با عرض پوزش، بلندگوهای هوشمند – Echo Show 8 بهتر است و فقط با ۵۵ دلار در آمازون به فروش می رسد

بلندگوهای هوشمند را فراموش کنید. اکنون زمان آن است بهترین نمایشگرهای هوشمندبه خصوص که بسیاری از آنها مقرون به صرفه تر از همیشه هستند.

را بهترین بلندگوهای هوشمند وقت خود را زیر نور خورشید گذرانده‌اند، اما به‌عنوان کسی که بیش از ۱۰ مورد از آنها را در طول زندگی من در اختیار داشته یا آزمایش کرده‌ام (و در حال حاضر سه مورد از آنها را در آپارتمان یک خوابه‌اش دارم) صحبت می‌کنیم، نیازهای خانه هوشمند ما شروع به فراتر رفتن از آنچه که می‌توانند ارائه دهند، شده است.

نمایشگرهای هوشمند گام آشکار بعدی هستند. این نمایشگرها، اغلب با عملکرد صفحه نمایش لمسی، نه تنها راهی راحت برای کنترل دستگاه‌هایمان و انجام همه کارهایی که بلندگوهای هوشمند می‌توانند انجام دهند به ما می‌دهند، بلکه ویژگی‌های دیگری را نیز ارائه می‌دهند. بسیاری به شما اجازه می دهند نمایش ها و فیلم های مورد علاقه خود را پخش کنید، دستور العمل های خود را نمایش دهید و با عزیزان خود تماس ویدیویی برقرار کنید. برخی حتی به شما اجازه می‌دهند فیلم‌های زنده را ببینید و با آن‌ها تعامل داشته باشید زنگ تصویری و دوربین های امنیتی خانگیدر حالی که تعداد انگشت شماری دارای مرکزی برای مدیریت خانه هوشمند بصری هستند.

بهترین بخش این است که نمایشگرهای هوشمند با افزایش نیاز ما به آنها ارزان تر می شوند و محبوبیت آنها در حال افزایش است. آنها همچنین از جمله دستگاه هایی هستند که در طول رویدادهای فروش بزرگ با تخفیف بسیار زیادی همراه هستند.

را بگیرید آمازون اکو شو ۸، برای مثال. این دستگاه همه کاره عالی برای کنترل دستگاه های خانه هوشمند شما است، با صفحه نمایش بزرگتر و قابلیت های بیشتری نسبت به دستگاه های کوچک اکو شو ۵. این است فقط ۵۵ دلار در حال حاضر، با قرارداد تعطیلات فعلی آمازون بریده بریده شدن ۵۸ درصد تخفیف قیمت خرده فروشی آن

معامله زیر را ببینید و قبل از اینکه پوف شود آن را بگیرید.

در آمریکا نیست؟ برای بهترین معاملات Echo Show در منطقه خود به پایین بروید.

با عرض پوزش، بلندگوهای هوشمند – Echo Show 8 بهتر است و فقط با ۵۵ دلار در آمازون به فروش می رسد

Amazon Echo Show 8 (نسل دوم): بود ۵۴٫۹۹ دلار اکنون ۱۲۹٫۹۹ دلار در آمازون

۵۸ درصد تخفیف – من ارتقا یافته است Echo Show 8 (نسل سوم)، اما صادقانه بگویم، این نسخه کمی قدیمی‌تر بهترین چیز بعدی است، به خصوص که خط Echo Show 8 در صدر فهرست بهترین نمایشگرهای هوشمند ما قرار دارد. من عاشق صفحه نمایش عظیم آن هستم که به من امکان می دهد بدون نیاز به نگاه کردن به برنامه ها، دستور العمل ها و موارد دیگر را تماشا کنم، و نسبت به Echo Show 5 کوچکتر پاسخگوتر است. این مدل همچنین به لطف دوربینش که می تواند به شما امکان تماس های ویدیویی را نیز بدهد. به عنوان یک دوربین امنیتی خانگی عمل می کند و دارای بلندگوهای بزرگتر برای تقویت صدا در هنگام گوش دادن به موسیقی است.

این مهم ترین تخفیفی است که آمازون برای نمایشگرهای هوشمند خود ارائه می دهد. برای راحت‌تر کردن این معامله، توجه داشته باشید که اکنون انجام شده است ارزان تر از اسپیکر هوشمند Echo (نسل چهارم) با تخفیف، بنابراین شما آن تجربه صوتی و تصویری ۲ در ۱ را دریافت می کنید و هزینه کمتری می پردازید. اگر این معامله فوق العاده ای نیست، من نمی دانم چیست.مشاهده معامله

معاملات بیشتر دستگاه های خانه هوشمند آمازون

به دنبال معاملات بیشتر دستگاه های خانه هوشمند آمازون هستید؟ همه پایین‌ترین قیمت‌ها را از سراسر وب، با پیشنهادات موجود در منطقه خود، در اینجا خواهید یافت.

فروش بیشتر در تعطیلات


منبع: https://www.techradar.com/home/smart-home/sorry-smart-speakers-the-echo-show-8-is-better-and-on-sale-for-just-dollar55-at-amazon

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *