بررسی خانه تابستانی – یک اسباب بازی خانه سازی که حاوی جادوی واقعی است

کشیدن و رها کردن با یک سر پر برکت خالی در این افسونگر کامل.

جزیره‌ای در دریای اژه وجود دارد، جزیره‌ای از گربه‌های ولگرد و بوگنویل‌های در حال غلتیدن، که یک حساب اینستاگرام منحصراً به درهای متعدد آن اختصاص دارد. این حساب کاتالوگی از تغییرات در یک موضوع است، موضوع این است که چگونه وارد و از یک ساختمان می شوید، تنوع آن است – خوب… از کجا شروع کنیم؟ درهای مدرن، درهای باستانی. درهای چوبی و درهای آهنی. درهایی که کاملاً بالا نگه داشته می شوند، درهایی که متمایل هستند، اضافه شده اند و به سختی در آنجا آویزان هستند. ست درب با شیشه و درب ست با گریل. درها به صورت جداگانه عالی هستند، اما در کنار هم هستند که واقعا می درخشند. به نظر من، شما در پیچ و تاب های بی پایان و پیکربندی مجدد، تناسب اندام و ضد تناسب آنها برای هدف، چیزی از ما به عنوان یک گونه را مشاهده می کنید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که ایده کاوش در تنوع بی پایان موجود در درها را دوست دارید، Summerhouse برای شما مناسب است. و این فقط درها نیست. اوه، درها عالی هستند. آنها خوش تیپ هستند! درب های فلزی با حس صنعتی، اما همچنین درهای دوبل چوبی، مناسب برای یک مغازه آشغال فروشی قدیمی. درهای کشویی فروشگاهی. یک عدد هابیت گرد – البته به رنگ سبز.

اما پنجره‌ها، سقف‌ها، پایانه‌ها و چیزهای عجیبی مانند تابلوها، لوله‌های زهکشی متلاطم، پوسترها و احتکار وجود دارد. آیا می خواهید یک تابلوی اعلانات کوچک مودبانه داشته باشید؟ آیا می‌خواهید یک دستگاه تلفن همراه تنها، به سبک آب نبات چوبی، روی چوب دستی داشته باشید؟ درختان و درختچه های فانتزی، وحشی و در گلدان؟ دیوارهای سنگی، دیوارهای چوبی. اسکرول را ادامه دهید؛ حتی قبل از اینکه قفل‌ها روحی را در میان علف‌های بلند و گربه‌ای که روی یک واحد تهویه مطبوع دراز کشیده به شما بیاورند، همه چیز اینجاست.


بررسی خانه تابستانی – یک اسباب بازی خانه سازی که حاوی جادوی واقعی استتاریخ انتشار SUMMERHOUSE اعلام شد


در اینجا نگاهی گذرا به Summerhouse داریم.

خانه تابستانی یک اسباب بازی است. یک اسباب بازی ساختمانی و به طور دقیق تر یک اسباب بازی ابله سازی. یک پس‌زمینه را انتخاب می‌کنید، از رودخانه‌ای پوشیده از خاک گرفته تا صحرای Road-Runner، و سپس به سمت منوها می‌روید و قسمت‌های خانه را انتخاب می‌کنید، کشیدن، رها کردن و وارونه کردن. می توانید قطعات را اسپم کنید و می توانید قطعات را بیشتر به پس زمینه فشار دهید یا آنها را به جلو بکشید. می‌توانید دقیقاً کار کنید، عمارت‌هایی با تقارن کامل ایجاد کنید، یا می‌توانید در چند ثانیه همه چیز را به هم بزنید. ساعات زیادی بعد، من در حال حاضر دانش آموزی هستم که چیزها را کنار گذاشته ام: یک در، چند پنجره، یک واحد تهویه مطبوع، اما بدون دیوار، همه این چیزها فقط در فضای ساکت شناور هستند. معماری به روش ماگریت


یک ویلای عجیب در این صفحه از سامرهاوس جان می گیرد.


یک مرکز خرید نواری در شب با سه پنجره بزرگ درخشان در این صفحه از سامرهاوس.

خانه تابستانی. | اعتبار تصویر: بازی‌های فریدمن/دوستان آینده

مدتی است که این را بازی می کنم، همیشه بیکار، همیشه بدون برنامه، همیشه خوشحالم که ببینم بازی مرا به کجا می برد. و مدتی طول کشید تا دو چیز در مورد آن یاد بگیرم. اولین مورد این است که این یک بازی منحصر به فرد صلح آمیز است. می‌توانم بگویم مدیتیشن است، اما می‌توانم مستقیم‌تر باشم: چیزی که واقعاً برای آن خوب است، و چیزی که بیش از هر چیزی برایم ارزش دارد، این است که می‌تواند کاملاً سرم را خالی کند. این کار را تا حدی انجام می دهد زیرا همه چیز فقط کار می کند. قرار دادن، انتخاب، حذف: هیچ کدام از اینها مشکل نیست. می‌توانید کمی بیرون بکشید و می‌توانید از این طرف به سمت دیگر حرکت کنید، و در عرض چند ثانیه می‌توانید خانه جدیدی بسازید تا با اولین خانه‌ای که ساخته‌اید مطابقت داشته باشد. شما نیازی به فکر کردن ندارید، فقط می توانید انجام دهید و در نهایت به چیزی خوشایند خواهید رسید. این یک طلسم خنک کننده است، Summerhouse، و من برای آن سپاسگزارم.


در این صفحه از سامرهاوس، چهار پنجره و یک در در برابر آسمان شب شناور هستند.
خانه تابستانی. | اعتبار تصویر: بازی‌های فریدمن/دوستان آینده

و من فکر می کنم دلیل اینکه این همه این کارها را انجام می دهد به دلیل چیز دوم است. مدتی طول کشید تا من متوجه این موضوع شدم، اما شما واقعاً در اینجا خانه های جدیدی نمی سازید. شما خانه های قدیمی می سازید، گاهی خانه های فرسوده، خانه هایی که در آن زندگی کرده و با هم وصله کرده اند. یک مثال، و موردی که به دلم می‌آید، این است که سامرهاوس در ساخت مراکز تجاری، سرزمین‌های عجایب غم‌انگیز تک طبقه‌ای که در جنوب کالیفرنیا مورد علاقه است، کاملاً طلایی است. دیوار سفید رنگ را بردارید، آن را تا نیمه زمین قرار دهید، در فروشگاه راحتی را بکوبید و سپس چند تا از آن پنجره‌های زیبای با فرمت متوسط ​​با آهن‌کاری را بکوبید و کارتان تمام شد. شما آماده باز کردن یک آرایشگاه، یک واحد lockbox، یک اغذیه فروشی شگفت آور درخشان هستید. پس آنچه سامرهاوس در آن برتری دارد، و من ممکن است در اینجا بیش از حد به آن دست پیدا کنم، معماری آنقدر بومی نیست – ساختمان هایی که معماران بدون مشکل به دنیا آمده اند. نوع ساختمان هایی که جهان را تشکیل می دهند، اما به دلیل فراگیر بودن و فروتنی شان، دیدن واقعاً دشوار است.


با باز کردن قفل یک قطعه قابل پخش جدید در Summerhouse، بازیکن یک رودخانه سرسبز با قطعات سقف شناور را اسپم کرده است.


یک برج نابسامان در مقابل کوهی دوردست در سامرهاوس بلند می شود.

خانه تابستانی. | اعتبار تصویر: بازی‌های فریدمن/دوستان آینده

اما وقتی آنها را می بینید، وقتی یاد می گیرید که روی این چیزهای پیر، تغییر رنگ و لیزر شده توسط خورشید تمرکز کنید، پاداش می گیرید. یک عکاس مورد علاقه در Eurogamer، و یکی دیگر از جواهرات اینستاگرام، سفر غیرمنتظره است. Sinziana Velicescu از ساختمان های صنعتی عکس می گیردبلوک‌های آپارتمانی، دینگ‌بات‌ها، و سطوح سرد و لبه‌های صاف آن‌ها را می‌گیرد و انتزاع ناخواسته، مدرنیسم باستانی، ساختمان‌هایی را ایجاد می‌کند که انواع کلمات و افکار جالب را به ذهن متبادر می‌کند، صرفاً با انجام کاری با سادگی، چشم‌انداز آب‌وهوا به سودمندی و موارد خاص. کاریزما که به سختی قابل یافتن است

بله، همه اینها. اما شما همچنین می‌توانید قصرهای پراکنده یا ساختمان‌های قدیمی ایتالیایی را با بند رخت‌های بسته شده بین پنجره‌ها، با درختان روی پشت بام و علف‌ها در ناودان بسازید. هر ساخت و ساز در نهایت احساس خاصی دارد، و یکی از کارهای کوچک مورد علاقه من برای انجام در سامرهاوس این است که یک ساختمان ایجاد کنم و سپس زمان را از روز به شب تغییر دهم، و تماشا کنم که دیوارهای سفید آبی روشن می شوند، در حالی که همه چراغ ها روشن می شوند. آن پنجره‌ها – نوری نازک و آغشته به چای که شکل درهم‌آلود چیزی منحصربه‌فرد را در پشت هر قاب نشان می‌دهد در حالی که حشرات در بیرون جمع می‌شوند.

بازی های زیادی پدیدار می شوند. دختر من در یوتیوب و چیزهایی مانند چالش سه نشانگر بزرگ شده است، جایی که شما باید چیزی را فقط با سه قلم بکشید. او عاشق تابستانه است و دوست دارد محدودیت های مشابهی را اعمال کند: یک بتکده بسازید، اما این فقط سقف است. بیایید هر دو ببینیم که فقط با استفاده از ناودان در یک دقیقه چه چیزی می توانیم بسازیم. و وقتی همه چیز تمام شد، Summerhouse یک ترفند نهایی دارد: دکمه پخش مجدد، که با کار کردن روی ساختارهای آنها یک تکه، یک پاپ، یک کلیک در یک زمان، آثار شما را دوباره به کانون توجه می‌آورد. معجزه است. همه چیز جادو است.


منبع: https://www.eurogamer.net/summerhouse-review?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *