با این معامله جمعه سیاه، بهترین لپ تاپ، MacBook Air را با کمتر از ۹۰۰ دلار دریافت کنید

MacBook Air یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است و اکنون با این مورد معامله مک بوک جمعه سیاهشما می توانید یکی از آنها را با تقریباً پایین ترین قیمت تا به حال خریداری کنید M1 MacBook Air با ۳ سال AppleCare+ به قیمت ۸۸۸٫۹۹ دلار در آمازون به فروش می رسد..

معاملات جمعه سیاه بیشتری را در آمازون خریداری کنید

ممنون از این عالی معامله جمعه سیاه شما می توانید یک لپ تاپ عالی با قیمت کمتر از ۹۰۰ دلار با برخی از بهترین قدرت پردازشی موجود به دلیل تراشه های قدرتمند سری M1، سیلیکون خود اپل که ماشین های مک آن را متحول کرد، تهیه کنید. کارایی و قدرتی که تراشه M1 هنوز هم تا به امروز دارد، مک بوک ایر را به یکی از بهترین ماشین های بهره وری در بازار تبدیل کرده است.

علاوه بر این، شما ۳ ساله می شوید AppleCare+، که به شما ۳ سال ضمانت محدود برای تعمیر صفحه نمایش، تعویض مشروط باتری و موارد دیگر می دهد. اگر شما علاقه مند به گرفتن دست خود هستید بهترین مک بوک ها، بهترین لپ تاپ های نازک و سبکو بهترین لپ تاپ هاسپس تا زمانی که هنوز می توانید از این فروش در آخر هفته جمعه سیاه استفاده کنید.

بهترین خرید مک بوک ایر جمعه سیاه امروز

با این معامله جمعه سیاه، بهترین لپ تاپ، MacBook Air را با کمتر از ۹۰۰ دلار دریافت کنید

مک بوک ایر ۱۳ اینچی (M1): بود ۱۱۷۸ دلار اکنون ۸۸۸٫۹۹ دلار در آمازون
مک بوک ایر ۲۰۲۰ اپل با تراشه M1 اکنون کمی قدیمی است اما هنوز هم یکی از بهترین لپ تاپ های ساخته شده است – و Best Buy اکنون آن را با قیمت عالی زیر ۹۰۰ دلار عرضه می کند. ما بررسی مک بوک ایر M1 4.5 ستاره از پنج را به دستگاه اعطا کرد، جایی که ما دستگاه ممتاز اپل را به دلیل سرعت، پاسخگویی، طراحی زیبا و عمر باتری طولانی آن تحسین کردیم. ۳ سال AppleCare+ را اضافه کنید و با این کار نمی توانید از دست بدهید معامله لپ تاپ جمعه سیاه.مشاهده معامله

TechRadar را در TikTok دنبال کنید برای اخبار، بررسی ها، جعبه گشایی ها، و معاملات داغ جمعه سیاه!

معاملات بیشتر مک بوک ایر

معاملات جمعه سیاه بیشتر

بیشتر از بهترین ها را ببینید معاملات جمعه سیاه اپل و برای معاملات بیشتر در ما خرید کنید معاملات جمعه سیاه والمارت راهنما.


منبع: https://www.techradar.com/computing/macbooks/get-the-best-laptop-ever-the-macbook-air-for-less-than-dollar900-with-this-black-friday-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *