برای دریافت تخفیف ۲۰ پوندی از تخفیف های جمعه سیاه اولیه، برنامه Temu را دانلود کنید

TL;DR: Temu طیف گسترده‌ای از معاملات جمعه سیاه را با هدفون‌ها، پهپادها، ساعت‌های هوشمند و موارد دیگر با تخفیف عرضه کرده است. ۲۰ پوند تخفیف برای همه محصولات دریافت کنید دانلود برنامه Temu.


اپلیکیشن Temu را دانلود کنید

۲۰ پوند تخفیف در معاملات اوایل جمعه سیاه



آماده ای برای جمعه سیاه? نه، جدی آیا شما واقعا آماده اید؟

جمعه سیاه همیشه شدید است، به معنای واقعی کلمه هزاران معامله در طیف وسیعی از محصولات است. فقط قوی‌ترین خریداران می‌توانند بدون آسیب از این رویداد عظیم عبور کنند، اما می‌توانید با یادگیری چند نکته حیاتی، بهترین شانس را برای برنده شدن در جمعه سیاه به خود بدهید.

اولین چیزی که باید به آن توجه کرد این است که زندگی خارج از حباب آمازون وجود دارد. این نیست روز نخست، بنابراین فرصت های بسیار خوبی برای صرفه جویی با سایر خرده فروشان آنلاین وجود خواهد داشت. نکته دوم این است که بلک فرایدی از قبل (غیر رسمی) شروع شده است. ممکن است فکر کنید که جمعه سیاه فقط چند روز طول می کشد، اما معاملات اولیه جمعه سیاه در حال حاضر کاهش یافته است. بنابراین می توانید با خرید و صرفه جویی قبل از عجله، خود را از دردسرهای زیادی نجات دهید.

با این دانش، می توانید با چک کردن، جلوتر باشید پیش. این خرده‌فروش آنلاین محبوب طیف قابل توجهی از محصولات را با قیمت‌های پایین ارائه می‌دهد، از جمله هواپیماهای بدون سرنشین، هدفون، لوازم ضروری آشپزخانه، بلندگوها و موارد دیگر. و بهتر از آن، Temu یک دسته از معاملات اولیه جمعه سیاه را کنار گذاشته است.

این می‌تواند فرصتی برای شما باشد تا محصولی را که می‌خواهید با نرخ بسیار پایین‌تری تضمین کنید، بدون اینکه نیازی به منتظر ماندن سایر خرده‌فروشان پیشرو برای راه‌اندازی تبلیغات جمعه سیاه خود باشید. و می توانید دریافت کنید ۲۰ پوند تخفیف برای همه چیز با دانلود اپلیکیشن Temu چه چیزی رو مجبوری از دست بدی؟

۲۰ پوند در فناوری پیشرو صرفه جویی کنید دانلود برنامه Temu.

موضوعات
جمعه سیاه
هواپیماهای بدون سرنشین

برای معاملات Mashable ثبت نام کنید
محصولات و پیشنهادات عالی، روزانه به صندوق پستی شما ارسال می شود.





با ثبت نام با ما موافقت می کنید شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی.

از ثبت نام شما سپاسگزاریم!


منبع: https://mashable.com/ad/deals/early-black-friday-temu-deals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *