با دو سال AppleCare+ بیش از ۱۰۰ دلار در iPad نسل دهم صرفه جویی کنید

آی پد نسل دهم اپل از طریق آمازون به فروش می رسد به عنوان بخشی از بسته ای که شامل دو سال ضمانت AppleCare+ است. این تخفیف قیمت مدل ۶۴ گیگابایتی را از ۵۱۸ دلار به ۴۰۹ دلار کاهش می دهد که بیش از ۱۰۰ دلار صرفه جویی می کند. اپل آی‌پد اصلی را به قیمت ۴۴۹ دلار می‌فروشد، بنابراین مانند دو سال گارانتی رایگان است، به‌علاوه کمی دور زدن پول.

اگر مدل ۶۴ گیگابایتی کاری برای شما انجام نمی دهد، فروش تمدید می شود تقریباً به هر SKU موجود برای تبلت سطح پایه اپل. شما انتخاب خود را دارید چندین مدل ۲۵۶ گیگابایتی و طیف وسیعی از تبلت ها با اتصال سلولی. همه تخفیف ها در محدوده ۱۱۰ دلار هستند، درست مانند مدل ۶۴ گیگابایتی.

در مورد خود تبلت، iPad دقیقاً نیازی به معرفی ندارد. این به عنوان “پایه” ترین مجموعه تبلت های اپل در نظر گرفته می شود، اما هنوز هم یک انتخاب فوق العاده است برای پخش محتوا، بررسی آتش سطل زباله که رسانه های اجتماعی است، بازی کردن و انجام انواع کارهای دیگر. این نسخه نسل دهم است، بنابراین برخی از ویژگی‌هایی را دریافت می‌کنید که قبلاً برای پسرعموهای گران‌تر آن رزرو شده بود. USB-C، یک صفحه نمایش بزرگ با حاشیه های نازک و یک دوربین جلو در لبه افقی وجود دارد.

این تبلت مجهز به تراشه A14 Bionic اپل است که با توجه به اینکه یکی از تراشه های کلاس M جدید نیست، به طرز شگفت انگیزی سریع است. عمر باتری ثابت است و بسته به اینکه برای چه کاری از آن استفاده می کنید، بین ده تا ۱۲ ساعت در هر بار شارژ دوام می آورد. در غیر این صورت، این یک iPad است. شما می دانید چه انتظاری دارید.

البته این تبلت کامل نیست. آن را با هیچ گونه لوازم جانبی، مانند مداد اپل عرضه می شود، و صفحه نمایش واضح ترین در بلوک نیست. همچنین با توجه به مشخصات داخلی معمولاً در سمت گران است، اما این تخفیف کمی این اطمینان را می دهد. نکته مهم دیگر این است که انتظار می‌رود مدل‌های جدید آی‌پد در اواخر امسال عرضه شود، اما این مدل هنوز هم توانایی زیادی دارد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/save-over-100-on-the-10th-gen-ipad-with-two-years-of-applecare-162654321.html?src=rss ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/save-over-100-on-the-10th-gen-ipad-with-two-years-of-applecare-162654321.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *