سرانجام استودیو Journey Sky: Children of the Light برای رایانه شخصی عرضه شد

Sky: Children of the Light، «ماجراجویی اجتماعی» تحسین‌شده رایگان از توسعه‌دهنده Journey و Flower، ThatGameCompany، تنها یک سال از آن زمان گذشته است. برای PC اعلام می شود – سرانجام در Steam راه اندازی شددر ابتدا به عنوان نسخه دسترسی زودهنگام.

البته Sky: Children of the Light با یک بازی جدید فاصله زیادی دارد. در ابتدا برای iOS در سال ۲۰۱۹ راه اندازی شد و پس از آن راه خود را به اندروید، سوییچ و پلی استیشن باز کرد. و اکنون – با بیش از ۲۶۰ میلیون بارگیری در حال حاضر – بازیکنان رایانه شخصی این فرصت را خواهند داشت که ماجراجویی دوست داشتنی و البته غیرعادی آن را برای خود تجربه کنند.

Sky: Children of the Light که در هفت قلمرو پادشاهی زیبا واقع در میان ابرها قرار دارد، ترکیبی از بیت‌های سکوی پازلی و داستان‌های داستانی است که همگی حول یک هسته چندنفره با ملایمت مشترک ساخته شده‌اند که برای تشویق «شفقت، دوستی و نوع‌دوستی» طراحی شده‌اند.

تریلر رسمی معرفی استیم Sky: Children of the Light.در یوتیوب تماشا کنید

این برنامه با پشتیبانی از قابلیت cross-play و cross-progression بین تمامی پلتفرم‌های موجود، و با همان محتوای فصلی و رویدادی به سبک سرویس زنده مانند سایر نسخه‌ها، روی رایانه شخصی عرضه می‌شود. با این حال، ThatGameCompany همچنین تصمیم گرفته است به عنوان یک نسخه دسترسی اولیه برای بازخورد ایمن و “اطمینان از اجرای مجموعه کامل ویژگی های Steam PC” در Steam راه اندازی شود.

اهداف کامل این استودیو برای توسعه رایانه شخصی به شرح زیر است:

  • ثبات و تجربه بازی را در رایانه شخصی و Steam Deck افزایش دهید
  • دوستان Steam، دستاوردها و پشتیبانی از Remote Play را ادغام کنید
  • به بهبود گرافیک بازی با پشتیبانی از HDR و VRR ادامه دهید
  • تغییرات UI که یافتن احساس دلخواه در منوی عبارت را آسان‌تر می‌کند
  • برای استقبال موثرتر از بازیکنان جدید، فرآیند ورود را بهبود بخشید
  • روستای آویاری را به عنوان یک مرکز اجتماعی برای رویدادها و فعالیت‌ها توسعه دهید
  • یک سیستم جستجوی جدید برای غنی سازی تعاملات با ارواح معرفی کنید
  • با رویدادهای درون بازی جشن بگیرید و آیتم هایی ارائه دهید که به بازیکنان اجازه می دهد با هم ارتباط برقرار کنند و خلاقیت خود را ابراز کنند

ThatGameCompany می گوید که Sky: Children of the Light را در دسترس نگه می دارد تا زمانی که بازخورد و اصلاحات بازیکن به طور کامل اجرا شود، اما نسخه استیم در حالی که این روند ادامه دارد، برابری کامل محتوا را با سایر نسخه ها حفظ می کند. این شامل فصل آتی Sky از Nesting می‌شود که در ۱۵ آوریل آغاز می‌شود و خواهد بود به طور کامل در وب سایت خود.


منبع: https://www.eurogamer.net/journey-studios-sky-children-of-the-light-finally-arrives-on-pc?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *