۴ برنامه محبوب برای یادگیری حقایق تصادفی و جالب

۴ برنامه محبوب برای یادگیری حقایق تصادفی و جالب

روزهای وحشتناکی را به خاطر دارید که معلمان انگلیسی ما را مجبور به خواندن انشاهای طولانی می کردند؟ خواندن بدون شک روشی فوق العاده برای یادگیری است، اما اگر خواندن صفحات و صفحات فنجان چای شما نیست، Deepstash قطعا برنامه ای است که باید آن را جستجو کنید. Deepstash یک برنامه رایگان است که در هر دو موجود است اندروید و iOS و بیش از یک میلیون بار در فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است.

Deepstash به کاربران این امکان را می‌دهد تا با نمایش اطلاعاتی در اندازه‌های کوچک مانند نقل قول‌های الهام‌بخش، نکات عملی در مورد موضوعات خاص، و تکه‌هایی از حکمت از کتاب‌های محبوب، چیزهای جدیدی بیاموزند. Deepstach به‌جای اینکه با انواع کتاب‌ها و مقالات شلوغ شود، بسته به علایق شما، فید شما را شخصی‌سازی می‌کند.

هنگامی که در Deepstash حساب کاربری ایجاد می کنید، از شما پرسیده می شود که کدام هدف برای شما اهمیت بیشتری دارد: جایگزینی رسانه های اجتماعی، ایجاد عادت مطالعه، غلبه بر بیش از حد اطلاعات یا کار بر روی رشد شخصی. برای تنظیم دقیق فید خود، حداقل سه موضوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید، از توسعه شخصی گرفته تا ارتباطات، خواندن و نوشتن، اقتصاد و موارد دیگر.

چیزی که Deepstash را متمایز می کند، مهارت آن در خلاصه کردن است. به‌جای اینکه مجبور شوید کل مقالات یا کتاب‌ها را مرور کنید، کارت‌هایی در اندازه‌های کوچک دریافت می‌کنید. برگه Home Deepstash دارای نقل قول هایی از کتاب های معروف و منابع دیگر در یک فید است، درست مانند رسانه های اجتماعی، که کاوش آن را فوق العاده سرگرم کننده می کند. اگر به چیزی برخورد کردید که شما را مجذوب خود کرد، آن را برای بعد در کتابخانه شخصی خود ذخیره کنید. از امنیت سایبری گرفته تا سلامت روان، Deepstash اطلاعات پیچیده را ساده می‌کند و بیش از ۲۰۰۰۰۰ ایده را ارائه می‌کند که می‌توانید کشف کنید و آن را به منبعی ارزشمند برای هر یادگیرنده تبدیل می‌کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1496269/popular-apps-learn-random-interesting-facts/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *