortnites-rocket-racing-is-a-fun-mix-of-rocket-league-and-mario-kart

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *