بررسی Surfshark VPN: حفاظت اولیه برای همه دستگاه های شما

اکثر مردم یک VPN را برای امنیت می‌خواهند و کاربران قدرتمند می‌خواهند تمام فناوری‌شان محافظت شود. این به معنای دریافت یک VPN است که می تواند چندین تلفن، لپ تاپ، تلویزیون هوشمند، کنسول های بازی و سایر فناوری ها را با اتصال به اینترنت به طور همزمان اداره کند. از نه خدمات VPN ما تست کردیم Surfshark زمانی که نوبت به محافظت از چندین دستگاه رسید، در صدر قرار گرفت. در اینجا خلاصه ای از تجربه ما با Surfshark است.

قیمت و ویژگی های Surfshark VPN

Surfshark VPN دارای سه سطح عضویت است: Starter، One و One+. Starter یک VPN امن، یک مسدود کننده تبلیغات و یک مسدود کننده پاپ آپ را وعده می دهد، در حالی که دو لایه دیگر دارای ویژگی های اضافی هستند. من Surfshark One را آزمایش کردم، بنابراین علاوه بر مزایای سطح Starter، به یک اسکنر آنتی ویروس، نظارت بر نفوذ اطلاعات و گزینه ایجاد یک شناسه جایگزین، یک ویژگی بتا که می‌تواند یک نام مستعار برای شما ایجاد کند، دسترسی داشتم. با این کار، می‌توانید نام، آدرس خانه و ایمیل جعلی داشته باشید تا زمانی که می‌خواهید هویت خود را در سایت‌هایی که احساس می‌کنید مشکوک هستند پنهان کنید، از آن استفاده کنید. علاوه بر همه اینها، Surfshark موتور جستجوی ایمن خود را دارد که به عنوان نسخه خصوصی تر Google صورتحساب می شود.

پرداخت برای Surfshark One+، گران‌ترین سطح، تضمین می‌کند که داده‌های شما از سایت‌های جستجو و پایگاه‌های داده شرکت‌ها حذف می‌شوند، علاوه بر همه چیزهایی که سطح One به شما می‌دهد. Surfshark One+ حدود ۴-۵ دلار در ماه هزینه دارد (بسته به فروش هایی که شرکت انجام می دهد)، که در دنیای VPN نسبتاً مقرون به صرفه است، بنابراین ممکن است ارزش آن را داشته باشد که چند دلار اضافی برای رفتن از Starter به One+ صرف کنید. ویژگی های اضافی

من از ویژگی‌های Surfshark One لذت بردم و فکر می‌کنم که اکثر مردم در این سطح متوسط ​​به خوبی خدمت خواهند کرد. بررسی نقض احتمالی ایمیل با Surfshark بسیار آسان بود. کمتر از ۳۰ ثانیه طول کشید تا صندوق ورودی من را اسکن کنم و به من بگویم که آیا ایمیل من در نقض داده مشاهده شده است یا خیر. اجراهای آنتی ویروس بسته به دستگاهی که استفاده می‌کنم، سرعت‌های متفاوتی داشتند: اسکن‌های سریع کمتر از پنج دقیقه طول می‌کشد، اما فقط کمی بیش از ۱۰۰۰ فایل را اسکن می‌کرد. اسکن کامل می تواند بیش از یک میلیون فایل را در مک بوک و من اسکن کند گوگل پیکسل ۷ تلفن در حدود ۱۰ دقیقه

بررسی Surfshark VPN: حفاظت اولیه برای همه دستگاه های شما
Surfshark

راه اندازی Surfshark VPN و قابلیت های پخش

راه‌اندازی Surfshark در اکثر دستگاه‌های من آسان بود: من باید برنامه را دانلود می‌کردم، وارد سیستم می‌شدم و Surfshark به‌طور خودکار مرا به سروری نزدیک به مکان فعلی‌ام متصل می‌کرد. اگر می خواهید سرورهای دیگر را کاوش کنید، باید به صورت دستی انجام شود. برای دستگاه هایی مانند Fire TV من، توانستم یک کد ورود به سیستم را از مک بوک خود وارد کنم و سپس به طور خودکار به حساب خود وارد شدم. با اتصال همزمان Pixel 7، MacBook، Fire TV و لپ‌تاپ کاری، توانستم چهار دستگاه را بدون هیچ خطای عمده‌ای اجرا کنم و پس از افزودن دستگاه‌های اضافی، با مشکل پهنای باند مواجه نشدم.

من بسیاری از فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را به طور منظم پخش می‌کنم، بنابراین می‌خواهم بدون وقفه از نتفلیکس به Peacock به Max و مواردی از این قبیل سوئیچ کنم و بلافاصله وارد محتوا شوم. Surfshark چند بار تلاش کرد تا با من همراه شود. تماشای فینال فقط قتل در ساختمان غیرممکن به نظر می رسید زیرا Hulu در ابتدا عناوین را بارگذاری نمی کرد. در تلاش دوم، می‌توانم یک قسمت را پخش کنم، اما چند دقیقه طول کشید تا تصاویر کوچک بارگذاری شوند. پس از تلاش دیگری، بالاخره توانستم برنامه را روی لپ‌تاپم بدون سکسکه تماشا کنم.

با گذشت زمان همه چیز هموارتر شد و من فقط با سرویس‌های تحت مالکیت دیزنی مانند Hulu مشکلات ثابتی مانند این را تجربه کردم. وقتی صحبت از محتوای بین‌المللی می‌شود، معمولا دسترسی به آن کاتالوگ‌ها با Netflix در حالی که از VPN استفاده می‌کنید آسان‌تر است، اما وقتی از Surfshark استفاده می‌کردم این سرویس کمی انتخابی‌تر بود. وقتی می خواستم تماشا کنم پخش کننده گیر نکرد جاسوس ایکس خانواده در نتفلیکس ژاپنی، اما وقتی سعی کردم تماشا کنم، من را مسدود کرد ماری آنتوانت در نتفلیکس ایتالیایی

Surfshark در تلویزیون‌های هوشمند و کنسول‌های بازی نیز موجود است، اما ویژگی‌هایی مانند Sweeps آنتی‌ویروس، Alternative ID و Surfshark Alert در این دستگاه‌ها در دسترس نیستند. تلویزیون‌های هوشمند تنها دارای قابلیت‌های ابتدایی‌ترین سطح Surfshark هستند، با چند ویژگی دیگر مانند مسدودکننده تبلیغات و گزینه دور زدن برخی از برنامه‌ها از VPN. کنسول های بازی فقط از طریق روتر یا از طریق روتر مجازی روی رایانه شخصی شما به VPN متصل می شوند، بنابراین تا زمانی که کنسول به Wi-Fi متصل است، باید از شما محافظت شود.

متأسفانه، به عنوان فردی که دارای مک بوک و روتر اختصاصی Verizon است، حفاظت از PS5 من کمی پیچیده تر از آن چیزی بود که پیش بینی می کردم. در حالی که Surfshark فراهم می کند نکات مفید برای اتصال VPN خود به یک روتر اختصاصی، انجام این کار می تواند گارانتی شما را باطل کند یا حتی باعث شود روتر شما دیگر کار نکند. با تمام آن اخطارها، تقریباً احساس می‌کردم که بدون محافظت از کنسول من، گزینه بهتری است.

جستجوی Surfshark

مرور وب در حین استفاده از Surfshark VPN یک تجربه راحت بود، به جز این واقعیت که هر بار که چیزی را در گوگل جستجو می کردم باید تأیید می کردم که ربات نیستم. برای دور زدن آن، می‌توانید از جستجوی Surfshark استفاده کنید موتور جستجوی ارائه شده توسط VPN که با سطوح عضویت One و One+ همراه است. این ویژگی روی برنامه‌های موبایل و دسک‌تاپ Surfshark کار می‌کند و به اندازه گوگل شهودی نیست، اما تجربه جستجوی بدون آگهی و ردیابی را نوید می‌دهد.

با جستجوی Surfshark، وقتی چیزی را جستجو کردم با نتایج جستجوی حمایت شده بمباران نشدم، اما به طور کلی پاسخ های کلی تری دریافت کردم. ابزار Surfshark نمی‌توانست جزئیات خاصی را در مورد یک بازیگر به من بدهد که من آنها را جستجو می‌کردم و مجبور بودم به جستجوی عکس‌های مناسب بپردازم. این سرویس سعی کرد آنچه را که می‌خواهم جستجو کنم، پیش‌بینی کند، اما گوگل پیش بینی های تکمیل خودکار بسیار پیشرفته تر هستند

به عنوان مثال، اگر می خواستم بدانم یک بازیگر چند سال دارد، گوگل بلافاصله قبل از اتمام جستجو سن او را به من می دهد و سن و تاریخ تولد او را در بالای نتایج جستجو قرار می دهد. جستجوی Surfshark فقط به صورت پیش‌فرض روی صفحه ویکی‌پدیای فرد است. اگر بیشتر به حفظ حریم خصوصی و تجربه جستجوی بدون ردیابی اهمیت می دهید، اینها برخی از امکاناتی هستند که باید پشت سر بگذارید. همچنین، شایان ذکر است که موتور جستجوی Surfshark تنها گزینه نیست اگر می‌خواهید با حریم خصوصی بیشتری جستجو کنید. DuckDuckGo در سال های اخیر به طور گسترده در دسترس بوده و استفاده از آن رایگان است.

Surfshark VPN
Surfshark VPN

قابلیت های امنیتی Surfshark VPN

Surfshark تست‌های امنیتی اولیه ما را پشت سر گذاشت: هیچ گونه نشت DNS، WebRTC یا IP در حین استفاده از VPN وجود نداشت. از آنجا که گزارش کامل VPN گزارش مصرف کننده، Surfshark اکنون احراز هویت چند عاملی را در حساب های خود پیاده سازی کرده است. اگرچه این چیزی نیست که از شما خواسته شود فوراً تنظیم کنید، همچنان می توانید وارد شوید و آن را به حساب خود اضافه کنید. در مقایسه با سایرین مانند NordVPN، Tunnelbear و ExpressVPN، به نظر می رسد Surfshark امنیت و ویژگی های مشابهی را با قیمت ارزان تر ارائه می دهد.

گفتنی است، علیرغم کمبود مشکلات پهنای باند در چندین دستگاه، Surfshark یکی از گزینه های کندتر VPN در مقایسه با خرس تونل و بیت دیفندر همچنین، اگر تصمیم به تغییر VPN گرفتید، ترک Surfshark بسیار آسان نیست. به نظر می رسد تماس با خدمات مشتری تنها راه برای حذف داده های شما از سوی آنها باشد اشتراک خود را لغو کنید. بدون هیچ گزینه ای برای لغو اشتراک خود به راحتی، این یک پرچم قرمز بزرگ به نظر می رسد و چیزی است که ما نمی خواهیم خودمان با آن مقابله کنیم.

Surfshark VPN: افکار نهایی

به طور کلی، Surfshark VPN وقتی صحبت از حفاظت و قابلیت اطمینان به میان می آید، گزینه ای محکم است. با این حال، اگر می خواهید از آن برای مواردی مانند پخش نمایش ها، فیلم ها و بازی ها استفاده کنید، ممکن است این VPN برای شما نباشد. به عنوان یک جایگزین، ممکن است ترجیح دهید ExpressVPN، که ما بهترین آنها را برای بازی و استریم انتخاب کرده ایم. برای یک تجربه چند وجهی بیشتر با محافظت قوی و سهولت استفاده، ما آن را دریافتیم ProtonVPN متعادل ترین از همه آنها است. اما اگر یک VPN نسبتاً مقرون به صرفه می خواهید که چندین دستگاه متصل را به خوبی مدیریت کند، Surfshark گزینه مناسبی است.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/surfshark-vpn-review-basic-protection-for-all-of-your-devices-170022711.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/surfshark-vpn-review-basic-protection-for-all-of-your-devices-170022711.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *