بهترین گزینه های رایگان Midjourney که امروز می توانید امتحان کنید

Midjourney یکی از محبوب ترین هاست و قادر به زبان طبیعی است هوش مصنوعی مولدهای هنری (AI) وجود دارد، اما این یکپارچه نیست. رقبای هیجان انگیز زیادی وجود دارد، و همه آنها برای این امتیاز از شما پول نمی گیرند. آیا می خواهید دست خود را در ترغیب یک هوش مصنوعی برای نقاشی یا ترسیم چیزی شگفت انگیز امتحان کنید؟

در اینجا بهترین گزینه های رایگان Midjourney و سابقه ای از سفر من برای تبدیل کردن خودم به یک رنجر قدرت وجود دارد.

هوش مصنوعی پرستاره

جان مارتیندیل/DigitalTrends

هوش مصنوعی پرستاره یک سرویس تولید تصویر ساده است که می توانید کاملاً رایگان از آن استفاده کنید، تنها با یک ثبت نام ساده در حساب کاربری مورد نیاز است. می‌توانید با استفاده از حساب Google یا فیس‌بوک خود نیز سرعت آن را افزایش دهید و این را به یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین تولیدکنندگان هنر هوش مصنوعی برای استفاده تبدیل کنید. دارای طیف وسیعی از گزینه‌ها در سبک‌های هنری مختلف، با قابلیت تنظیم اندازه بوم است، و می‌توانید در صورت داشتن چیزی که می‌خواهید در آن گنجانده شود، برای شروع یک تصویر بارگذاری کنید.

این سریع‌ترین نیست – و در یکی از آزمایش‌های ما، به نظر می‌رسید که متوقف شده است، اما در واقع تمام شده است – اما در تولید هنری با جزئیات بسیار خوب کار می‌کند. نه هر بار، اما اگر بر روی مهارت های سریع خود کار کنید، می توانید به آنجا برسید.

بینگ چت Dall-E

فکر نمی‌کنم کاملاً چهره‌ام را تسخیر کرده باشد. جان مارتیندیل/DigitalTrends

به لطف مشارکت مایکروسافت با OpenAI، هوش مصنوعی تولید کننده تصویر Dall-E دقیقاً در آن تعبیه شده است بینگ چت. با مراجعه به صفحه اصلی چت بینگ با مرورگر Edge و سپس تایپ کردن آنچه می خواهید انجام دهد، می توانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید. می‌توانید به آن یک درخواست متنی که خودتان ساخته‌اید بدهید، یا یک راهنما وجود دارد که بهترین راه را برای قالب‌بندی آن برای استفاده حداکثری از ابزار توضیح دهد.

سپس می‌توانید درخواست‌های بیشتری برای اصلاح یا تنظیم تصویر به دلخواه برای آن ارسال کنید.

فتوشاپ بتا

اسکرین شات های قبل و بعد که نشان می دهد چگونه هوش مصنوعی فتوشاپ می تواند بوم را گسترش دهد. Adobe

آیا از قبل مشترک Adobe Photoshop هستید؟ اگر در هر ظرفیتی هستید، می توانید با هوش مصنوعی مولد فایرفلای Adobe در فتوشاپ بازی کنید. فقط آخرین نسخه بتا را دانلود کنید و شروع به استفاده از آن کنید. من قبلا بوده ام با استفاده از Generative Fill فتوشاپ برای بهبود گردش کار. شما هم می توانید این کار را انجام دهید، اما برای ایجاد هنر تصادفی هوش مصنوعی بر اساس درخواست های شما عالی است.

کافه شبانه

من هنوز فکر نمی کنم که صورت را میخکوب کند … جان مارتیندیل/DigitalTrends

یکی دیگر از مولدهای هوش مصنوعی ساده و پوچ برای ثبت نام و استفاده، کافه شبانه همچنین در مورد سریع ترین موردی است که می توانیم پیدا کنیم. شما تعداد انگشت شماری اعتبار رایگان برای استفاده برای ایجاد طیف وسیعی از سبک های تصویر دریافت خواهید کرد، اما پس از آن، اعتبارات ۸ دلار برای ۱۰۰ است. همچنین می توانید با پذیرش ایمیل های بازاریابی اعتبار رایگان بیشتری دریافت کنید، و پنج اعتبار رایگان دیگر دریافت خواهید کرد. هر روز اعتبار دارد، بنابراین می توانید در آینده برگردید و بیشتر از آن استفاده کنید.

کافه شبانه برای نمایش هنر شخصیت برای بازی های DnD شما عالی است. این سریع، موثر، آسان برای استفاده، و به نظر می رسد عالی است.

DeepAI

جان مارتیندیل/DigitalTrends

برای استفاده حتی نیازی به ثبت نام ندارید DeepAI. کافیست به صفحه اصلی بروید، روی آن ضربه بزنید تصویر یک سبک را انتخاب کنید، و سپس این مولد هوش مصنوعی در کمتر از ۲۰ ثانیه تصویری با ظاهر مناسب را منتشر می کند. برای ویژگی‌های پیشرفته‌تر باید هزینه پرداخت کنید، اما برای یک ابزار هنری سریع و ساده هوش مصنوعی، کار را انجام می‌دهد.

ایدیوگرام

کاش ریش من اینقدر چشمگیر بود. تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

یکی از کامل ترین، سریع ترین و تواناترین ژنراتورهای هوش مصنوعی موجود در جهان، شگفت انگیز است. ایدیوگرام به همان اندازه که هست رایگان است. در صورت تمایل می‌توانید با یک ثبت‌نام ساده با استفاده از جزئیات Google خود از آن استفاده کنید، و سپس با گزینه تنظیم سبک‌ها و وارد کردن اعلان‌های پیچیده در آنجا هستید. انتظار در بیشتر مواقع کمتر از ۱۰ ثانیه است و بعد از آن می توانید نتایج خود را اصلاح کنید.

این یک سرویس به قدری خوب است که به نظر می‌رسد زمانی باید به آن پرداخت شود. تا می توانید از این یکی استفاده کنید.

Windows Paint Co-Creator

جان مارتیندیل/DigitalTrends

مولد هنر هوش مصنوعی OpenAI Dall-E 3 ممکن است در پشت دیوار قفل شده باشد و به اعتبارات پولی نیاز داشته باشد، اما اگر ویندوز ۱۱ دارید می توانید از آن به صورت رایگان استفاده کنید. به لطف مشارکت OpenAI با مایکروسافت، می توانید از Dall-E رایگان استفاده کنید. از طریق دکمه Co-Creator Paint. قدرت کامل Dall-E 3 را دارد، بنابراین می‌توانید تقریباً هر چیزی را که تصور کنید کاملاً بر اساس یک پیام متنی ایجاد کنید – اگرچه می‌توانید به همان اندازه که دوست دارید جزئیات یا مبهم باشید.

تنها نکته این است که ابتدا باید به لیست انتظار بپیوندید و هیچ تضمینی وجود ندارد که چقدر طول می کشد تا تأیید شود. با این حال، در نهایت شما خواهید بود، و هرکسی که به آنها پیشنهاد مثبت داده شده است، ۵۰ اعتبار رایگان برای استفاده با این ابزار دریافت می کند. هنوز مشخص نیست که وقتی تمام می‌شوید چه اتفاقی می‌افتد، اما به نظر می‌رسد که اعتبارات رایگان ماه به ماه جاری شود یا تعداد بیشتری با هزینه‌ای اندک در دسترس باشد.

رویا

تصویر با اجازه صاحب حق چاپ استفاده می شود

در وب موجود است، iOSو اندروید، Dream یک تولید کننده تصویر تقریباً برای هر کسی است. این شما را به چند سبک هنری قفل می‌کند، و می‌توانید هر بار فقط یک تصویر بسازید، مگر اینکه به پریمیوم ارتقا دهید، اما گزینه‌های زیادی برای تغییر دادن وجود دارد. نقطه فروش واقعی در اینجا این است که روی هر دستگاه و تقریباً هر پلتفرمی کار می کند، بنابراین مهم نیست که روی چه دستگاهی می خواهید هنر هوش مصنوعی ایجاد کنید، Dream یک راه حل عالی است.







هوش مصنوعی پرستاره یک سرویس تولید تصویر ساده است که می توانید کاملاً رایگان از آن استفاده کنید، تنها با یک ثبت نام ساده در حساب کاربری مورد نیاز است. می‌توانید با استفاده از حساب Google یا فیس‌بوک خود نیز سرعت آن را افزایش دهید و این را به یکی از سریع‌ترین و آسان‌ترین تولیدکنندگان هنر هوش مصنوعی برای استفاده تبدیل کنید. دارای طیف وسیعی از گزینه‌ها در سبک‌های هنری مختلف، با قابلیت تنظیم اندازه بوم است، و می‌توانید در صورت داشتن چیزی که می‌خواهید در آن گنجانده شود، برای شروع یک تصویر بارگذاری کنید.


منبع: https://www.digitaltrends.com/computing/best-free-midjourney-alternatives/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *