قیمت وان پلاس ۱۲ در تاریخ ۶ فوریه ۷۹۹ دلار خواهد بود

OnePlus قیمت و در دسترس بودن پرچمدار خود را اعلام کرده است وان پلاس ۱۲ و گوشی های هوشمند OnePlus 12R مقرون به صرفه، همراه با OnePlus Buds 3. فروش OnePlus 12 از ۶ فوریه با قیمت ۷۹۹ دلار برای نسخه ۲۵۶ گیگابایتی آغاز می شود و مدل ۵۱۲ گیگابایتی آن ۸۹۹ دلار قیمت دارد. در همین حال، OnePlus 12R با قیمت ۵۹۹ دلار و OnePlus Buds 3 99 دلار قیمت دارد. هر دو مدل اخیر یک هفته بعد در ۱۳ فوریه به فروش می رسند.

وان پلاس 12 از 6 فوریه با قیمت 799 دلار به فروش می رسد
وان پلاس

هر دو گوشی دارند در حال حاضر در چین راه اندازی شده استاما برای یادآوری، OnePlus 12 به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳، ۱۲ گیگابایت رم (قابل ارتقا تا ۲۴ گیگابایت) و فضای ذخیره سازی تا ۱ ترابایت مجهز شده است. این دوربین دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با استفاده از سنسور بزرگ LYT-808 1/1.4 اینچی سونی) و یک لنز پریسکوپی تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی است. همچنین صفحه نمایش ۶٫۸۲ اینچی AMOLED 120 هرتزی، شارژ سریع سیمی تا ۱۰۰ وات (بی سیم ۵۰ وات) و در رنگ های سفید براق، مشکی مات یا سبز ارائه می شود.

در همین حال، OnePlus 12R به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ با ۸ گیگابایت رم (قابل ارتقا تا ۱۶ گیگابایت) و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی کاهش می یابد. این چیزی را ارائه می دهد که شرکت آن را می نامد "جهان اول" صفحه نمایش LTPO 4.0 با سیستم نرخ نوسازی پویا هوشمند که برای بهبود عملکرد و عمر باتری، بین نرخ تجدید ۱ هرتز و ۱۲۰ هرتز سوئیچ می کند. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی (ظاهرا بزرگ‌ترین باتری نصب‌شده در گوشی‌های OnePlus) به همراه شارژ سیمی/بی‌سیم ۱۰۰ وات/۵۰ وات مانند پرچم‌دار.

قیمت وان پلاس 12 در تاریخ 6 فوریه 799 دلار خواهد بود
مت اسمیت برای Engadget

در نهایت، OnePlus Buds 3 به شما امکان حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی (حداکثر حداکثر ۴۹ دسی بل)، همراه با پاسخ فرکانسی فوق عریض ۱۵ هرتز تا ۴۰ کیلوهرتز را می دهد. آنها ۱۰ ساعت پخش بدون وقفه یا ۴۴ ساعت از طریق کیس شارژ ارائه می دهند. با کدک بلوتوث LHDC 5.0، آنها توسط انجمن صوتی ژاپن به عنوان دستگاه های بی سیم صوتی با وضوح بالا تایید شده اند. همه اینها باید مورد آزمایش قرار گیرد، اما مطمئناً قیمت آنها ۹۹ دلار است.

OnePlus قول می دهد که شما این کار را انجام دهید "تجربه آینده صاف" با محصولات جدید – به این معنی که، ما تصور می کنیم، تجربه کاربری سریع و روان با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. به نظر می رسد وان پلاس ۱۲ با ترفندهای Hasselblad و ویدیوی ۴K Dolby Vision بهترین دوربین این شرکت را تا کنون دارد. ما به زودی آن را بررسی خواهیم کرد و به شما اطلاع خواهیم داد که آیا به آن وعده ها عمل می کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/oneplus-12-will-cost-799-when-it-launches-on-february-6-150024792.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/oneplus-12-will-cost-799-when-it-launches-on-february-6-150024792.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *