بررسی Balatro – احتمالات پوکر تقریباً بی نهایت

پوکر وارد مخلوط کن می شود و به شکل خوب ظاهر می شود.

یک هفته پس از بالاترو – بالاترو در روم باستان شوخی و احمق بودند. من آن را در گوگل جستجو کردم – می توانم بگویم که این تغییرات گلدبرگ پوکر است. Poker: Possibility Space Edition است. این یک دک‌ساز سرکش است که با دست‌های اولیه پوکر شروع می‌کند و سپس به شما اجازه می‌دهد تا برنده‌های آن دست‌ها را ارتقا دهید، کارت‌های جدید را به عرشه اضافه کنید و کارت‌های موجود را تغییر دهید، و طیفی از جوکرها را وارد کنید که قوانین بازی را به روش‌های عجیب و غریب تغییر می‌دهند. . و با این حال، هنوز هم در زیر همه چیز پوکر است. (در حقیقت، توسعه دهنده انفرادی می گوید که Big Two استو من حرف آنها را قبول خواهم کرد.) بنابراین، مانند گلدبرگ‌ها، گسترده، مبتکرانه است، مشتاق است که هر کمد و هر جیب را به بیرون برگرداند. اما همچنین، مانند گلدبرگ‌ها، اختراع آن با دقت و امکان‌های خاص است. بنابراین واقعاً، واقعاً بزرگ – بی نهایت بزرگ – و همچنین بسیار فشرده به نظر می رسد: محلی، خاص.

در طول چند هفته گذشته، دنیای بازی را به طور کامل تسخیر کرده است، و می توانم دلیل آن را بفهمم. یک پوکر روگ لایک آنقدر ایده درخشان است که تقریباً نیازی به ساخت آن ندارید تا ببینید چقدر هوشمندانه است. تعداد کمی از این ها وجود دارد و بالاترو به راحتی بهترین بازیکنی است که من بازی کرده ام. این واقعاً مبتکرانه است – و همچنین به طرز مبتکرانه ای ساده است. اجازه دهید وارد این موضوع شویم.

پوکر است. انصافا همینطوره و برای دورهای اول یک مسابقه جدید، قبل از اینکه چیزها را در جهات عجیب و غریب روشن کنید، پوکر کاملا مستقیم بازی می کنید. به شما کارت داده می شود. شما دست های پوکر می سازید. فلاش؟ خوب. مستقیم؟ کاملا خوبه وقتی نوبت به پوکر واقعی در دنیای واقعی می‌شود، من دوست صمیمی و پرتلاش دو جفت هستم. دو جفت برای من این است: تلاش خوبی کردم، قرار نیست ذهن مردم را منفجر کنی، تو تمام تلاشت را کردی.


بررسی Balatro – احتمالات پوکر تقریباً بی نهایتتریلر راه اندازی Balatro – THE Poker Roguelike | Xbox Series X|S & Xbox One


تریلر بالاترو.

اما پس از آن، با تطبیق یا فراتر رفتن از کور، یک یا دو راند برنده می‌شوید – هر کارت دارای ارزش تراشه است و دست‌های شما نیز ضریب را افزایش می‌دهند. کرکره های پایین از حدود ۳۰۰ تراشه شروع می شوند و دسترسی به آنها سخت نیست. و سپس شما یک فروشگاه بین دور دریافت می کنید. این جایی است که بالاترو زندگی می کند. مغازه چیز بزرگ آن است. و در اینجا دلیل آن است.

در فروشگاه شما تا به حال برنده های خود را برای خرید چیزهایی خرج می کنید که به شما امکان می دهد کرکره های بزرگ تری بگیرید. در ساده‌ترین سطح، اینها ممکن است کارت‌های سیاره‌ای باشند که ضرب‌کننده‌ها و مقادیر تراشه‌های دست‌ها را افزایش می‌دهند. بنابراین، دو جفت مورد علاقه من را چند بار و ناگهان دو جفت را ارتقا دهید است یک معامله بزرگ – یک شرط بهتر از سه تا یک نوع اگر هنوز آن را بالا نبرده اید. فقط به کارت های سیاره بچسبید و در پایان یک دویدن، تقریباً هر دستی که بازی می کنید کمی صدای اضافی در پشت آن خواهد داشت. اصلا بد نیست

اما البته بیشتر هم هست. کارت‌های تاروت به شما این امکان را می‌دهند که عناصر جدیدی را به کارت‌هایی که در عرشه خود دارید اضافه کنید، بنابراین یک آس ممکن است دارای یک ضرب‌کننده قاتل خودش باشد، یا اگر آن را در دست خود نگه دارید و آن را بازی نکنید، ممکن است تراشه‌های اضافی به شما بدهد. مواردی که باید در نظر داشته باشید!


دستی که دو جفت را در بالاترو نشان می دهد، با چهار جوکر در بالای صفحه.


یک جوکر در بالاترو باز می شود.

بالاترو. | اعتبار تصویر: Playstack/LocalThunk

سپس جوکرها هستند. جوکرها قوانین جدیدی ایجاد می کنند. آنها در طول یک دوره با شما همراه می شوند، مگر اینکه آنها را دوباره به فروشگاه بفروشید، و به طور کلی می توانید در هر زمان پنج نفر را در بازی داشته باشید. یک جوکر استاندارد ممکن است یک ضریب خوب اضافه کند، یا زمانی که یک دست حاوی یک کارت خاص باشد، یک ضریب به شما بدهد. یک جوکر کمی عجیب و غریب ممکن است به شما دست بزرگتری بدهد تا از بین آنها انتخاب کنید، یا ممکن است اگر همه چیزهای دور ریخته شده خود را بسوزانید، یک ضرب بزرگ به شما بدهد. این یکی نمونه خوبی از این شکل است، در واقع: جوکرها در اینجا فقط به شما پاداش نمی دهند، بلکه اغلب شما را تشویق می کنند که ریسک های احمقانه را بپذیرید. آن‌ها بخشی از روحیه پوکر را که شما را به تکه‌ای آویزان نگه می‌دارد هدایت می‌کنند که دست متواضع شما را به هم می‌زند، فقط به این دلیل که رها کردن آن به معنای دست کشیدن از رویای شکوهمندی است.

و این فقط شوخی های کمی عجیب است. در ده‌ها ساعت اولم، فکر می‌کردم جوکرها اوج مطلق بالاترو هستند. من فکر می کردم آنها هستند آی تی. من آنلاین شدم و تعداد زیادی از ساخت‌های وحشی را دیدم، اما آن RNG باشکوه نیز در آن وجود دارد، که ببینم کدام یک از آنها در مغازه پیدا می‌شوند و چیزی از آن درست می‌کنند. اما بعد عاقل شدم دوستان، من عاشق کارت های سیاره ای هستم، من به نوعی عاشق تاروت ها هستم، و قطعا عاشق جوکرها هستم. اما چیزی که من اکنون در مورد آن هستم بسته های تقویت کننده کارت پایه است که می توانید در فروشگاه بخرید. زیرا اینجاست که لذت واقعی ماراتن طولانی مدت دویدن بالاترو شروع می شود.

این بسته‌های تقویت‌کننده اغلب دارای کارت‌های تند با پیچ و تاب مناسبی برای انتخاب هستند، اما این واقعیت را نادیده نگیرید که حتی کارت‌های اصلی نیز شما را به نبرد با کارت‌های تکراری می‌فرستند. ممکن است ناگهان یک دسته کارت با ۵۳، ۵۶، ۶۰ کارت در آن داشته باشید! شما ممکن است هفت هفت، یک دوجین ملکه داشته باشید. دیشب، و تایپ این مطلب تقریباً رسواکننده است، من قسم می خورم که جوکرها و تاروت ها و بسته های کارتی با هم به من یک عرشه داده بودند که اکثراً نه و جک بود. دست هایی که می توانید با آن بسازید. این احتمال وجود دارد که شما چیزی عالی دریافت کنید!


رئیسی در بالاترو، با تقریباً همه کارت‌های رو به پایین.
بالاترو. | اعتبار تصویر: Playstack/LocalThunk

به نوعی، ما هنوز در مغازه هستیم. در حقیقت اینجاست که من مقدار زیادی از این بازی را صرف انتخاب بین گزینه‌ها می‌کنم، و تصور می‌کنم که رشته‌های مختلف دویدنی که خواهم داشت. بررسی تغییرات گلدبرگ – سریع، آهسته؟ گلن گولد یا آن پسر جدید؟ کدام گلن گولد؟ (من در اینجا قدردانی می کنم که اگر از طرفداران گلدبرگ ها نیستید، این بررسی حتی بیشتر از حد معمول یک کار پاک است. چیزی که می توانم به آن بگویم این است: متاسفم، و همچنین به آنها گوش دهید! برای نقل قول از ماز طراح گرگ برایت، باخ “قانون را مانند آزادی به نظر می‌رساند”.) خوشبختانه، وقتی از مغازه بیرون می‌روید، بازی برای مطابقت با قدرت رو به رشد شما وجود دارد. پرده‌ها بالا می‌روند، اما پرده‌های رئیس نیز چین و چروک‌های خود را ایجاد می‌کنند. در اوایل، یک کت و شلوار ممکن است دباف شود. بعداً، ممکن است فقط کارت های جدید رو به پایین به شما داده شود و باید بهترین استفاده را از آنها ببرید.

این جایی است که بازی برای من در بهترین حالت خود قرار دارد. من یک ساعت به پایان رسیده ام، من هر ۹ سال هستم و همان طور که دوست دارم جک هستم، اما اینجا یک بلایند بزرگ است و همه کارت های من به اشتباه بیرون می آیند. ما در گاراژ هستیم، موعد MOT است، و یکی از چرخ های ما به عقب است و سه چرخ دیگر از شیرین بیان است. من این لحظه‌ها را دوست دارم زیرا با نگرانی آزاردهنده‌ام مقابله می‌کنند که همه چیز در بالاترو فقط به دلیل جداول ضرب است. این را روشن می‌کنید و آن را تغییر می‌دهید و این قوانین عجیب و غریب را روشن می‌کنید و عرشه خود را تقویت می‌کنید، اما همچنان منتظر هستید تا ضرب‌کننده‌ها به سمت بالا پینگ کنند و امتیاز شما مانند همیشه آتش بگیرد.


فروشگاه آن Balatro، با کارت های مختلف در فروش.


رئیسی در بالاترو، با صفحه پر از کارت های بزرگ، برخی از آنها رو به پایین، با چهار جوکر در بالای صفحه

بالاترو. | اعتبار تصویر: Playstack/LocalThunk

من بالاترو را خیلی دوست دارم. در ابتدا، اعتراف می کنم، در به دست آوردن آن کند بودم، زیرا در پوکر بد هستم و مدتی طول کشید تا متوجه شدم که این ماشینی برای انتقام گرفتن از پوکر به همان اندازه که هست. من بازیکنان سطح بالا را در Twitch تماشا می کنم و می بینم که بالاترو می تواند زیبایی واقعی آبشاری داشته باشد – یک متخصص جوکرها را وصل می کند، روی سیارات و تاروت های مناسب سرمایه گذاری می کند و عرشه را درست می کند و آنها فقط با چیز خاصی سروکار ندارند، آنها هدف ما چیزی است، همچنین خاص، ساخت فوق العاده یا دو پیچش، و مانند اطلاعاتی است که از یک سفیدچاله بیرون می ریزد و در فضای رادیواکتیو اطراف ما جمع می شود. من فکر می کنم برخی از مردم به این بازی ادامه می دهند و هرگز ادامه نمی دهند. اما من همچنین گمان می‌کنم که چند هفته دیگر ادامه خواهم داد، و سعی می‌کنم بفهمم که چرا با وجود همه سرگرمی‌هایی که داشته‌ام، علی‌رغم اجبار بی‌دردسر بازی و کلاس آشکار آن، به این فکر می‌کنم.

اولاً من هدایای لازم را ندارم. همانطور که قصد ندارم پوکر را به زندگی خود تبدیل کنم، زیرا به سختی می توانم تا ۱۰ بشمارم، در دنیای ریاضیات و علت و معلولی کاملاً احساس نمی کنم که در خانه هستم، حتی وقتی تمام شمارش ها برای من انجام شده است. ثانیاً بالاترو برای من بسیار مبتکر و بسیار منظم است. همه چیز کار می کند و آنقدر زیبا به هم متصل می شود که گاهی اوقات آن را کمی بدون هوا می بینم. برای من حیرت آور است که این کار یک فرد مجرد است، اما برای من فاقد آن جرقه عجیب و غریب، خطر طراحی است، که باعث می شود من به یک سازه ساختمانی مانند Cobalt Core برگردم. آراستگی و تمرکز چیزی است که بالاترو را شگفت‌انگیز می‌کند – من فکر می‌کنم که هنوز هم مرتب است حتی وقتی همه چیز را خراب می‌کنید – اما فکر می‌کنم به همین دلیل است که نوع خاصی از بازیکنان در نهایت به دنبال چیز دیگری می‌گردند.

این یک پایان ضعیف برای بررسی چیزی است که بسیار چشمگیر و درخشان ساخته شده است، و چیزی که برای من در هفته گذشته چنین لذتی را به ارمغان آورده است. اما به نوعی، من حتی این را بخشی از سخاوت بالاترو می دانم. این درک این است که چیزی می تواند اساساً زیبا باشد، اما کاملاً برای شما نیست. و این خوب است. به هر حال. امیدوارم بالاترو برای شما باشد و امیدوارم لحظات خوبی را با آن داشته باشید.


منبع: https://www.eurogamer.net/balatro-review?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *