ویرایش Google Messages به زودی می تواند یک چیز باشد

نمی توانم لحظه دقیقی را به خاطر بیاورم که این اتفاق افتاد – احتمالاً در روزهای اولیه توییتر – اما به نظر می رسید که فریادهای اولیه برای توییت های قابل ویرایش به سرعت به سمت سیستم عامل های پیام رسانی معمولی حرکت می کند. مردم سریع‌تر از همیشه تایپ می‌کردند یا تصحیح خودکار حتی بیشتر به یک تهدید تبدیل شده بود و مردم می‌خواستند بتوانند پیام‌های نادرست خود را تصحیح کنند.

با گذشت زمان ما توییت هایی را دیدیم که قابل ویرایش هستند پیام های قابل ویرایش در واتس اپ، چت گوگل، و تلگرام. احتمالاً تعداد بیشتری وجود دارد، اما این موارد معدودی هستند که در حال حاضر به ذهن می رسند. مردم دوست دارند مطالب را ویرایش کنند، این واضح است.

بر اساس گفته های گوگل، همین ویژگی به زودی برای پیام های گوگل عرضه خواهد شد TheSpAndroid، که به‌روزرسانی اخیر پیام‌های Google را دنبال کرد و نکاتی از این ایده را در آزمایش پیدا کرد. پرچم‌های پنهانی در نسخه بتای Messages از اواخر نوامبر وجود دارد که نشان می‌دهد Google در حال کار روی اجازه دادن به شما برای ویرایش پیام‌ها است.

در حال حاضر، این ویژگی نمی تواند فعال شود و کار نمی کند، بنابراین به نظر می رسد که گوگل هنوز در حال کشف آن یا حداقل ساخت آن است. این ساختار می‌تواند شامل تاریخچه ویرایش نیز باشد، بنابراین اگر می‌خواهید پیام‌های قبلی شخصی را ببینید که ممکن است تاریخچه را ویرایش کرده باشد، باید در آنجا باشد.

باز هم، این پخش زنده نیست و Google آن را اعلام نکرده است، بنابراین ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که اگر ویرایش پیام در Google Messages فعال شود.


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/12/want-to-edit-sent-google-messages-google-might-soon-let-you/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *