با ۲۰ دلار با این ابزار مفید از محتوای ایجاد شده توسط هوش مصنوعی لذت ببرید

TL;DR: از ۱۹ دسامبر، a اشتراک مادام العمر برای Write Bot™ AI تنها با ۱۹٫۹۷ دلار – ۹۶٪ پس انداز خواهید کرد.


چه کسی نمی تواند از کمک کوچکی در بخش بهره وری استفاده کند؟ اگر هنوز از قدرت هوش مصنوعی و توانایی آن در تولید محتوا استفاده نکرده اید، وقت آن رسیده است. در مورد آنچه که این فناوری می تواند ایجاد کند، امکانات بی پایان هستند و Write Bot می تواند به شما کمک کند. محتوایی تولید کنید که شبیه نوشته های انسان باشد برای هر هدفی که نیاز دارید

با Write Bot بلوک نویسنده را حذف کنید. درست در زمان تعطیلات، یک اشتراک حرفه ای مادام العمر با بهترین قیمت در وب – فقط ۱۹٫۹۷ دلار – برای خودتان یا یک هدیه ایده آل لحظه آخری برای یک عزیز در دسترس است. اما باید سریع عمل کنید، و اگرچه نیازی به کد کوپنی نیست، این معامله فقط تا ۲۵ دسامبر ادامه دارد.

از الگوریتم‌های یادگیری ماشین Write Bot که با تکنیک‌های پردازش زبان طبیعی جفت شده‌اند، استفاده کنید تا محتوای تولید شده با هوش مصنوعی شبیه نوشته‌های انسانی تولید کنید. این به شما امکان می‌دهد ۱۰۰ برابر سریع‌تر بنویسید، بلاک نویسنده را حذف می‌کند و به شما امکان می‌دهد محتوا، ایده‌ها، ابزارهای بازاریابی و موارد دیگر ایجاد کنید.

کنجکاو چگونه کار می کند؟ فقط با پر کردن فضاهای خالی با جزئیاتی که می‌خواهید ارائه کنید، آنچه را که به آن نیاز دارید انتخاب کنید، سپس اجازه دهید Write Bot دست به کار شود. تنها چند ثانیه طول می‌کشد تا محتوای خود را در قالبی آماده برای استفاده ارائه کنید، و اگر می‌خواهید بیشتر گنجانده شود، فقط جزئیات بیشتری را به آن نقاط خالی اضافه کنید و دوباره امتحان کنید. هر گونه ترفند دیگری را می توان با ابزارهای ویرایش متن انجام داد تا آن را بیشتر شبیه خود کنید. این طرح حق بیمه ماهانه ۱۰۰۰۰۰۰ کلمه هوش مصنوعی تولید می کند و به شما امکان می دهد برای فرصت های بی پایان به بیش از ۱۲ مورد استفاده دسترسی داشته باشید.

معاملات Mashable

می‌خواهید معاملات دست‌چین‌شده بیشتری را در صندوق ورودی خود داشته باشید؟
برای خبرنامه معاملات روزانه Mashable ثبت نام کنید.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!

به خود یا یکی از عزیزان خود هدیه دهید اشتراک Pro مادام العمر برای Write Bot™ AI Content Creation فقط با ۱۹٫۹۷ دلار (۵۳۹ دلار)، بهترین قیمت آنلاین تا ۲۵ دسامبر ساعت ۱۱:۵۹ بعد از ظهر PT.

StackSocial قیمت ها قابل تغییر است


منبع: https://mashable.com/deals/dec-19-writebot-ai-content-creation

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *