جیم کری در نقش دکتر روباتنیک در فیلم Sonic the Hedgehog 3 بازمی گردد

جیم کری قرار است در نقش دکتر روباتنیک در فیلم Sonic the Hedgehog 3 بازگردد.

کری در دو فیلم اول در نقش شخصیت شرور بدنام (اگر باید اگمن) ایفای نقش کرد و اکنون تایید شده است که این نقش را دوباره ایفا کند (با تشکر تنوع) با وجود تئوری های طرفداران در مورد سرنوشت شخصیت.

یک تیزر در حساب فیلم Sonic the Hedgehog خنده‌ای از طرف شرور را نشان می‌دهد که به بازگشت او اشاره می‌کند. در این کتاب آمده است: «همه شما فکر می‌کردید که من رفته‌ام، اما من به تازگی زیر زمین رفته‌ام. “آنچه از من دیدی فقط سایه ای از چیزهای آینده است…”

Sonic X Shadow Generations – اعلام تریلر | بازی های PS5 و PS4در یوتیوب تماشا کنید

همچنین به نظر می رسد که این تیزر تأثیر بازی Sonic Adventure 2 را بر فیلم آینده تأیید می کند.

ما قبلاً از اعتبارات بعدی فیلم دوم می دانیم که Shadow – دشمن سونیک آن بازی – قرار است بازگردد.

لوگوی فیلم سوم در تیزر اشاره ای به دو جوجه تیغی متضاد است، در حالی که موسیقی تنظیم ارکستری از تم اصلی Sonic Adventure 2، Live & Learn است.

آیا این بدان معناست که ما یک تصویر مجدد سینمایی از سکانس نمادین City Escape بازی خواهیم داشت؟ آیا روژ خفاش به خدمه ملحق خواهد شد؟ آیا هرج و مرج شایان ستایش ظاهر خواهد شد؟

در حال حاضر مشخص نیست چه کسی صداپیشگی Shadow را بر عهده خواهد داشت، اما انتظار می‌رود بقیه بازیگران در کنار کارگردان جف فاولر بازگردند.

قبل از Sonic the Hedgehog 3، برنامه تلویزیونی Knuckles با بازی ادریس البا در نقش اصلی توسط پارامونت منتشر خواهد شد. کریستوفر لوید که بیشتر برای بازی در فیلم Doc در فیلم های بازگشت به آینده شناخته می شود، قرار است در نقشی ناشناخته بازی کند.

اوایل این هفته سگا اعلام کرد Sonic x Shadow Generations – ریمستر بازی ۲۰۱۱ Sonic Generations با کمپین کاملاً جدید با تم Shadow.

به نظر می رسد همه چیز در حال آمدن به Shadow است.


منبع: https://www.eurogamer.net/jim-carrey-returns-as-dr-robotnik-in-sonic-the-hedgehog-3-film?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *