Marvel’s Spider-Man 2 لباس های جدید، New Game Plus را دریافت می کند

یک به‌روزرسانی جذاب برای Marvel’s Spider-Man 2 کمد لباس‌های جدید را اضافه می‌کند و حالت جدید Game Plus جدید را برای ماجراجویی لذت‌بخش ابرقهرمانی Insomniac باز می‌کند.

به روز رسانی ۱٫۰۰۲ با عنوان جذاب در ۷ مارس در دسترس است و به شما امکان می دهد لباس ها و توانایی های باز شده خود را به یک فایل ذخیره جدید منتقل کنید، تا بتوانید دوباره در بازی با سختی بیشتری بازی کنید.

باز کردن قفل‌ها در اینجا شامل سبک‌های Ultimate Levels و Golden Gadget، سبک‌های جدید کت و شلوار برای کت و شلوار داستان سیمبیوت پیتر و رنگ‌های سفارشی برای توانایی‌های سیمبیوت شما می‌شود.

در ادامه تریلر رونمایی از گیم پلی بازی Spider-Man 2 را مشاهده می کنید.در یوتیوب تماشا کنید

کت و شلوارهای کاملاً جدید شامل ظاهر مارول در جهنم گالا برای پیتر و مایلز است.

تغییرات دیگر شامل ارتقاء حالت عکس است که به شما امکان می دهد پس از اتمام داستان بازی، زمان روز را تغییر دهید و گزینه های دسترسی بهبود یافته مانند توضیحات صوتی و صفحه خوان.

البته همه اینها رایگان است، اگرچه می‌توانید ۵ دلار (قیمت بریتانیا TBA) را برای دسترسی زودهنگام به یکی دیگر از کت و شلوارهای آینده برای پیتر و مایلز از طریق بسته کت و شلوار Fly N’ Fresh اهدا کنید.

۱۰۰ درصد از کمک‌های اهدایی که در ایالات متحده قبل از ۵ آوریل انجام می‌شود، به Gameheads، یک موسسه خیریه با هدف کمک به دانش‌آموزان کم‌درآمد و کم‌درآمد در توسعه و یافتن شغل در بازی‌های ویدیویی، تعلق خواهد گرفت. این لباس‌ها بعداً برای همه دارندگان Spider-Man 2 به صورت رایگان در دسترس خواهند بود.

کریس تپسل ما در این باره نوشت: «در عین حال کمی ساده و کمی بیش از حد، Marvel’s Spider-Man 2 هنوز هم بیش از هر چیز یک بازی جذاب و روان و سبک آزاد است. نقد و بررسی Marvel’s Spider-Man 2 از Eurogamer.


منبع: https://www.eurogamer.net/marvels-spider-man-2-getting-new-suits-new-game-plus?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *