با این کارت‌های ردیاب، گم‌کردن کیف‌ پول را به فراموشی بسپارید

چیپولو امروز از عرضه مجموعه‌ای از ردیاب‌های کیف پول CARD Spot به نام Perfectly Imperfect خبر داد که تنها تفاوت‌شان با ردیاب‌های استاندارد چیپولو در پوشش پلاستیکی است. در این نسخه محدود از پلاستیک‌هایی استفاده شده که بلااستفاده و دورریختنی بودند. یک طرف این محصول نام آن ثبت شده و طرف دیگر به جای یک پلاستیک بی‌نقص و کاملاً مشکی، یک‌سری لکه‌ها دارد.

کارت‌های ردیاب چیپولو برای قرار گرفتن در کیف پول طراحی شده‌اند و با شبکه‌ی Find My اپل کار می‌کنند. ضخامت این کارت‌ها بسیار کم و تقریباً به اندازه‌ی کارت ویزیت است.

CARD Spot را می‌توان همچون دستگاه‌های اپلی نظیر گوشی آیفون و تبلت اپل و ایرتگ در برنامه‌ی Find My‌ ردیابی کرد. می‌توانید به کمک کارت، کیف پولتان را هرکجا که گم شده است، پیدا کنید.

خبرهای بیشتر از CES 2024:

به گفته‌ی پریموز زلنسک، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران چیپولو، آن‌ها از معرفی سری محدود کارت‌های ردیاب‌ جدیدشان هیجان‌زده هستند، زیرا این کارت‌های ردیاب گواهی دیگری بر تعهد چیپولو برای ایجاد محصولاتی است که زندگی را برای مردم آسان می‌کند.

چیپولو می‌خواهد از طریق این کمپین، الهام‌بخش تغییر دیدگاه مردم باشد و آن‌ها را تشویق کند تا نواقص خود را بپذیرند و زیبایی واقعی را در آنچه که هر یک از ما را منحصر‌به‌فرد کرده است، ببینند.

نسخه‌ی جدید کارت‌‌های ردیاب چیپولو مانند کارت‌های استاندارد آن ۳۵ دلار قیمت دارند. چیپولو قصد دارد به‌ازای هر کارتی که فروش می‌رود، یک دلار به سازمانی غیرانتفاعی اهدا کند.


منبع: https://www.zoomit.ir/accessories/414671-chipolo-card-spot-ces2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *