معامله جمعه سیاه ایکس باکس: ۵۰ دلار در کنسول Xbox Series X صرفه جویی کنید و ۵۰ دلار اعتبار آمازون دریافت کنید

مایکروسافت Xbox Series X تخفیف نادری برای جمعه سیاه دریافت کرده است. تا پایان آخر هفته، آمازون مدل ۱ ترابایتی را به قیمت ۴۴۹ دلار یا ۵۰ دلار تخفیف MSRP به فروش می رساند. اگرچه برای سری X رکورد پایینی نیست (آمازون در تابستان گذشته کنسول را با حدود ۱۰ دلار کمتر فروخت)، اما این هنوز فرصتی عالی برای خرید قدرتمندترین سیستم در استبل مایکروسافت است. دلیل آن این است که خرده‌فروش ۵۰ دلار اعتبار برای خریدهای آتی آمازون در نظر گرفته است. هنگامی که شرکت سری X را به خانه شما ارسال کرد، می توانید انتظار داشته باشید که اعتبار را در صندوق ورودی ایمیل خود در عرض ۲۴ ساعت دریافت کنید.

Xbox Series X است قوی ترین کنسول بازی موجود در بازارو اگر چه خوب است که ببینیم مایکروسافت انحصاری های بیشتری را برای این سیستم ایمن می کند، اما استدلال اینکه سری X چیز زیادی برای آن ندارد دشوار است. با حدود ۱۲ ترافلاپس قدرت پردازش، جدیدترین Xbox می تواند بازی ها را با کیفیت ۴K و حداکثر ۱۲۰ فریم در ثانیه با پشتیبانی کامل HDR داخلی اجرا کند. مشروط بر اینکه صاحب الف باشید تلویزیون رده بالای مناسب با اتصال HDMI 2.1سری X برخی از بهترین گرافیک های کنسول موجود در بازار را امروز ارائه می دهد.

و در حالی که اکثر آنها احتمالا موافق هستند پلی استیشن ۵ سونی قانع‌کننده‌ترین موارد انحصاری را دارد، به‌ویژه برای کسانی که از عناوین مبتنی بر روایت لذت می‌برند، ایکس‌باکس بازی‌های ضروری زیادی نیز دارد. بین انتشار مانند استارفیلد، Forza Motorsport و هالو بی نهایت، در کتابخانه نسل نهم مایکروسافت چیزی برای همه وجود دارد. وقتی Game Pass را به ترکیب اضافه می‌کنید، و این واقعیت که تمام عناوین شخص اول مایکروسافت از همان روز اول در این سرویس در دسترس هستند، این احتمال وجود دارد که نیازی به خرید بازی‌های زیادی با قیمت کامل نداشته باشید. این باعث می‌شود که کنسول، به‌ویژه زمانی که مانند این آخر هفته با تخفیف مواجه می‌شود، برای همه به جز باهوش‌ترین گیمرها ارزش بسیار خوبی داشته باشد.

راهنمای خرید جمعه سیاه شما: همه را ببینید پوشش جمعه سیاه یاهو، اینجا. Engadget را دنبال کنید معاملات فناوری جمعه سیاه. در مورد بیاموزید ترندهای جمعه سیاه در در دانستن. بهترین ها را از کارشناسان Autoblog بشنوید معاملات جمعه سیاه برای ماشین، گاراژ و خانه شماو پیدا کنید فروش جمعه سیاه برای خرید در AOL، که فقط برای شما انتخاب شده است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/xbox-black-friday-deal-save-50-on-the-xbox-series-x-console-and-get-a-50-amazon منتشر شد. -credit-231534117.html?src=rss


منبع: https://www.engadget.com/xbox-black-friday-deal-save-50-on-the-xbox-series-x-console-and-get-a-50-amazon-credit-231534117.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *