بازی Wonder Woman – همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

یک جدید زن شگفت انگیز این بازی با حسن نیت از طرف مردم Monolith Productions در دست ساخت است. این بازی که قرار است یک اکشن ماجراجویی جهان باز باشد، به‌نظر می‌رسد با وجود این واقعیت که اخبار نسبتا کمی وجود دارد، هنوز در حال توسعه است.

داستان در دنیای کمیک های دی سی اتفاق می افتد زن شگفت انگیز بازی در نظر گرفته شده است که یک تجربه تک نفره پر از مکان‌هایی برای کاوش و بدکاران برای مبارزه باشد. اگرچه در مورد مکانیک اطلاعات دقیقی در اختیار نداریم، اما می دانیم که «سیستم نمسیس» معروف Monolith در حال بازگشت است. برای کسانی که نمی دانند، این یک ویژگی کلیدی در بازی های قبلی استودیو بود. سرزمین میانه: سایه موردور و عاقبت آن Middle Earth: Shadow of War. همچنین بازی‌های اکشن جهان باز، این عناوین باس‌های سفارشی ایجاد کردند که به عنوان بخشی از یک سازمان بزرگ‌تر با یکدیگر تعامل داشتند.

با اینکه ارباب حلقه ها و زن شگفت انگیز برای موضوعات بسیار متفاوت، Monolith سابقه ای دارد جان بخشیدن به تنظیمات مورد علاقه در کارش را میانه زمین این مجموعه یک خط داستانی جذاب را در کنار تعداد زیادی مجموعه اکشن هیجان انگیز ارائه می کرد. با هر شانسی، Monolith همان ترفند را برای شما تکرار خواهد کرد زن شگفت انگیز. برای دانستن همه آنچه در مورد این مورد پیش بینی شده می دانیم، ادامه مطلب را بخوانید بازی آینده.

بازی Wonder Woman: cut to the chase

  • چیست؟ یک بازی Wonder Woman جهان باز از Monolith Productions
  • کی بیرون می آید؟ سل
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ سل

شایعات و پلتفرم های تاریخ انتشار Wonder Woman

Wonder Woman 1984

(اعتبار تصویر: برادران وارنر)

Monolith Productions تایید نکرده است که چه زمانی به دست ما برسد زن شگفت انگیز بازی – یا روی کدام پلتفرم ها قرار می گیرد. اما ما می‌توانیم یک تخمین دقیق انجام دهیم که تا قبل از آن بازی را نخواهیم دید کمترین ۲۰۲۴٫ با این حال، احتمال بیشتری وجود دارد که دیرتر برسد – احتمالاً در PS5، Xbox Series X، Xbox Series Sو PC

ما میتوانست همچنین رسیدن آن را ببینید PS4 و ایکس باکس واناما بعید به نظر می رسد شوالیه های گاتهام نسخه‌های نسل آخر خود را لغو کرد، بنابراین نمی‌توانیم بازی‌ای را تصور کنیم که خیلی دیرتر از راه می‌رسد و این جهش را انجام می‌دهد. ما تصور می کنیم که (با توجه به اینکه انتشار بازی احتمالاً مدتی باقی مانده است) Monolith قصد دارد آخرین سخت افزار را هدف قرار دهد، بدون اینکه توسط آخرین نسل کنسول ها متوقف شود.

گیم پلی Wonder Woman

نمای نزدیک از کمربند Wonder Woman

(اعتبار تصویر: Warner Bros. Games)

ما اطلاعات زیادی در مورد آن نداریم زن شگفت انگیزگیم پلی بازی در حال حاضر ما می دانیم که از سیستم Nemesis استفاده می کند، که قبلا در آن دیده شده بود سرزمین میانه: سایه موردور و سایه جنگ.

این سیستم یک سلسله مراتب رویه‌ای ایجاد شده در بین اورک‌های دشمن ایجاد می‌کند و به آنها شخصیت بیشتری نسبت به غرغرهای استاندارد شما می‌دهد. با توجه به اینکه نمی دانیم دیانا با چه کسی روبرو خواهد شد، هنوز نحوه پیاده سازی سیستم مشخص نیست. در غیر این صورت، تیزر تریلر صرفاً سینمایی بود و هیچ اشاره واقعی نداشت، فراتر از اینکه به ما بگوید که دیانا به خانه بازگشته تا با یک تهدید جدید روبرو شود.

در غیر این صورت تمام چیزی که داریم این است بیانیه رسمی از دیوید هویت، معاون رئیس و رئیس استودیو در Monolith، که به ما گفت:

داستان‌هایی که بازیکنان ما به اشتراک می‌گذارند هر روز به ما الهام می‌بخشد و ما مفتخریم که بازیکنان را به یک سفر شخصی منحصربه‌فرد ببریم، بر اساس ارزش‌های تجسم یافته در زن شگفت انگیز. سیستم Nemesis نوار را برای داستان سرایی بازیکن محور افزایش داد و ما هیجان زده هستیم که ژانر جهان باز را به جلو پیش ببریم و اکشن های پیشرفته را با روایت های مبتکرانه ترکیب کنیم تا یک زن شگفت انگیز بازی که همه می خواهند بازی کنند.”

تریلر Wonder Woman

را زن شگفت انگیز تیزر تریلر اعلامی چیز زیادی به ما نمی دهد، اما نگاهی نزدیک به خود قهرمان به ما می دهد، همراه با کمند نمادین او حقیقت. ممکن است ادامه آن زیاد نباشد، اما ما به طور مناسب تحت تأثیر طراحی Monolith Production در مورد دیانا پرینس هستیم.

علاوه بر تیزر، ما هنوز هیچ پیش نمایش دیگری را نبینیم. در این بین، توصیه می کنیم مراقب باشید کانال رسمی یوتیوب گیمز برادران وارنر برای اطلاعیه های جدید پایین خط

اخبار Wonder Woman

سطوح هنری مفهومی لو رفته در صفحه کار
همانطور که توسط دوستان ما در آنجا گزارش شده است رادار گیمز، زن شگفت انگیز کانسپت آرت به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که مدل های شخصیت سه شخصیت در بازی ابرقهرمانی آینده را نشان می دهد. یکی از توسعه دهندگان در Monolith Productions با یک قطعه از هنر مفهومی Wonder Woman به عنوان تصویر هدر لینکدین خود مشاهده شد که از آن زمان حذف شده است.

داستان سرایی رویه ای
آینده زن شگفت انگیز ظاهرا بازی دارای داستان سرایی رویه ای خواهد بود. این در یک نازل شد توییتی از کارگردان داستان بازی تونی الیاساو گفت که استودیوی توسعه Monolith به دنبال یک نویسنده ارشد بازی برای کار روی Wonder Woman است.

بیشتر ببین

Wonder Woman: آنچه می خواهیم ببینیم

یک ترکیب آشنا از دشمنان برای از بین بردن
ما در حال حاضر نمی دانیم که دشمنان اصلی دایانا چه کسانی خواهند بود زن شگفت انگیز بازی، اما تقریباً مطمئن است که چند چهره آشنا از دنیای DC را خواهیم دید. ما امیدواریم که آرس شرور اصلی عنوان Monolith باشد، با افرادی مانند Cheetah، Giganta، Circe، و Doctor Psycho که به شکلی ظاهر می‌شوند – شاید درست پایین‌تر از Ares در رده‌های سیستم Nemesis قرار بگیرند.

آنچه محتمل تر است (و در واقع منطقی تر است) این است زن شگفت انگیز با Villainy Incorporated روبرو می‌شود، زیرا سیستم Nemesis در جذب یک تیم شرور کار بسیار خوبی انجام می‌دهد.

یک جت نامرئی
مطمئناً این کار ساده است، اما ما دوست داریم که Monolith (به نحوی) آن را بسازد زن شگفت انگیزجت نامرئی است. Wonder Woman 1984 این کار را انجام داد – به نوعی – اما دیدن توسعه‌دهنده این است که جت را به گونه‌ای در گیم‌پلی ادغام می‌کند که احساس نمی‌کند کفش‌هایش گیر کرده باشد.

مبارزه ای که حس خوبی دارد
چیزی که ما از بازی های ابرقهرمانی اخیر آموخته ایم این است که چگونه یک قهرمان احساس می کند بازی کردن یک عامل ایجاد یا شکست است. ما امیدواریم که زن شگفت انگیز با حملات غوغا قدرتمند و – البته – توانایی کمند حقیقت به دشمنان ما، به همان اندازه که قرار است قوی باشد احساس می کند.

استفاده از قدرت PS5 و Xbox Series X
با پایان دادن به آخرین نقطه، ما دوست داریم شاهد اضافه کردن بازخورد لمسی و پشتیبانی از کنترلر تطبیقی ​​به Monolith باشیم. زن شگفت انگیز بازی، بنابراین ما واقعاً می توانیم تنش را در کمند یا احساس لگد زدن به یوزپلنگ به صورت (امیدوارم) احساس کنیم. ما همچنین انتظار داریم (بیش از امید) که زن شگفت انگیز با وجود اینکه عنوانی جهان باز است، دارای حداقل صفحه نمایش بارگذاری خواهد بود.

این می تواند یک انتظار قدیمی برای Wonder Woman باشد. در عین حال، مطمئن شوید که انتخاب های ما را بررسی کنید بهترین بازی های ابرقهرمانی شما می توانید به خوبی ترکیب ما بازی کنید بهترین بازی های داستانی.


منبع: https://www.techradar.com/news/wonder-woman-game

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *