بازی The Sims 4's Party Essentials و Urban Homage DLC هفته آینده عرضه می شود

اگر منتظر اعلام بعدی Sims 4 DLC بوده اید تا از ادامه گذر زمان اطمینان خاطر داشته باشید، خبر خوبی وجود دارد. EA دو بسته DLC جدید – Urban Homage و Party Essentials – را معرفی کرده است که پنجشنبه آینده، ۱۸ آوریل عرضه می شود.

Urban Homage، که با همکاری خالق محتوای The Sims 4، Danielle “Ebonix” Udogaranya ایجاد شده است، موضوعی در مورد روندهای مد دهه ۹۰ و Noughties لندن است. صحبت از «نقش های پر جنب و جوش، نقوش گرافیتی پر جنب و جوش و اکسسوری های چشم نواز»، از جمله لباس های مجلسی، تاپ پروانه ای، جواهرات چند لایه، و ناخن های «پر زرق و برق» وجود دارد.

در مورد کیت ملزومات پارتی، این کیت نویدبخش است “همه چیزهایی که برای تبدیل جشن بعدی خود به بحث شهر نیاز دارید”. به طور دقیق تر، آن را معرفی می کند مانند استریمر، دستگاه مه پاش، یک نوار “همه کاره”، و توپ دیسکو. EA می‌گوید: «حال و هوای بی‌نظیری را با تزیینات هماهنگ مهمانی تنظیم کنید، یا با هم ترکیب کنید تا حال و هوا را ایجاد کنید و پست‌های به یاد ماندنی سیمستاگرام را پخش کنید.

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

Urban Homage در مجموع شامل ۲۹ آیتم است، در حالی که Party Essentials دارای ۲۷ آیتم است – که همه آنها به صورت ریز عکس در بالای صفحه نمایش داده شده اند. پست اعلامیه EA.


بازی The Sims 4's Party Essentials و Urban Homage DLC هفته آینده عرضه می شود
اسکرین شات کیت The Sims 4: Party Essentials. | اعتبار تصویر: EA

کیت Homage و Party Essentials Sims 4 پنجشنبه هفته آینده، ۱۸ آوریل، برای PS5، PS4، Xbox One، Xbox Series X/S و PC از طریق برنامه EA، فروشگاه Epic Games و Steam عرضه می‌شود. با فرض عدم تغییر قیمت، هر بسته DLC باید ۴٫۹۹ پوند / ۴٫۹۹ دلار آمریکا هزینه داشته باشد.


منبع: https://www.eurogamer.net/the-sims-4s-party-essentials-and-urban-homage-dlc-packs-out-next-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *