بازی Soulsborne جدید Ori dev، No Rest for the Wicked

Ori and the Blind Forest به‌خاطر صحنه‌های مقدماتی اشک‌آورش شناخته شده است، بنابراین برای توسعه‌دهنده Moon Studios، دنیای تاریک و مرطوب و غرق در گنداب بازی بعدی‌اش No Rest for the Wicked، تغییری اساسی در جهت به نظر می‌رسد. .

اما این استودیو تا چه اندازه توانسته است تغییر از مترویدوانیا جادویی به شمشیرها و جادوگری های شبیه به Soulsborne را مدیریت کند؟ خب، من نابینا شدم و شما می‌توانید در سفر اکتشافی من به من بپیوندید تا طناب‌ها را در ویدیوی گیم‌پلی زیر یاد بگیرم، جایی که در ۹۰ دقیقه اول بازی بازی می‌کنم.

در No Rest for the Wicked، شما به عنوان یک Cerim بازی می کنید، یک جنگجوی مقدس آغشته به قدرت های قابل توجه (که به نظر می رسد قبل از استفاده از آنها باید به دست آورید) و پس از یک تصادف غم انگیز در دریا، در آب های خلوت آب می شوید. سرزمینی به نام ایزولا ساکرا که مملو از چیزی به نام «آفت» است.


بازی Soulsborne جدید Ori dev، No Rest for the WickedNo Rest For The Wicked پیش نمایش گیم پلی – ۹۰ دقیقه اول!


از نظر بصری، مکان‌ها خیره‌کننده هستند، اگر گاهی اوقات خیلی تاریک نباشند، و از منظری از بالا به پایین شبیه به دیابلو مشاهده می‌شوند. شما نمی‌توانید دوربین را بچرخانید، که در ابتدا با حجم باورنکردنی کاوش‌هایی که بازی شما را به انجام آن تشویق می‌کند مغایرت دارد، اما خوشبختانه مناظر نزدیک به دوربین یا جلوی Cerim شما محو می‌شوند تا به شما این امکان را بدهد که به راحتی راه خود را پیدا کنید. دور و بر.

و این یک محیط سرسبز برای کشف بیش از حد است! مانند بازی‌های Souls، میانبرهای مخفی برای باز کردن قفل وجود دارد که ردیابی عقب را سرعت می‌بخشد، دیوارهای در حال فروریختگی برای نگاه کردن به پشت و پرتوهای نازک برای تکان خوردن وجود دارد و همه آنها به چیز جالبی منجر می‌شوند. فضای افتتاحیه The Shallows که بیشتر گیم پلی من در آن اتفاق می افتد از نظر فنی نسبتاً کوچک است، اما به لطف طراحی سطح هزارتویی و روشی که استودیو مون فضاهای پر از چیزهایی را برای دیدن، انجام دادن و بالا رفتن از آن پر کرده است. خیلی بزرگتر از آنچه بود احساس می کرد.


نردبان‌های زیادی برای بالا رفتن در The Shallows وجود داشت، اما من از اینکه سریم من چقدر زیرک بود و چقدر از محیط می‌توانستند بدون نیاز به سطح قابل صعود بالا بروند، شگفت‌زده شدم.

از نظر رزمی، مقایسه‌های Soulsborne به همان اندازه سنگین هستند و تاکید زیادی بر مدیریت استقامت، غلتیدن، مسدود کردن، جدا کردن و تجهیز بارها وجود دارد که در صورت قرار دادن زره‌های سنگین بیش از حد، قدرت مانور شما را کاهش می‌دهد. جهنم، شما حتی می توانید برای حداکثر آسیب، خنجرهای پشت سر هم انجام دهید، بنابراین واقعا شبیه یک Dark Souls از بالا به پایین است.

با این حال، یک تفاوت بزرگ، مکانیک respawn است. مکان‌هایی به نام Cerim Whispers در No Rest for the Wicked به‌عنوان آتش‌سوزی عمل می‌کنند، اما بر خلاف اکثر Soulsbornes، استفاده از این مکان‌ها باعث ایجاد مجدد دشمنان نمی‌شود. این بدان معناست که هر بار که هنگام جستجوی غارت به طور تصادفی از دیوار سقوط کردید، دیگر نگران انجام مجدد مبارزات سخت نخواهید بود. و این را از روی تجربه می گویم …

نزدیک به پایان جلسه بازی‌ام، باید یک باس فایت را در برابر یک جانور غول‌پیکر و چند پا به نام Warrick the Torn امتحان کنم. ظاهراً این هیولای وحشتناک زمانی انسانی بوده است که توسط Pestilence تغییر شکل داده است، بنابراین من انتظار دارم که چیزهای بسیار تاریک تری را در ادامه بازی ببینیم.


علیرغم آنچه در ۹۰ دقیقه تمرینم دیدم، این اسکرین شات نشان می دهد که No Rest for the Wicked فقط باتلاق های انسان نما و قلعه های تاریک و پوسیده نیستند. به آن گل های آفتابگردان دوست داشتنی نگاه کنید!

اگرچه من نسخه پیش‌نمایش را به صورت تک‌نفره بازی کردم، No Rest for the Wicked یک جزء آنلاین نیز دارد که به شما امکان می‌دهد با حداکثر سه دوست بازی کنید. این بدان معناست که هر تلاش، رئیس و فوت مربع ایزولا ساکرا را می‌توان با دوستان تجربه کرد، اما، با توجه به محتوای وب‌سایت، به نظر می‌رسد هیچ ارتباطی با اینترنت وجود ندارد زیرا می‌گوید می‌توانید «پارتی خود را ترک کنید و به تنهایی سرگردان شوید».

بعد از اتمام زمان ضبط، برای پخش No Rest for the Wicked بیشتر احساس خارش داشتم، و این به خاطر قالب یا کثیفی ساکرا نبود. تأثیرات Soulsborne با این یکی قوی است، اما طراحی سطح قانع‌کننده‌ای را به همراه دارد که به شما احساس می‌کند در یک ماجراجویی کشف هستید. سپس، البته، آدرنالین آغشته به نبرد هاردکور است که شما را با یک عجله عظیم پس از از بین بردن یک دشمن سرسخت مواجه می کند.

No Rest for the Wicked به زودی منتشر می شود، و اگر به خصوص از طرفداران بازی های Dark Souls هستید، فکر می کنم این بازی ارزش تماشای آن را دارد. باور نمی کنی؟ فیلم را ببینید!


منبع: https://www.eurogamer.net/playing-ori-devs-new-soulsborne-no-rest-for-the-wicked?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *