اپل برای تطبیق رمان Cyberpunk ویلیام گیبسون “Neuromancer” برای TV+

اپل در حال کار بر روی یک اقتباس تلویزیونی از رمان علمی تخیلی سایبرپانک تحسین شده ویلیام گیبسون است. نورومنسرشرکت اعلام کرد در روز چهارشنبه

اپل برای تطبیق رمان Cyberpunk ویلیام گیبسون “Neuromancer” برای TV+
این درام ۱۰ قسمتی جدید توسط گراهام رولند و جی دی دیلارد به عنوان محصول مشترک تلویزیون Skydance و محتوای Anonymous ساخته خواهد شد. «Neuromancer» نیز توسط Drake’s DreamCrew Entertainment تولید خواهد شد و رولند به عنوان دونده نمایش و دیلارد قرار است قسمت آزمایشی را کارگردانی کنند.

از TV+ بیانیه مطبوعاتی:

این سریال یک ابر هکر آسیب دیده و درجه یک به نام کیس را دنبال می کند که به همراه شریک زندگی خود مولی، یک قاتل دختر تیغی با چشمان آینه ای که قصد دزدی از یک سلسله شرکتی را دارد، در شبکه ای از جاسوسی دیجیتال و جنایات پرمخاطب رانده می شود. . با رازهای ناگفته

رولند و دیلارد، خالقان و تهیه کنندگان اجرایی می‌گویند: «ما بسیار هیجان‌زده هستیم که این ویژگی نمادین را به Apple TV+ می‌آوریم. “از زمانی که نزدیک به ۱۰ سال پیش با هم دوست شدیم، به دنبال چیزی برای همکاری بودیم، بنابراین این همکاری نشان دهنده رویایی است که به حقیقت پیوسته است. “Neuromancer” الهام بخش بسیاری از داستان های علمی تخیلی است که پس از آن آمده است و ما به دنبال آن هستیم. به زودی مخاطبان تلویزیونی را به دنیای قطعی «سایبرپانک» گیبسون می‌آوریم.»

اولین رمان گیبسون، نورومنسر به عنوان یکی از اولین و معتبرترین آثار در ژانر سایبرپانک تحسین شده است و جوایز متعددی از جمله جایزه Nebula، جایزه فیلیپ کی دیک و جایزه هوگو دریافت کرده است. این رمان به عنوان اولین کتاب از سه گانه “اسپراول” بود و پس از آن صفر بشمار و مونالیزا اودرایو.

کار گیبسون دیدگاهی سخت و اشباع از نظر فناوری از آینده را معرفی کرد که در آن زمان انقلابی بود. دیدگاه نویسنده مفاهیم آشنای فضای سایبری (اصطلاحی که گیبسون به عنوان محبوبیت شناخته می شود)، واقعیت مجازی و هوش مصنوعی را معرفی می کند و آنها را به گونه ای ارائه می دهد که هم بدیع و هم پیشگویانه بود.

Apple TV+ تبدیل به پناهگاهی برای داستان‌های علمی تخیلی منحصربه‌فرد شده است، از رمان‌های مشهوری مانند «Foundation» و «Silo» گرفته تا سریال‌های اصلی مانند «For All Mankind» و «Severance» را در بر می‌گیرد. Apple TV+ دریافت کرد افزایش قیمت در ماه اکتبر، و این سرویس اکنون ۹٫۹۹ دلار در ماه در ایالات متحده برای مشترکین جدید و موجود هزینه دارد.


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/29/william-gibson-neuromancer-apple-tv/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *