با ادامه اخراج در سراسر صنعت، عضویت در اتحادیه توسعه دهندگان بازی های ویدیویی در بریتانیا افزایش می یابد

تعداد اعضای اتحادیه در بریتانیا به طور قابل توجهی افزایش یافته است، پس از یک دوره پر فراز و نشیب در صنعت بازی های ویدیویی (که هنوز هم ادامه دارد).

شعبه Game Workers از IWGB اتحادیه – که هدف آن “پایان دادن به عمل نهادینه شده اضافه کاری بیش از حد / بدون حقوق” در میان اهداف دیگر است – گفت ناظر تعداد اعضای خود بین دسامبر ۲۰۲۲ تا پایان سال گذشته تقریباً ۵۰ درصد افزایش یافت. به طور خاص در اکتبر ۲۰۲۳، عضویت اتحادیه ۱۲ درصد افزایش یافت. این خیلی زود بود توسعه دهنده Fortnite، Epic، موجی از کاهش کارها را اعلام کرد.

آستین کلمور، رئیس شعبه IWGB Game Workers می‌گوید: «در پنج یا شش ماه گذشته احساس می‌شود که سیل بی‌کاری‌ها وجود دارد. “و با این موج، من افرادی را دیده ام که می گویند “ما باید به اتحادیه ها بپیوندیم”. ”

Newscast: آیا Developer Direct مایکروسافت سال بهتری را برای Xbox به نمایش گذاشت؟در یوتیوب تماشا کنید

در همین حال، سازمان صنعت بازی‌های ویدیویی بریتانیا، Ukie، پیشنهاد می‌کند که از هر ۳۰ کارمند صنعت بازی در بریتانیا، یک نفر شغل خود را از دست داده است.

دانیل وود، مدیرعامل این شرکت گفت: شنیدن خبر از دست دادن شغل در بخش بازی های ویدیویی در چند ماه اخیر دشوار بوده است. مدیر اجرایی گفت که تحلیل خود Ukie نشان می‌دهد که این اخراج‌ها نتیجه «تعادل مجدد پس از سال‌های متوالی رشد قابل توجه» در طول همه‌گیری کووید-۱۹ است.

وود ادامه داد: “ما به سختی کار می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بریتانیا مکانی عالی برای راه اندازی و توسعه تجارت بازی است.” و از دولت می خواهیم که از بودجه برای ایجاد شرایط مورد نیاز برای رشد تجارت بازی استفاده کند.

هفته گذشته، GDC گزارش وضعیت صنعت بازی ۲۰۲۴ خود را منتشر کرد. در اینجا، گفته شد که ۳۵ درصد از توسعه دهندگان بازی تحت تأثیر اخراج در ۱۲ ماه گذشته قرار گرفته اند. علاوه بر این، نیمی از افراد مورد بررسی گفتند که هستند کاهش مشاغل بیشتر در راه است.

امسال چندین شرکت اخراج‌های خود را اعلام کرده‌اند که جدیدترین آن، توسعه‌دهنده League of Legends، Riot Games است. شب گذشته، این شرکت فاش کرد که ۵۳۰ کارمند خود را اخراج کرده است که تقریباً برابر است با ۱۱ درصد از کل نیروی کار جهانی آن.

افراد دیگری که امسال تحت تاثیر قرار گرفتند شامل وحدت، رفتار تعاملی و Lords of the Fallen ناشر CI Games. دیروز در همین حال، استودیو متعلق به Embracer، Piranha Bytes اذعان کرد که در “وضعیت دشواری” است. زیرا با بسته شدن احتمالی مواجه است.


منبع: https://www.eurogamer.net/video-game-developers-union-membership-in-uk-increases-as-layoffs-continue-across-the-industry?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *