طبق گزارش‌ها، اپل تی‌وی پلاس و پارامونت پلاس در حال بحث در مورد یک طرح بسته ارزان قیمت برای نتفلیکس هستند

در اقدامی که ممکن است موج شوک را در صنعت استریم ایجاد کند، اپل تی‌وی پلاس و پارامونت پلاس ممکن است در شرف پیوستن به نیروهای خود برای مبارزه با نتفلیکس باشند.

بر اساس روزنامه وال استریت (WSJ)، دو تن از دست کم گرفته‌شده‌ترین استریمرهای جهان درباره ایجاد بسته‌ای مقرون‌به‌صرفه برای متوقف کردن آن صحبت کرده‌اند. نتفلیکستسلط بر چشم انداز جریان.

گزارش شده است که افراد آشنا با این بحث ها به WSJ گفته اند اپل تی وی پلاس و پارامونت پلاس فقط به دنبال پایان دادن به سلطنت نتفلیکس در جهان نیستند بهترین سرویس پخش. به گفته منابع این رسانه آمریکایی، گفته می شود که این دو همچنین می خواهند خدمات خود را به عنوان یک شرکت مشترک در تلاش برای صرفه جویی در هزینه مردم ارائه دهند. در واقع، اعتقاد بر این است که دو شرکت گفتگوی معناداری در مورد ارائه بسته مزبور با قیمت ارزان‌تری نسبت به اشتراک هر دو استریمر به طور جداگانه داشته‌اند – معامله‌ای که مطمئناً علاقه مشتریانی را که با بودجه کار می‌کنند جلب می‌کند.

TechRadar برای اظهار نظر با اپل و پارامونت تماس گرفت، اما هنوز پاسخی از طرف هیچ یک از طرفین دریافت نکرده است. اگر پاسخی شنیدیم، این مقاله را به روز می کنیم.

یک تغییر بالقوه عمده دیگر در چشم انداز استریمینگ

تصویر آرم Paramount Plus در تلفن همراه که روی لپ تاپ قرار دارد

پارامونت پلاس تلاش کرده است تا در بخش پخش جریانی رقابتی شدید نفوذ کند. (اعتبار تصویر: Paramount Inc.)

اگر گزارش WSJ درست باشد – خروجی مشتاق است که گفتگوها هنوز در مراحل اولیه است – ترکیب بالقوه پارامونت پلاس و اپل تی‌وی پلاس در یک بسته واحد می‌تواند تأثیر زیادی بر صنعت پخش گسترده‌تر داشته باشد.

به عنوان مثال، هشت استریمر بزرگ جهان همگی قیمت های خود را در ۱۲ ماه گذشته افزایش داده اند – برخی از جمله دیزنی پلاس و حداکثر، این کار را دو بار در کمتر از یک سال در ایالات متحده انجام داده اند. این فشار بی موردی بر افرادی وارد می کند که مشترک چندین سرویس هستند، و بسیاری مجبور می شوند انتخاب کنند که با کدام یک (یا در یک فشار دو) بمانند زیرا هزینه های زندگی همچنان کاهش می یابد.

بنابراین، بسته‌بندی پلتفرم‌های پارامونت و اپل به‌عنوان یک حرکت مهم تلقی می‌شود. مانند رقبای خود، این جفت هزینه اشتراک خود را در سال ۲۰۲۳ افزایش داده اند – افزایش قیمت عمده اپل تی وی پلاس به ویژه برای من آزاردهنده بود – و در حالی که هر یک محتوای عالی برای ارائه به مشتریان دارند، کاتالوگ‌های پشتیبان آن‌ها با نتفلیکس همتراز نیستند، پرایم ویدیویا حتی هولو. کتابخانه Apple TV Plus فقط از پیشنهادات شخص اول (البته عمدتاً فوق‌العاده) تشکیل شده است، در حالی که پارامونت پلاس از دیدگاه شخص اول و شخص ثالث قدرت لازم برای رقابت با محبوب‌ترین سرویس‌های جهان را ندارد.

بیشتر ببین

برای این منظور، منطقی است که اپل و پارامونت تلاش های خود را با هم ترکیب کرده و محصولات پخش خود را به مصرف کنندگان ارائه دهند. انجام این کار با قیمت کاهش یافته، بسته نرم افزاری را حتی بهتر می کند، زیرا شما دو پلتفرم را با قیمت (به طور بالقوه) یکی دریافت خواهید کرد. در عصری که استودیوها و شرکت‌های سرگرمی به دنبال تضعیف یکدیگر در یک بازار شدید رقابتی هستند، بسته Apple TV Plus-Paramount Plus بی‌معنی به نظر می‌رسد.

وقتی فکر می‌کنید ادغام‌ها و بسته‌های مشابه قبلاً اتفاق افتاده است، این یک طرح رادیکال نیز نیست. Disney در حال حاضر یک بسته Disney Plus-Hulu را با قیمت ارزان‌تری به مشتریان ایالات متحده ارائه می‌کند تا اینکه به طور جداگانه مشترک استریمرها شوید. زمانی در سال ۲۰۲۴، غول سرگرمی انتظار می رود دیزنی پلاس و هولو را به طور کامل با هم در یک استریمر فوق العاده ادغام کندهمچنین، در تلاش برای مقابله با خود نتفلیکس. احتمال این همجوشی بعد از این بیشتر است خرید کامل Hulu توسط شرکت والت دیزنی از Comcast در اوایل نوامبر

مکس، استریمر فوق العاده خود برادران وارنر دیسکاوری متولد شد بعد از اینکه برادران وارنر و دیسکاوری به نیروها پیوستند اوایل اواسط سال ۲۰۲۲ نیز. قبل از آن، HBO Max و Discovery Plus به عنوان نهادهای جداگانه وجود داشتند، اما در می ۲۰۲۳ ادغام شدند تا انتخاب بیشتری را با قیمت مقرون به صرفه‌تر برای مخاطبان فراهم کنند. خوب، تا زمانی که قیمت حداکثر در ماه اکتبر افزایش یافت.

باید دید که آیا ترکیب قدرت های اپل و پارامونت برای بازسازی نتفلیکس کافی است یا خیر. پرتو زدن بهترین نمایش های اپل تی وی پلاس و بهترین فیلم های پارامونت پلاس ورود به خانه‌های بیشتر به خودی خود موفقیت‌آمیز خواهد بود، اما اگر این دو نفر بخواهند شانسی برای برتری در نتفلیکس داشته باشند، ممکن است ابتدا تلاش مشترک مشترکی برای انجام این کار لازم باشد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/streaming/apple-tv-plus-and-paramount-plus-reportedly-discussing-cheap-bundle-plan-to-take-on-netflix

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *