باور نخواهید کرد که Dragster سفارشی به عنوان ادای احترام به جانی کش ساخته شده است

باور نخواهید کرد که Dragster سفارشی به عنوان ادای احترام به جانی کش ساخته شده است

خودروساز Jay Ohrberg (دارنده رکوردهای جهانی گینس و تالار مشاهیر نمایشگاه Grand National Roadster) به دلیل ساخت خودروهای عجیب و غریب در هر شکل و اندازه مشهور است. او اتومبیل های متعددی برای مدار نمایش ساخته است – به این معنی که آنها به طور خاص ساخته شده اند تا تا حد امکان وحشی و دیوانه باشند، مانند لیمو پلنگ صورتی – و همچنین وسایل نقلیه برای فیلم ( Batmobile در فیلم ۱۹۹۲ “Batman Returns”) و تلویزیون (KITT Super Pursuit Mode از “Knight Rider”). او هم عقب بود رویای آمریکایی، طولانی ترین لیموزین جهان.

به عنوان یک مرد جوان در ایلینوی، اوربرگ به مسابقه درگستر می پرداخت. یک روز، یک تبلیغ کننده او را استخدام کرد تا یک درگستر را به کانزاس سیتی ببرد، سپس ۵۰۰ دلار، یک ساعت و یک جایزه برای تلاش هایش به او داد. مسیر او بلافاصله تغییر کرد. او شروع به حمل و نقل وسایل نقلیه بیشتری کرد و هر بار واکنش مردم را دید و می دانست که نمایشگاه های خودرو مکانی برای کسب درآمد است. او به زودی شروع به ساختن خود کرد.

Git-Tar بخشی از تور اتومبیلرانی “ادای احترام به افسانه ها” اوربرگ بود (که شامل آداب و رسوم دیگری مانند ماشین پیانو فورد التون جان ۱۹۲۳) بود که به بیش از ۳۰ کشور سفر کرد. درگستر کاملاً عملیاتی است و هر شش چرخ جلویی به صورت هماهنگ حرکت می کنند تا آن را هدایت کنند. بدنه آن به صورت دستی از فولاد ساخته شده است. متاسفانه هیچ مشخصاتی روی موتور وجود ندارد.

بسیاری از خودروهای اوربرگ (از جمله کشنده نقدی) را می توان در موزه خودروی ولو در ولو، ایلینوی، یا موزه خودروهای هالیوود در لاس وگاس مشاهده کرد.


منبع: https://www.slashgear.com/1468543/johnny-cash-git-tar-custom-dragster/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *