Marvel’s Wolverine PS5 – همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

ولورین مارول در حال حاضر در حال توسعه است و به نظر می رسد که جهش یافته محبوب را درمان کامل سه گانه A کند. از Insomniac Games، افرادی که پشت سر گذاشته‌اند Marvel’s Spider-Man 2ولورین مارول استودیو را می بینید که محله دوستانه مرد عنکبوتی را پشت سر می گذارد تا از یک قهرمان سرسخت تر پیروی کند.

اگرچه ما هنوز اطلاعات زیادی در مورد انتظارات از بازی نداریم، اما می دانیم که این بازی یک ماجراجویی اکشن داستان محور خواهد بود که بی شباهت به آن نیست. مرد عنکبوتی مارول سلسله. با این حال، داده شده است ولورینموضوع سخت‌تر است، احتمالاً می‌توانیم انتظار چیزی کمی تاریک‌تر و ساده‌تر را داشته باشیم. گفته می شود، با توجه به سابقه عالی Insomniac در تولید برخی از این بهترین بازی های ابرقهرمانی سال های اخیر و همچنین برخی از بهترین انحصاری های PS5به نظر می‌رسد که استودیو صلاحیت بیشتری برای چسبیدن به این یکی دارد.

جالب خواهد بود که ببینیم اینسومنیاک چگونه عمل می‌کند وقتی نوبت به جایگزین کردن وب‌سوئینگ با نوع مبارزات غوغایی بی‌رحمانه‌ای می‌رسد که انتظار داریم در آن شاهد باشیم. بازی آینده. برای دانستن هر آنچه در مورد آن می دانیم به ادامه مطلب بروید ولورین مارولاز جمله تفکیک دقیق تریلر آشکار و تخم مرغ های عید پاک آن.

Marvel’s Wolverine: در تعقیب و گریز

  • چیست؟ یک بازی Wolverine از سازندگان Marvel’s Spider-Man
  • کی بیرون می آید؟ سل
  • روی چه چیزی می توانم بازی کنم؟ PS5

شایعات و پلتفرم‌های مربوط به تاریخ انتشار بازی Marvel’s Wolverine

ویترین پلی استیشن

(اعتبار تصویر: سونی)

ولورین مارول در حال حاضر تاریخ انتشار ندارد PS5. با توجه به اینکه Marvel’s Spider-Man 2 قرار است در ۲۰ اکتبر سال جاری منتشر شود، ما انتظار نداریم جزئیاتی در مورد پتانسیل آن بشنویم ولورین تاریخ انتشار حداکثر تا اواخر سال ۲۰۲۴٫

Marvel’s Wolverine قرار است یک کنسول انحصاری PS5 باشد، بسیار شبیه به آن Marvel’s Spider-Man 2بنابراین در دسترس نخواهد بود Xbox Series X یا Xbox Series S. با توجه به اینکه چگونه سونی Insomniac Games را در سال ۲۰۱۹ خریداری کرد، این تعجب آور نیست. همچنین از کنسول های نسل آخر صرف نظر می کند. PS4 صاحبان نیز از شانس بیش از حد.

با این حال، احتمال زیادی وجود دارد که در نهایت روی رایانه شخصی عرضه شود، زیرا مرد عنکبوتی مارول و Marvel’s Spider-Man: Miles Morales هر دو بر روی این پلتفرم منتشر شدند، البته پس از عرضه اولیه آنها بر روی کنسول های خانگی سونی.

تریلر Marvel’s Wolverine

ولورین مارول در جریان سونی اعلام شد ویترین پلی استیشن در سپتامبر ۲۰۲۱، با یک تریلر کوتاه، اولین نگاه ما به برداشت Insomniac از Logan را به ما نشان می دهد.

تیزر تریلر یک نوار غواصی ویران شده را نشان می دهد، با مردان مجروح روی زمین دراز کشیده اند، قبل از اینکه به نمای پشت مردی با کلاه گاوچرانی و پیراهن چهارخانه در حال نوشیدن در بار – بند انگشتان و اطرافش غرق در خون باشد. در پس زمینه یکی از مجروحان را می بینیم که بلند شده و چاقو را بیرون می کشد. با احساس مهاجم، مرد در نوار – قهرمان ما – مشت خود را گره می‌کند و پنجه‌های فلزی کلاسیک را به نمایش می‌گذارد.

این تریلر ممکن است نگاهی به گیم پلی بازی یا خود لوگان به ما ندهد، اما لحن را تعیین می کند ولورین مارول – که در نگاه اول به نظر می رسد یک جایگزین خونین تر و بالغ تر برای Insomniac Games باشد. مرد عنکبوتی سلسله. در زیر می توانید تریلر را تماشا کنید:

تا کنون، تریلر آشکار تنها پیش نمایشی است که در حال حاضر به آن دسترسی داریم. در این بین، توصیه می کنیم چشمان خود را حفظ کنید کانال رسمی پلی استیشن در یوتیوب برای هر به روز رسانی آینده

داستان و صحنه ولورین مارول

باری پر از اجساد پس از نزاع بین ولورین و گروهی از مردان

(اعتبار تصویر: سونی)

اگرچه ما هنوز هیچ جزئیات مشخصی در مورد اینکه از چه چیزی انتظار داریم نداریم ولورین مارولتریلر آشکار چندین تخم مرغ عید پاک را ارائه می دهد که موفقیت های جالبی را ارائه می دهد.

اولا، به نظر می رسد که تنظیمات تریلر سرنخ بزرگی در مورد زمان و مکان ارائه می دهد ولورین مارول تنظیم شده است. لوگان در بار پرنسس، واقع در مادریپور (که ممکن است از آن بشناسید، در حال نوشیدن است شاهین و سرباز زمستان) که از تابلوی بار و پوستر توریستی مادریپور می بینیم.

در Marvel Comics Presents Volume 1 #1 (1988)، ولورین هنگام شکار یک ارباب جنایتکار به نام Roche از بار پرنسس بازدید می کند. پس از پاک کردن کف بار با مجریان Roche – که در تلاش برای دریافت پول حفاظت از صاحب بار O’Donnell هستند – Wolverine به نام “Patch” یکی از اعضای ثابت بار می شود و حتی برای مدتی مالک آن مشترک می شود. بار اساساً خانه لوگان دور از خانه در دوره ای بود که X-Men غیر فعال بودند. آیا Insomniac Games اشاره می کند که این دوره زمانی است ولورین مارول آیا قرار است برگزار شود؟ آیا ما شاهد حمله لوگان به دنیای اموات جنایتکاران خواهیم بود؟

یکی دیگر از تخم مرغ های عید پاک، پوستر Radio Lowtown 104.8 است. Lowtown ناحیه ای در Madipoor است، بنابراین Madipoor به عنوان یک محیط بسیار محتمل به نظر می رسد. اما این امکان وجود دارد که عدد ۱۰۴٫۸ می تواند اشاره ای به Marvel Earth-1048 باشد، جهانی که در آن مرد عنکبوتی مارول تنظیم شده است. به نظر می رسد این نشان می دهد که بازی های مرد عنکبوتی Insomniac و Wolverine در یک جهان اتفاق می افتند، به این معنی که در آینده شاهد کراس اوورهای بالقوه خواهیم بود.

ایستگاه رادیویی تنها شماره ای نیست که به نظر می رسد به یک کتاب کمیک خاص اشاره دارد. روی پلاک روی نوار، “HLK 181” نوشته شده است، که به نظر می رسد به The Incredible Hulk #18 اشاره دارد – که در آن ولورین ظاهر می شود. آیا این بدان معناست که ما می توانیم هالک را در آن ببینیم ولورین مارول? باز هم، ما قطعا امیدواریم.

اخبار ولورین مارول

لوگوی Insomniac Games

(اعتبار تصویر: سونی)

یک بازی “فول سایز” با “لحن بالغ”
مطابق با ولورین مارولکارگردان خلاق، برایان هورتون، ماجراجویی مستقل جیمز ‘لوگان’ هاولت در PS5 یک بازی با اندازه کامل با “لحن بالغ” خواهد بود. هورتون در پاسخ به یکی از طرفداران این موضوع را تایید کرد توییتر پرسیدن اینکه آیا Wolverine در PS5 “بزرگ یا بزرگ خواهد بود [smaller] “بازی اندازه مایلز مورالس”.

کارگردانی توسط Spider-Man: Miles Morales خلاقانه است
در یک پست وبلاگ پلی استیشنInsomniac Games فاش کرد ولورین مارول توسط برایان هورتون (کارگردان خلاق) و کامرون کریستین (کارگردان بازی) کارگردانی می شود که تلاش های خلاقانه را رهبری کردند. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales.

احترام به DNA، با برداشتی تازه
اینسومنیاک گیمز گفته است که با وجود اینکه قصد دارد به «DNA» چیزی که Wolverine را محبوب می‌کند احترام بگذارد، چرخش تازه‌اش را در Logan انجام خواهد داد.

اینسومنیاک گیمز نوشت: «در چارچوب بازی‌های مرد عنکبوتی، هدف ما در اینجا نه تنها احترام به DNA چیزی است که این شخصیت را بسیار محبوب می‌کند، بلکه به دنبال فرصت‌هایی برای ایجاد احساس تازگی و انعکاس واقعی روح اینسومنیاک است». . در یک پست وبلاگ پلی استیشن به گفته سازنده، با وجود اینکه در مراحل اولیه توسعه قرار دارد، ولورین مارول دارای یک “روایت احساسی و گیم پلی پیشرفته” است. امیدواریم جناس مورد نظر بوده باشد.

ولورین مارول: آنچه می خواهیم ببینیم

نمای نزدیک از دستان ولورین

(اعتبار تصویر: بی خوابی)

در آغوش گرفتن سمت تاریک ولورین
در حالی که مرد عنکبوتی مارول و مایلز مورالس مورد تحسین منتقدان قرار می گیرند، هر دوی آنها گاهی اوقات بسیار خانواده پسند هستند. این یک انتقاد نیست – هرچه باشد، مرد عنکبوتی خود “اسپایدی محله دوستانه” شماست، که به خاطر شوخی های جوان پسند و کنایه های گستاخانه اش معروف است. با این حال، ولورین تماماً آفتاب و رنگین کمان نیست. داستان و شخصیت او، در مقایسه، بسیار تاریک است.

ما امیدواریم که Insomniac این سمت از Logan را بررسی کند ولورین بازی، تجربه‌ای بالغ‌تر از Spider-Man ارائه می‌کند. ما درخواست خشونت بی دلیل نداریم، اما برای اینکه واقعاً در داستان ولورین (بسته به زمان تنظیم این بازی) بگردید، نمی توانید از لحظات تاریک تر فرار کنید. همچنین، لوگان به سختی می‌تواند با پنجه‌های نمادین خود، بدون ریختن مقداری خون، دشمنان را از بین ببرد.

ظاهر دیگر قهرمانان مارول…
ما نمی‌خواهیم آن‌ها در کانون توجه قرار گیرند، اما دیدن برداشت Insomniac از برخی دیگر از قهرمانان مارول در بازی Wolverine به عنوان شخصیت‌های فرعی بسیار خوب است. جزئیات واقعاً به داستانی بستگی دارد که Insomniac می‌خواهد تعریف کند، اما امیدواریم که شاهد ساخت برخی از مردان ایکس از جمله Jean Grey، Professor X یا حتی Rogue باشیم.

… و شرورهای بدنام
ما در حال حاضر نمی دانیم چه کسی حریف اصلی خواهد بود ولورین مارول، اما شرورهای بدنام زیادی وجود دارد که می توان از بین آنها انتخاب کرد – و ما تصور می کنیم که برخی می توانند به عنوان نقش های کوچکتر ظاهر شوند. امیدواریم بتوانیم شاهد نبرد لوگان با Sabertooth، Lady Deathstrike یا حتی Silver Samurai باشیم. یا شاید بتوانیم او را ببینیم که به سادگی می‌جنگد تا برنامه Weapon X را که تحت آزمایش‌های دردناکی از داستان پرخاشگرانه‌اش قرار گرفته بود، از بین ببرد.

دنیای بازی مارول
با بازی Insomniac که اکنون روی آن کار می کند یکی دیگر عنوان مارول برای PS5، امیدواریم در آینده بتوانیم دنیای بازی مارول را ببینیم.

به نظر ما، می تواند به خوبی کار کند. مانند MCU، Insomniac محصولات مستقلی ایجاد کرده است که به ما امکان می‌دهد تا با ابرقهرمان‌های فردی در جهان خود آشنا شویم. به علاوه، Insomniac در موقعیتی است که از موفقیت‌ها و شکست‌های MCU درس بگیرد و به آن اجازه می‌دهد روایت مشترک قوی‌تری بسازد.

به دنبال یک عنوان داستانی سنگین برای بازی در این مدت هستید؟ راهنمای ما را بررسی کنید بهترین بازی های داستانی و همچنین لیست ما از بهترین بازی های تک نفره.


منبع: https://www.techradar.com/news/marvels-wolverine

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *