بررسی Like A Dragon: Infinite Wealth – لذت‌های بیش از حد یاکوزا به هاوایی جنایت‌زده می‌رود

بازی‌های خشونت‌آمیز بار دیگر در بازی مثل یک اژدها: ثروت بی‌نهایت، دومین نقش‌آفرینی بسیار بهبود یافته سری، با شیطنت‌های مزخرف روبرو می‌شوند.

Like A Dragon: Infinite Wealth به تنهایی بر مضامین خاصی دلالت دارد. طمع. بهره برداری. بی ثباتی. موضوعات مناسب برای یک سریال (که زمانی به نام Yakuza، RIP شناخته می شد) که اغلب قهرمانان ما برای محافظت از بی گناهی در زیر شکم جنایتکاران ژاپن تلاش می کنند. اما ثروت بی نهایت فقط یک داستان نیست در باره بیش از حد، آن فراوانی بیش از حد را با تعداد تقریباً غیرقابل ردیابی چیزهایی برای دیدن، انجام دادن و ارتقاء سطح تجسم می‌دهد – به راحتی بزرگ‌ترین ورودی سری را که تاکنون ساخته شده است، در حالی که هنوز (به نحوی!) اولین تلاش شلخته قبلی خود در RPG را سخت‌تر می‌کند.

این آخرین ورودی، گوفبال دوست‌داشتنی ما، ایچیبان کاسوگا را در جست‌وجوی مادر گمشده‌اش به سواحل هاوایی به خارج از کشور می‌برد، جایی که او همچنین با مرد اصلی سریال که اغلب زنده شده، کازوما کیریو، که اتفاقاً در مأموریتی مشابه آنجاست، برخورد می‌کند.

انجام سه ساعت مقدماتی به شما می‌گوید که چه چیزی برای ۵۰ ساعت آینده انتظار دارید: خطرات خشونت‌آمیز در کنار برخی از مزخرف‌ترین فعالیت‌های جانبی بازی. فیلم‌برداری و گاهاً صحنه‌های کوتاه افراطی را در نظر گرفت. و قهرمان‌هایی که غیرممکن است از آنها متنفر باشید، همه به‌طور نامرتب در کنار هم قرار گرفته‌اند، مانند رشته‌های لوپ سوبا که روی زمین ریخته شده‌اند. و واقعاً، کجای دیگر می‌توانید دو بیل مکانیکی را در حالی که لباس فرمانروایی به تن دارید، مشت کنید؟

هاوایی تغییر کاملی در سرعت است که از استعداد این سریال برای گردشگری مجازی استفاده می‌کند و آن را در سواحل تابستانی و خیابان‌های ایده‌آل رها می‌کند. توسعه‌دهنده استودیوی Ryu Ga Gotoku تنها به تصویر کردن جزیره به عنوان تعطیلات تنش‌زدایی برای قهرمانان ما بسنده نمی‌کند – حداقل نه در ابتدا، زیرا مشکلات منطقه‌ای هاوایی به سرعت به جالب‌ترین قلاب بازی تبدیل می‌شوند.


نگاهی به فیلم افتتاحیه Like A Dragon: Infinite Wealth بیندازید.

تمرکز Yakuza: Like A Dragon بر بی خانمانی و مبارزات اجتماعی-اقتصادی تا بهشت ​​گرمسیری گسترش می یابد، نوری را بر سواحل ساخته شده منطقه می تاباند، بحران مسکن فزاینده ای که بومیان را بیرون می راند، و گروه های خشن که در اینجا به عنوان باراکوداها – گروهی معادل یاکوزا به تصویر کشیده شده اند. که به دلیل مبارزه و نه پیوند خونی به هم می پیوندند.

ثروت بی‌نهایت زمانی که جریان‌های عجیب و غریب از دریچه‌ی چالش‌برانگیز هاوایی دیده می‌شوند همیشه در بهترین حالت خود قرار می‌گیرد، اما متأسفانه تمرکز بر مسائل بومی خیلی زود به نفع چهره‌های تکرارشونده سریال و توطئه‌های جنایی معمولی که با انگیزه‌های پنهانی ترکیب شده‌اند، از بین می‌رود. اگرچه این بار اقیانوس آرام را در بر می گیرد.

این تغییر سرعت به‌ویژه در اوایل زمانی که به نظر می‌رسد بازی از بازخوانی قلمرو آشنا راضی است، آزاردهنده است، به‌ویژه در نیمه داستان Kiryu که قهرمان سرسخت ما را می‌بیند که با تشخیص سرطان ظاهراً پایانی مواجه است. همه چیز برای The Dragon Of Dojima حدود ۲۵ ساعت در جریان است – طبق سنت RPG – زمانی که بازی برخی از ایده های Like A Dragon Gaiden را توضیح می دهد و افسانه معمولاً فداکار را وادار می کند تا در نهایت برای خودش زندگی کند.


بررسی Like A Dragon: Infinite Wealth – لذت‌های بیش از حد یاکوزا به هاوایی جنایت‌زده می‌رود


اسکرین شات از Like A Dragon: Infinite Wealth، که نشان می‌دهد چگونه می‌توان یک تیم تگ را در نبرد صف آرایی کرد.


اسکرین شات از Like A Dragon: Infinite Wealth که کیریو را نشان می دهد که در آینه به عقب نگاه می کند.


اسکرین شات از Like A Dragon: Infinite Wealth که مبارزه ای را در مینی بازی شبیه به پوکمون، سوجیمون نشان می دهد.

اعتبار تصویر: سگا/یوروگیمر.

لیست سطل Kiryu گاهی اوقات به قلمرو “توت عضو” با خاطرات کلکسیونی فرو می رود که صحنه های قابل تشخیص را در قالب نمایش اسلاید ورق می زند. مثل زنده کردن یک اسب مرده فقط برای شکنجه کردنش با عذاب قریب الوقوع و تبدیل خاطراتش به محتوا به خاطر محتوا به نظر می رسد، به خصوص برای شخصیتی که بارها گفته است “خداحافظ… فعلا”. باز هم افراط.

اما در مجموع، RGG در نهایت راه‌های جدیدی برای شیر دادن یک گاو پیر پیدا می‌کند، با تفکر Kiryu وابستگی او به افتخار را از بین می‌برد، گیموگرافی تقریباً ۲۰ ساله او را به شیوه‌ای تیره و تار مورد بازجویی قرار می‌دهد و به شخصیت یاد می‌دهد که چگونه به آن تکیه کند. دیگران به روش هایی که فقط یک RPG مبتنی بر حزب و نوبت می تواند.

کیریو همیشه یک گرگ تنها بوده و ضربات جدی را بر دوش تنهای خود تحمیل می‌کند، اما شکل ساده ژانر شخصیت را به سمت زمینه‌های حساس‌تر و آسیب‌پذیرتر سوق می‌دهد. حتی زمانی که بازی برای توجیه حضور آن‌ها در منطق جهش می‌کند، Kiryu همیشه توسط گروهی احاطه می‌شود که اگر از درگیری‌های نوبتی در یک قطعه جان سالم به در می‌برد، باید به آن‌ها تکیه کند.


اسکرین شات از Like A Dragon: Infinite Wealth، که مکالمه ای را با یک مرد-کودک واقعی در کالسکه نشان می دهد.


اسکرین شات از Like A Dragon: Infinite Wealth، جوجه‌ای را نشان می‌دهد که در موهای ایچیبان لانه می‌کند.


اسکرین شات از Like A Dragon: Infinite Wealth، دشمنان را نشان می‌دهد که درون یک تابه غول پیکر برشته می‌شوند.

اعتبار تصویر: سگا/یوروگیمر.

Yakuza: Like A Dragon اولین تلاش برای دعوای نوبتی ایده‌های خوبی داشت، اما در نهایت تحت تأثیر یک جنجال بسیار طولانی و ترکیب‌بندی‌های مهمانی معمولی قرار گرفت. خوشبختانه، RGG تیغه RPG خود را برای ارسال احتمالاً نهایی Kiryu تیز می کند.

ترکیب‌های استراتژیک این بار در واقع امکان‌پذیر هستند، عمدتاً به این دلیل که شما کنترل محدودی بر حرکت شخصیت خود دارید، و این امر باعث می‌شود که حملات غیرمنتظره یا ضربه‌های ناگهانی در ترافیک ورودی آسان‌تر از همیشه باشد. و در یک حرکت برای دلجویی از طرفداران له کردن دکمه، Kiryu می تواند در طول توانایی نهایی خود آزادانه به اطراف بچرخد و نوسانات بزرگی را به دشمنان حجیمی که هنوز در حالت سکون اجباری ژانر گیر کرده اند، ارائه دهد.

مشاغل (کلاس‌ها) همچنین با مشاغل جدید (مثل رقصنده هولا و گاوچران) به مشاغل قدیمی (مثل سرآشپز و رقصنده خیابانی) برمی‌گردند تا با وقاحت، تریفکتای شوالیه-کماندار-جادوگر معمولی شما را تقلید کنند. این نقش‌های جدید نسبت به دفعه قبل تعریف‌تر شده‌اند و هرکدام فرصت‌های جدیدی را برای حملات از قبل برنامه‌ریزی می‌کنند، در حالی که همچنان به شما امکان می‌دهند مهارت‌های مشاغل مختلف را با هم ترکیب کنید تا یک استراتژی برنده بسازید. اجرای مداوم مبارزات جذاب با جذابیت های خنده دار – سلاح های ارتعاشی، احضار سخت پوستان لزبین، پرتابه های مرکب مرکب – مبارزه Infinite Wealth به شما احساس یک شطرنج باز چیره دست و یک بوکسور سنگین وزن را می دهد.


اسکرین شات از Like A Dragon: Infinite Wealth، که نمای بالای سرشانه از چراغ‌های شهر و چرخ و فلک را نشان می‌دهد.


ایچیبان در یک اسکرین شات جنگی از Like A Dragon: Infinite Wealth یک حمله منطقه‌ای از اثر را آماده می‌کند.


ایچیبان، تومی، آکاچی، چیتوز و نانبا در یک اسکرین شات از Like A Dragon: Infinite Wealth صف می‌کشند.


ایچیبان در اسکرین شات Like A Dragon: Infinite Wealth با یک رهبر باند کشتی می گیرد.

اعتبار تصویر: سگا/یوروگیمر.

همان‌قدر که محور نقش‌آفرینی سریال ممکن است تفرقه‌انگیز بوده باشد، من شیفته این هستم که چگونه آن را بر روی بازیگران همیشه کاریزماتیک متمرکز می‌کند، و ما را تشویق می‌کند تا با رشته‌های داغ داغ، مجموعه‌های عجیب کارائوکه، یا – چک های مضاعف – خزیدن در سیاه چال هایی که گانگسترهای رکاب پوش را در خود جای داده است. ثروت بی‌نهایت دائماً به ارتفاعات جدید و عجیب می‌رسد، اما جذاب‌ترین فانتزی بازی به شما این امکان را می‌دهد که به سادگی با این پسرها و دختران بچرخید.

و پسر، با دوستان جدید و قدیمی خود کار زیادی دارید. چیزی که شاید تاثیرگذارتر باشد این است که چگونه Infinite Wealth کیفیت خود را در ضیافت ماموریت‌های جانبی، مینی‌بازی‌ها، گنج‌یابی، سیاه‌چال‌های بی‌پایان تصادفی، مسابقات جمع‌آوری درخواست دوستی در شبکه‌های اجتماعی درون بازی و موارد مشابه حفظ می‌کند. این بار از نظر خوبی بیش از حد است. حتی «مینی گیم‌های» پوکمون، پوکمون اسنپ و حیوانات کراسینگ بی‌نام تجاری نیز وجود دارد که احتمالاً هرکدام می‌توانند شما را به مدت ده ساعت درگیر کنند – و خوشبختانه هر دو با سیستم‌های پیشرفت اصلی بازی تلاقی می‌کنند تا کاملاً شبیه شما نباشد. از بقیه کد جدا شده است.

با کارهای زیادی که باید انجام دهید، بازی گهگاه به خود می خورد تا حواس پرتی بی نهایت را به شما معرفی کند – برای مثال اولین سفر به Animal Crossing Lite شما را حدود یک ساعت به دام می اندازد – اما بازی Infinite Wealth مانند قدم زدن در یک بوفه با گرسنگی غیرقابل توقف است. تقلب ها روشن شد چیزهای خوبی برای امتحان کردن وجود دارد، و معمولاً در اختیار شماست که هر چیزی را که ذائقه شما را قلقلک می دهد نادیده بگیرید یا از آن لذت ببرید.


ایچیبان در اسکرین شات از Like A Dragon: Infinite Wealth در هنگام غروب خورشید به اقیانوس نگاه می کند.


اسکرین شات از Like A Dragon: Infinite Wealth، که یک چهره شوم را نشان می دهد که با بال های نقاشی شده پشت سرش ژست گرفته است.


چیتوز در اسکرین شات Like A Dragon: Infinite Wealth برای حمله به دلقک های بلند آماده می شود.


اسکرین شات از Like A Dragon: Infinite Wealth که یک حرکت حمله ویژه را به رنگ سیاه و سفید نشان می دهد.

اعتبار تصویر: سگا/یوروگیمر.

همچنین در منو، داستان‌های فرعی مورد انتظار (جستجوهای جانبی) وجود دارد که به روش‌های غیرعادی معمولاً گسترش نمی‌یابند، اما این داستانی است که تا حدودی درباره روزهای در حال مرگ یک افسانه است، بنابراین فکر می‌کنم کمی هوشیاری لازم است. . همچنین در برخی از این عکس‌ها که هنوز هم مثل همیشه صمیمانه هستند، حس درون‌گرایی افزایش یافته است.

به عنوان مثال یکی از طرفداران آمریکایی کوروساوا را معرفی می کند که فیلم های کلاسیک سامورایی را بت می کند، اما فرهنگ ژاپنی را نیز بر اساس آنچه که دیده است، فتیش می کند. در عصری که هنر در خارج از کشور محبوب‌تر از همیشه است و حتی از نظر موضوعی با کاوش‌های اولیه فانتزی در مقابل واقعیت زندگی روزمره هاوایی پیوند دارد، بسیار موضوعی به نظر می‌رسد. بیش از هر زمان دیگری، این داستان های فرعی مانند درس های زندگی بی تکلف به نظر می رسند که توسط یک شریک مست به شما داده می شود که ممکن است در برخی جزئیات اغراق آمیز باشد یا نباشد.

مثل یک اژدها: ثروت بی نهایت شبیه است زیاد بسیاری از داستان ها، حاوی و پرپیچ و خم. نام های زیادی برای یادگیری بسیاری از مردم به مشت زدن. اما در نهایت، این خیلی برای لبخند زدن است. از آنجا که در حالی که ثروت بی نهایت گاهی اوقات هنگام دستکاری موضوعات، شخصیت ها و پیچش های داستانی کاملاً منطقی توپ را از دست می دهد، بدون شک باز هم یکی دیگر از حماسه های جنایی بی پایان دوست داشتنی است. استودیو RGG ماهیچه‌های RPG تازه‌یافته‌اش را سخت‌تر از چادها و برادهایی که ممکن است در ساحل Waikiki پیدا کنید، سفت و منعطف می‌کند، مبارزات نوبتی سری را تنظیم می‌کند و نقشه را با جاذبه‌های جالب کافی پر می‌کند تا حتی حریص‌ترین افراد را هم سیر کند.

نسخه ای از Like A Dragon: Infinite Wealth برای بررسی توسط سگا ارائه شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/like-a-dragon-infinite-wealth-review?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *