بدون سیزن پس رایگان MLS 2024 برای T-Mobile

T-Mobile سیزن پس MLS 2024 را رایگان ارائه نمی دهد.

این کمی خبر ناگوار در روزی منتشر می‌شود که فصل MLS 2024 با بازی اینتر میامی CF مقابل رئال سالت لیک آغاز می‌شود و لیونل مسی قرار است برنامه کاملی را انجام دهد. اگر زمانی بود که MLS و اپل (که مالک MLS Season Pass است) توجه طرفداران آمریکایی را که کاملاً آماده پرداخت نیستند به خود جلب کنند، این همان می شد. چه شانسی برای جذب طرفداران جدید به این ورزش در این کشور عجیب و غریب ما.

ما با T-Mobile تماس گرفتیم تا ببینیم چه خبر است، زیرا می دانستیم که فصل MLS در راه است و آنها به تماس ما پاسخ ندادند. آنها ظاهراً تأیید کردند CNET با این حال، آنها قصد ندارند امسال سیزن پس رایگان MLS را ارائه دهند. این بد است.

برای کسانی که از MLS Season Pass استفاده می کنند از سال گذشته از طریق T-Mobile، ممکن است برای آخر هفته اشتراک داشته باشید، بنابراین می توانید چندین مسابقه افتتاحیه را تماشا کنید. با این حال، اکثر اشتراک‌ها تا ۲۴ فوریه منقضی می‌شوند و شما را مجبور می‌کند برای بقیه فصل تصمیم بگیرید. خوب، مگر اینکه T-Mobile همه ما را غافلگیر کند و تا هفته آینده با اپل به توافق برسد.

نمی توانم بگویم که از این حرکت کاملاً متعجب هستم، زیرا T-Mobile حتی به پیشنهاد سال ۲۰۲۴ اشاره ای نکرده است. حساب های پشتیبانی آنها فقط گفتن همان چیزی که در مورد “هنوز هیچ به روز رسانی برای MLS در سال جاری وجود ندارد” و اینکه مردم باید در صورت تغییر چیزی “در ارتباط باشند”. واضح است که هیچ چیز تغییر نکرده است.

اگر تصمیم به اشتراک داشته باشید، ۱۴٫۹۹ دلار در ماه یا ۹۹ دلار برای فصل در صورت عدم اشتراک Apple TV+ پرداخت خواهید کرد. اگر مشترک Apple TV+ هستید، قیمت آن به ۱۲٫۹۹ دلار در ماه یا ۷۹ دلار برای فصل تغییر می کند.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/21/t-mobile-wont-offer-free-mls-season-pass-for-2024/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *