Helldivers 2 بازیکنان همزمان را برای “بهبود ثبات سرور” محدود کرده است.

Helldivers 2 توسعه‌دهنده Arrowhead می‌گوید برای بهبود بیشتر پایداری سرور، مجبور شده است تعداد بازیکنان همزمان را به حدود ۴۵۰۰۰۰ عدد محدود کند.

در پیامی که به انجمن Discord این بازی ارسال شد، تیم اعلام کرد که برای حل این مشکل “شور ساعت کار می کند” و در حالی که توانسته است برخی از دلایل را “کاهش” دهد، “هنوز در تلاش است تا با این مشکل همراه شود”. پوسته ریزی که مورد نیاز است».


Helldivers 2 بازیکنان همزمان را برای “بهبود ثبات سرور” محدود کرده است.Helldivers 2 – تریلر ویژگی های PC | بازی های PS5 و PC


Helldivers 2 – تریلر ویژگی های PC | بازی های PS5 و PC.

تیم گفت: «اوایل امشب، ما مشکلات مربوط به سرور را با افزایش همزمان بازیکن داشتیم. “این سرب [sic] برخی از پرداخت‌های ماموریت با شکست مواجه می‌شوند، برخی از بازیکنان به کشتی‌های خود لگد می‌زنند یا از سیستم خارج می‌شوند.

“تیم ما شبانه روز برای حل این مشکلات کار می کند. در حالی که ما توانسته ایم برخی از دلایل را کاهش دهیم، ما هنوز در تلاش هستیم تا با مقیاسی که برای جا دادن همه Helldivers ما نیاز است، همگام شویم.

تیم افزود: «بنابراین، ما مجبور شدیم تعداد بازیکنان همزمان خود را به حدود ۴۵۰۰۰۰ محدود کنیم تا پایداری سرور را بیشتر کنیم. ما به همکاری با شرکای خود برای افزایش سقف ادامه خواهیم داد.

“اگر مشکلات مربوط به پیشرفت دارید، لطفاً بازی را مجدداً راه‌اندازی کنید تا موارد پشتیبان همگام شوند. از شکیبایی مداوم شما متشکریم.”

این خبر پس از بیانیه دیروز Arrowhead منتشر شد که از “مشکلات ظرفیت” سرور در حال انجام عذرخواهی کرد.

به دنبال یک تعهد به همه بازیکنان ۵۰ درصد XP و پاداش درخواستی بدهید برای جبران «مشکل» که در پایان ماموریت‌ها پاداش‌های نادرست می‌داد، دیروز تعداد Steam همزمان Helldivers 2 افزایش یافت که به نوبه خود تأثیر قابل‌توجهی بر پایداری سرور داشت.

Helldivers 2 اکنون بزرگترین راه‌اندازی استیم پلی‌استیشن است، نزدیک به ۳۰۰۰۰۰ کاربر همزمان در پلتفرم رایانه شخصی در این آخر هفته جمع آوری کرده است. تا این مرحله، راه اندازی مجدد God of War سونی سانتا مونیکا با ۷۳۵۲۹ کاربر همزمان رکورددار بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2-has-capped-concurrent-players-to-improve-server-stability?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *