با ۲۰۰ دلار تخفیف، Dyson Hot+Cool را با بخاری، فن و تصفیه‌کننده هوا ۳ در ۱ دریافت کنید.

۲۰۰ دلار پس انداز کنید: از ۱ دسامبر، شما می توانید نمره a تصفیه کننده دایسون داغ + خنک HP07 برای ۵۴۹٫۹۹ دلار در آمازون. این ۲۰۰ دلار از قیمت فهرست یا تخفیف ۲۷٪ است.


از عطسه کردن، خرناس کشیدن و تلاش برای نفس کشیدن در خانه خود خسته شده اید؟ اگر دائماً با آلرژی، گرد و غبار یا شوره حیوانات خانگی مبارزه می کنید، تنها نیستید. میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از کیفیت پایین هوا رنج می‌برند، اغلب حتی بدون اینکه متوجه باشند. اما نگران نباشید، امروز یک دستگاه تصفیه هوا با کیفیت به فروش می رسد که به شما تسکین سریع و موثر می دهد.

از ۱ دسامبر، دستگاه تصفیه هوای دیسون Hot+Cool HP07 به قیمت ۵۴۹٫۹۹ دلار به فروش می رسد. این ۲۰۰ دلار از قیمت اصلی و تخفیف ۲۷ درصدی است. این دستگاه نوآورانه فقط یک تصفیه کننده هوا نیست. این یک نیروگاه چند منظوره است (تصفیه کننده، بخاری، و یک فن) که می تواند شما را در تمام طول سال راحت نگه دارد.

در اینجا برخی از دلایلی وجود دارد که چرا فکر می کنیم تصفیه هوای Dyson Hot+Cool HP07 ارزش سرمایه گذاری را دارد:

  • به طور خودکار آلاینده ها را شناسایی و جذب می کند به کوچکی ۰٫۳ میکرون، شامل گرد و غبار، گرده و شوره حیوانات خانگی. این می تواند تسکین بزرگی برای افراد مبتلا به آلرژی یا آسم باشد.

  • این یک دستگاه سه در یک است. می توانید از آن به عنوان تصفیه کننده، بخاری و پنکه استفاده کنید. این بدان معنی است که می توان از آن در تمام طول سال استفاده کرد تا خانه شما در هر فصلی راحت باشد.

  • دارای فیلتر HEPA H13 کاملا مهر و موم شده است که ۹۹٫۹۷ درصد ذرات مضر را از هوا حذف می کند.

  • دارای سنسورهای پیشرفته که به طور خودکار کیفیت هوای شما را کنترل می کند و تنظیمات را بر اساس آن تنظیم می کند.

  • استفاده از آن آسان است و دارای ریموت کنترل می باشد. همچنین می توانید آن را با استفاده از صدای خود با Amazon Alexa، Apple Siri یا Google Home کنترل کنید.

تصور کنید به جای گرفتگی و گرفتگی، احساس سرزندگی و استراحت می کنید. با دستگاه تصفیه هوای Dyson Hot+Cool HP07، در نهایت می توانید نفس راحتی بکشید و از فضای زندگی تمیزتر و سالم تری لذت ببرید.

موضوعات
دایسون


منبع: https://mashable.com/article/dec-1-dyson-air-purifier-deal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *