داک شارژ آیفون نسل بعدی بلکین از طراحی شیک و جمع و جورتری برخوردار است

بلکین اخیراً BoostCharge Pro 2-in-1 Dock جدید خود را معرفی کرده است، یک شارژر بی سیم MagSafe برای سیب دستگاه هایی با طراحی غیرعادی و شبیه فنجان قهوه. حتی تقریباً به اندازه یک است.

وقتی برای اولین بار به پایه نگاه کردیم، فکر کردیم که قطعه فلزی بیرون زده در قسمت عقب یک دسته است، اما در واقع یک پمپ شارژ سریع برای اپل واچ. به گفته این شرکت، آن قطعه کوچک قادر به شارژ کردن استاپل واچ سری ۷ و بعداً از صفر به ۸۰ درصد در حدود ۴۵ دقیقه». اپل واچ اولترا مدل ها یک ساعت کامل طول می کشد. در بالا، یک کیک دیگر برای آیفون و AirPods موارد نکته جالب این است که برای پشتیبانی از گوشی های هوشمند می توان آن را تا زاویه ۷۰ درجه چرخاند.

داک شارژ آیفون نسل بعدی بلکین از طراحی شیک و جمع و جورتری برخوردار است

(اعتبار تصویر: بلکین)

پوک قابل تنظیم، داک BoostCharge Pro را به یک وسیله جانبی بسیار کاربردی برای آیفون تبدیل می‌کند تا اگر می‌خواهید درگیر شوید. حالت آماده به کار در iOS 17 یا برای نگه داشتن دستگاه برای تماس ویدیویی از طریق FaceTime. بلکین می گوید که می تواند تا ۱۵ وات شارژ سریع را ارائه دهد آیفون ۱۲ مدل ها و بعد از آن با این حال، آنها هیچ چارچوب زمانی در مورد مدت زمانی که طول می کشد تا یک دستگاه تلفن همراه به طور کامل شارژ شود، ارائه نکردند. برای اطلاعات بیشتر با بلکین تماس گرفتیم. این داستان متعاقبا به روز رسانی خواهد شد.

دسترسی

پایه های دیگر می توانند عملکرد مشابهی را ارائه دهند، اما ممکن است فاقد پشتیبانی از Apple Watch باشند و مسلماً آنقدرها هم شیک نیستند. قبلی مدل BoostCharge Pro متشکل از دو پایه ساده که از طریق یک میله فلزی به هم متصل شده اند. رنگ‌های این مدل جدید مسلماً بسیار جذاب هستند، به‌علاوه جنس متحرک در بالای آن، شکل جالبی به آن می‌دهد.

Dock BoostCharge Pro 2-in-1 with MagSafe از ۷ نوامبر با قیمت ۱۳۰ دلار در Belkin’s و وب سایت های مربوطه اپل. این در رنگ مشکی شنی و زغالی در دسترس خواهد بود. همچنین یک منبع تغذیه ۳۰ واتی USB-C و همچنین یک کابل USB-C بافته شده به طول پنج فوت دریافت خواهید کرد. خبری در مورد راه اندازی بین المللی نیست.

اگر به دنبال ابزارهای مفید دیگری هستید، فهرست TechRadar را بررسی کنید بهترین لوازم جانبی MagSafe برای آیفون.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/phones/phone-accessories/belkins-next-gen-iphone-charging-dock-will-sport-a-more-chic-and-compact-design

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *