مستند هیدئو کوجیما یک فیلم انحصاری دیزنی پلاس خواهد بود

هیدئو کوجیما گفت مستندش، Hideo Kojima: Connecting Worlds، به طور انحصاری توسط دیزنی + توزیع خواهد شد. طراح بازی افسانه ای ارسال شده پنجشنبه در X (توئیتر سابق) که فیلم، که در جشنواره فیلم ترایبکا به نمایش درآمد تابستان امسال، در بهار ۲۰۲۴ به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

Hideo Kojima: Connecting Worlds آهنگ نویسنده پیشگام در طول توسعه Death Stranding در حالی که هنگام راه اندازی استودیوی خود، نگاهی نادر به فرآیند خلاقیت خود ارائه می دهد، تولیدات کوجیما. به گفته طراح این فیلم همچنین شامل «نماهایی از روزهای اولیه استودیوی مستقل ما، خاطرات دوران کودکی و سفر خلاقانه من است». این فیلم در تلاش است تا جنبه هنری بازی را به تصویر بکشد، که کوجیما به خوبی آن را تجسم می کند.

مستند هیدئو کوجیما یک فیلم انحصاری دیزنی پلاس خواهد بود
تولیدات کوجیما

اطلاعیه مستند در ادامه می آید رونمایی رسمی از بازی بعدی کوجیما، OD. اگرچه هنوز چیز زیادی در مورد آن نمی دانیم، تریلر آن سبک هنری سینمایی را با ترس ترکیب می کند و با نشت های قبلی. جردن پیل، کارگردان و کمدین، حتی در این کار نقش دارد. استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس این عنوان را منتشر می‌کند که کوجیما گفته است که به شدت بر فناوری ابری مایکروسافت تکیه خواهد داشت.

کارگردان گیلرمو دل تورو در تریلر مستند (در زیر) درباره خالق متال گیر خلاصه می‌کند: «بازی‌های ویدیویی یک هنر است». اما تنها مسئول ارکستر نویسنده است».

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/hideo-kojimas-documentary-will-be-a-disney-exclusive-171555906.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/hideo-kojimas-documentary-will-be-a-disney-exclusive-171555906.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *