بررسی های کاربران متاکریتیک Skull and Bones به نمرات “به طور کلی نامطلوب” باز می شود

علیرغم ادعاها یک است سرویس زنده “چهارگانه A”. تجربه، امتیاز متاکریتیک کاربر Skull and Bones از زمانی که بازی کشتی دزدان دریایی در روز جمعه، ۱۶ فوریه منتشر شد، بسیار زیاد شده است.

بر اساس ۲۲۲ امتیاز کاربر ثبت شده تا به امروز، امتیاز کاربران Skull and Bones تنها ۲٫۸ از ۱۰ است که آن را به پایین ترین امتیاز سال ۲۰۲۴ تبدیل می کند که تا کنون در رتبه بندی قرار گرفته است. امتیاز کاربر به تنهایی.


بررسی های کاربران متاکریتیک Skull and Bones به نمرات “به طور کلی نامطلوب” باز می شودبیایید بازی Skull & Bones PS5 Co-op را بازی کنیم! – عرشه مدفوع یا گنج مدفون؟ در اینجا پیدا کنید!


بیایید بازی Skull & Bones PS5 Co-op را بازی کنیم! – عرشه مدفوع یا گنج مدفون؟ در اینجا پیدا کنید!

شکایات عمدتا حول محور آن استضعیف و کم رنگ“بازی، یک”بد طراحی شده“پایان بازی، و ادعا می کند که است”حوصله سر بربسیاری از بازیکنان آن را به طور نامطلوبی با Sea of ​​Thieves و حتی Assassin’s Creed: Black Flag مقایسه می کنند که دومی اکنون ۱۱ ساله است.

“نیمه دیگر بازی کجاست؟ ۱۰ سال در حال توسعه است و ما کاهش می دهیم [Assassin’s] بازی کرید. “عالی،” گفت یک بازیکن ناراضی

با این حال، همه چیز بد نیست. ۱۸ درصد از بازیکنان یک نظر مثبت داده اند، با یک گفتن: “از یوبی سافت برای این عنوان شگفت انگیز AAAA متشکرم. من واقعاً عاشق آن هستم، بوسه سرآشپز. مشتاقم ببینم این مغز متفکر نابغه یک شرکت در مرحله بعدی چه خواهد کرد!!!”

امتیاز منتقد کمی بهتر است و در حال حاضر در همه پلتفرم‌ها امتیاز متوسط ​​۶۴ از ۱۰۰ ممکن را دارد.

رئیس یوبی سافت Yves Guillemot اخیرا Skull and Bones را یک بازی کشتی دزدان دریایی با سرویس زنده چهارگانه نامیده است..

با بحث در مورد پروژه مورد انتظار با سرمایه گذاران در اوایل این هفته، Guillemot راه اندازی بازی خدمات زنده را با قیمت ۷۰ پوند توجیه کرد زیرا این یک تجربه کاملاً شکل گرفته است که توسط یک پاس نبرد، ارز ممتاز و یک بازی درون بازی پشتیبانی می شود. فروشگاه.

Guillemot در آن زمان گفت: “شما خواهید دید که Skull and Bones یک بازی تمام عیار است.” “این یک بازی بسیار بزرگ است و ما احساس می کنیم که مردم واقعاً خواهند دید که آن بازی چقدر گسترده و کامل است. بنابراین این یک بازی واقعاً کامل سه گانه و چهارگانه A است که در دراز مدت ارائه خواهد شد.”


منبع: https://www.eurogamer.net/skull-and-bones-metacritic-user-reviews-open-to-generally-unfavourable-scores?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *