بدترین خودروی لامبورگینی که تا به حال ساخته شده چیست؟

بدترین خودروی لامبورگینی که تا به حال ساخته شده چیست؟

در واقع، LM 002 محبوب ترین لامبورگینی موجود نیست. این خودرو از نظر فروش به جانشین معنوی خود، لامبورگینی اوروس، نزدیک نیست. در هر صورت، کامیون اکنون چیزی شبیه به یک کالای کلکسیونی است و تقریباً توسط شرکت سازنده آن در وهله اول فراموش شده است.

لبه های تیز و ظاهر تهاجمی کامیون کاملاً برای مد نیست. LM 002 از پایه و اساس یک نمونه اولیه برای یک وسیله نقلیه نظامی ایجاد شد. در اواخر دهه ۱۹۷۰، ارتش ایالات متحده به دنبال جایگزینی برای جیپ بود و Mobility Technology International (MTI) با لامبورگینی قراردادی را برای ساختن آن برای آنها منعقد کرد. آنها چیتا را ساختند، یک خودروی جنگی بدون در، چهار نفره، دو تنی با موتور ۵٫۹ لیتری V8 کرایسلر ۱۸۳ اسب بخاری وسط نصب شده. دقیقاً شبیه XR-311 فورد بود (و از همان موتور استفاده می کرد) که منجر به پیگرد قانونی از طرف شرکت فورد موتور (FMC) شد. آنها همچنین قرارداد را نگرفتند و لامبورگینی که در وضعیت مالی بدی قرار داشت به قیمت ۱٫۲۵ میلیون پوند به پاتریک و ژان کلود میمران فروخته شد.

صاحبان جدید، با آنچه که داشتند کار می کردند، تصمیم گرفتند برای تمام پولی که شرکت برای ساخت یوزپلنگ خرج کرده بود، کاری انجام دهند. این تولد LM 001 (Lamborghini Militaria 001) و نمونه اولیه بعدی آن، LMA 002 بود که اکنون موتور آن در جلو بود. لامبورگینی موتور ۵٫۲ لیتری V-12 کانتاچ LP 500 را نصب کرد که به این کامیون ۴۵۵ اسب بخار قدرت و ۳۶۸ پوند فوت گشتاور می داد.


منبع: https://www.slashgear.com/1471606/worst-car-lamborghini-ever-made/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *