بالاخره انویدیا GeForce Experience را با این «برنامه انویدیا» یکپارچه جایگزین کرد

نسخه بتای برنامه Nvidia از امروز برای دانلود در دسترس است و این را دریافت کنید – ورود به سیستم اختیاری است.

وضعیت نرم افزار دسکتاپ انویدیا مدتی است که از هم گسیخته شده است. کنترل پنل انویدیا وجود دارد که بسیاری از تنظیمات اصلی نمایشگر را کنترل می‌کند، اما جدا از GeForce Experience است که برای دانلود به‌روزرسانی‌های درایور و بهینه‌سازی خودکار تنظیمات بازی برای اهداف عملکرد، به حساب Nvidia نیاز دارد.

از امروز، همه اینها با نام تجاری جدید تغییر می کند برنامه انویدیا، که کنترل پنل و GeForce Experience را به همراه اتصالات به سایر برنامه ها و ویژگی های انویدیا با یکدیگر ادغام می کند. رابط کاربری به نظر می رسد که یک طراحی مجدد کامل داشته است، و شاید مهمتر از همه، دیگر نیازی به ورود به حساب Nvidia برای دریافت به روز رسانی درایور از طریق برنامه ندارید. انویدیا می‌گوید ورود به سیستم اکنون اختیاری است و برای کاربرانی که می‌خواهند بسته‌ها و پاداش‌ها را پس‌خرید کنند، طراحی شده است.

جالب ترین بخش یک مرکز کنترل واحد پردازش گرافیکی در این برنامه جدید انویدیا است. اساساً تنظیمات بازی GeForce Experience و کنترل‌های بازی جداگانه انویدیا را از طریق برنامه کنترل پنل خود ادغام می‌کند. این بدان معناست که اکنون می توانید تنظیمات بازی و تنظیمات درایور را در یک مکان تغییر دهید یا یک نمایه جهانی برای همه بازی ها و برنامه ها تنظیم کنید.

مرکز کنترل یکپارچه GPU جدید.
مرکز کنترل یکپارچه GPU جدید.
تصویر: Nvidia

انویدیا می گوید که در نهایت تمام ویژگی های کنترل پنل انویدیا را در این برنامه جدید ادغام خواهد کرد، از جمله تنظیمات نمایش و ویدئو. انویدیا می‌گوید: «به‌علاوه، ما چندین ویژگی از GeForce Experience و RTX Experience مانند اورکلاک کردن GPU و بازگشت به عقب درایور را اضافه خواهیم کرد.

با این حال، همه ویژگی‌ها منتقل نمی‌شوند. Nvidia در حال حذف Broadcast to Twitch و YouTube، اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو در Facebook و YouTube، و Photo Mode 360 ​​& Stereo است.

پوشش عملکرد GeForce Experience نیز تغییر کرده است. پوشش آماری نشان داده شده در اسکرین شات زیر نه تنها معیارهای مختلف رندر را ردیابی می کند، بلکه تأخیر یک بازی و تأخیر کلی رایانه شخصی را نیز ارائه می دهد. انویدیا قبلاً برخی از این معیارها را در پوشش GeForce Experience ردیابی می‌کرد، اما به نظر می‌رسد که اکنون کاملاً قابل تنظیم هستند، بنابراین می‌توانید آمار دقیقی را که می‌خواهید ببینید – دقیقاً شبیه برنامه‌های نرخ فریم شخص ثالث.

تصویر: Nvidia

کاربران می توانند سایر برنامه های Nvidia را از داخل دانلود کنند را برنامه Nvidia، مانند Nvidia Broadcast، Nvidia Omniverse و GeForce Now. علاوه بر این، تا زمانی که کارت گرافیک RTX دارید، می‌توانید با فیلترهای تقویت‌کننده بازی Nvidia Freestyle مجهز به هوش مصنوعی، مانند ویژگی RTX Dynamic Vibrance که از کنترل پنل قدیمی انویدیا نیز خارج شده است، دست و پنجه نرم کنید.

می توانید دانلود کنید نسخه بتای برنامه Nvidia در اینجا.


منبع: https://www.theverge.com/2024/2/22/24079529/nvidia-app-geforce-experience-control-panel-windows

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *