برای کمک به کسب‌وکارها در ساخت هوش مصنوعی با استفاده از داده‌های Slack، Google Drive

برای کمک به کسب‌وکارها در ساخت هوش مصنوعی با استفاده از داده‌های Slack، Google Drive

آیا آماده اید تا آگاهی بیشتری را به برند خود بیاورید؟ در نظر بگیرید که برای تور AI Impact Tour اسپانسر شوید. درباره فرصت ها بیشتر بدانید اینجا.


امروز رقیب OpenAI، Cohere، که بر روی مدل‌های زبان بزرگ (LLM) برای شرکت تمرکز دارد، «اتصالات خود را بسازید» راه‌اندازی کرد تا به شرکت‌ها اجازه دهد به طور ایمن داده‌های شرکت را که روی برنامه‌های شخص ثالث مانند Slack و Google Drive، Service قرار دارند، متصل کنند. Now یا WordPress to Cohere’s Command LLM.

یکی از نمایندگان شرکت گفت که “تا آنجا که ما می دانیم” این پیشنهاد اولین در نوع خود است و پس از آن ارائه شده است که Cohere اخیراً “اولین و تنها شرکت هوش مصنوعی است که تنظیم دقیق را در هر چهار ارائه دهنده ابر ارائه می دهد.” با توجه به الف پست وبلاگ منسجماین نسخه بتای باز به کسب‌وکارها امکان می‌دهد دستیارهای هوش مصنوعی را بر روی پلتفرم هوش مصنوعی ارتقایافته Cohere بسازند که از اطلاعات صدها ابزار مورد استفاده در کارهای روزانه بهره می‌برد و پاسخ‌های مرتبط و دقیق را ارائه می‌دهد.

مدل‌های سازمانی را قادر می‌سازد تا به طور ایمن به داده‌های شرکت دسترسی داشته باشند

روی الدار، مدیر ارشد محصول در Cohere که به رهبری پروژه کمک کرد، به VentureBeat گفت: “داده ها برای LLM ها طلا هستند.” فعال کردن مدل‌های سازمانی برای دسترسی ایمن به داده‌های شرکت در ده‌ها برنامه شخص ثالث، یک تغییر بازی برای آنچه که هوش مصنوعی می‌تواند به کسب‌وکارها ارائه دهد، است.

در این پست وبلاگ آمده است که رابط‌ها گام بعدی در فلسفه Cohere برای ملاقات با شرکت‌ها است که داده‌های آن‌ها بدون توجه به اینکه از کدام ابر یا برنامه شخص ثالث استفاده می‌کنند… به شرکت‌ها اجازه می‌دهد این داده‌ها را به مدل‌ها وصل کنند، به طور ایمن، در داخل خود. ابر خود را داشته باشید و از نسل تقویت شده بازیابی (RAG) استفاده کنید تا ببینید دقیقاً پاسخ‌ها از کجا می‌آیند، دقت پاسخ‌ها را بهبود می‌بخشد و توهمات را به حداقل می‌رساند.

رویداد VB

تور تاثیر هوش مصنوعی

در تور AI Impact VentureBeat که به شهر نزدیک شما می آید، با جامعه هوش مصنوعی سازمانی ارتباط برقرار کنید!

بیشتر بدانید

Cohere در پست وبلاگ توضیح داد که چارچوب Command ارتقا یافته به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا داده‌ها را از ذخیره‌گاه‌های داده شخص ثالث که یک API جستجوی همراه را به RAG ارائه می‌دهند، متصل کنند. این ارتقای مهمی است زیرا به Cohere اجازه می‌دهد تا نقل قول‌ها را در کنار پاسخ‌های ایجاد شده توسط هوش مصنوعی نمایش دهد تا کاربران بتوانند روی پیوندهای منبع کلیک کرده و اسناد اصلی را برای تأیید یا زمینه اضافی بخوانند.

Cohere کانکتورها را “بهبود چشمگیر” برای هوش مصنوعی مکالمه می نامد

در پست وبلاگ آمده است: «ادغام یکپارچه RAG در موارد استفاده سازمانی – و اکنون استفاده از داده‌های موجود در فروشگاه‌های داده شخص ثالث از طریق اتصال‌دهنده‌ها – یک پیشرفت چشمگیر در سودمندی راه‌حل‌های هوش مصنوعی محاوره‌ای برای کسب‌وکارها است.

برای کمک به توسعه دهندگان داخلی، Cohere گفت که حدود ۱۰۰ نسخه را منتشر می کنداتصالات شروع سریعدر Github برای برخی از محبوب ترین برنامه هایی که شرکت ها داده ها را ذخیره می کنند، از جمله GitHub، Asana، Slack، Dropbox، Google Drive و Pinecone. علاوه بر این، این شرکت گفت که می‌تواند از دیگر دیتا استورهای شخص ثالث نیز پشتیبانی کامل کند.

اعلام کانکتورها سال بزرگی برای Cohere است

اعلامیه های اتصال دهنده ها در پایان یک سال بسیار بزرگ برای Cohere مستقر در تورنتو، که در ماه فوریه اعتراف کرد که پرواز زیر رادار قبل از بالا بردن الف دور جدید ۲۷۰ میلیون دلاری در تامین مالی در ماه ژوئن و افتتاح یک ستاد دوم در سانفرانسیسکو در ماه سپتامبر.

و بعد از آن درام نوامبر در OpenAIطی آن سام آلتمن، مدیر عامل شرکت، توسط هیئت مدیره غیرانتفاعی شرکت برکنار شد و پنج روز بعد دوباره به سمت خود بازگردانده شد. CNBC گزارش داد کوهر می‌گوید که «بعد از رگبار اخبار پیرامون سام آلتمن، شاهد افزایش درخواست‌ها از سوی کسب‌وکارها بوده است». در آن زمان، آیدان گومز، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Cohere ارسال شده پیوندی به صفحه مشاغل این شرکت که فرصت‌هایی را برای «اعضای کارکنان فنی یادگیری ماشین» نشان می‌دهد.

ماموریت VentureBeat این است که یک میدان شهر دیجیتال برای تصمیم گیرندگان فنی باشد تا دانشی در مورد فناوری سازمانی متحول کننده کسب کنند و معامله کنند. جلسات توجیهی ما را کشف کنید.


منبع: https://venturebeat.com/ai/cohere-to-help-businesses-build-ai-using-slack-google-drive-data/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *