با قابلیت جدید واتس‌اپ می‌توانید جلسات خود را برنامه‌ریزی کنید

واتس‌اپ ویژگی جدیدی را برای کاربران ارائه کرده است که از طریق آن می‌توانید در چت‌های گروهی جلسات و رویدادهای خود را برنامه‌ریزی و سازمان‌دهی کنید. این ویژگی جدید، انجام جلسات مجازی و حضوری را برای دوستان و سازمان‌هایی مانند مدارس ساده‌تر می‌کند.

طبق توضیحات ارائه‌شده در وبلاگ متا، ویژگی برنامه‌ریزی رویدادهای واتس‌اپ به اعضای یک گروه اجازه می‌دهد تا مواردی مانند یک جشن تولد و جلسات کاری را برگزار کنند. رویدادهای مذکور به صفحه اطلاعات گروه پین می‌شود و همچنین یک صفحه چت گروهی جداگانه خواهد داشت تا اعضای گروه در مورد آن با یکدیگر صحبت کنند. علاوه بر این، چت‌های مربوط به این ویژگی را می‌توان بی‌صدا کرد.

نحوه انتشار قابلیت جدید واتس‌اپ

با قابلیت جدید واتس‌اپ می‌توانید جلسات خود را برنامه‌ریزی کنید

این ویژگی ابتدا برای گروه‌های موجود در Communities واتس‌اپ و سپس در ماه‌های آینده برای همه گروه‌ها ارائه خواهد شد.

واتس اپ Communities یک ویژگی شبیه به Slack یا Discord است که سال ۲۰۲۲ معرفی شد و دارای چت‌ها، مدیران گروه و عملکردهای مختص به خود است. از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به امکان تماس ویدیویی ۳۲ نفره اشاره کرد.

متا همیشه در حال توسعه قابلیت‌های جدیدی برای اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب واتس‌اپ خود بوده است. چند روز پیش، گفته شد که این سرویس به فیلتر جدید Favorites برای دسته‌بندی چت‌ها مجهز خواهد شد. واتس‌اپ ماه گذشته فیلترهایی را برای چت‌های کاربران معرفی کرده بود که با استفاده از آن‌ها می‌توان لیست چت‌ها را براساس معیارهای مختلف دسته‌بندی کرد.

از جمله دیگ قابلیت‌های در حال توسعه آن، می‌توان به امکان ارسال پیام به شماره‌های ذخیره نشده و ورود با فیس‌آی‌دی اشاره کرد. اشتراک‌گذاری فایل‌ها با واتس‌اپ قابلیت دیگری است که متا برای اپلیکیشن پیام‌رسان خود روی آن کار می‌کند.


منبع: https://digiato.com/app/whatsapp-group-events-feature-rollout-communities

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *