بررسی OnePlus 12: دریافت آن برای قیمت مناسب

بررسی ها بررسی های موبایل

بررسی OnePlus 12: دریافت آن برای قیمت مناسب

بررسی OnePlus 12: دریافت آن برای قیمت مناسب

Adam Dowd/SlashGear
توسط آدام داود/ژان ۲۳، ۲۰۲۴، ۱۰:۰۰ صبح EST

رتبه ویراستاران: ۸/۱۰
طرفداران
  • آرایه دوربین چشمگیر
  • قیمت عالی
  • تن ها فضای ذخیره سازی و رم
  • باتری دو روزه
  • سریعترین شارژ سیمی موبایل که می توانید در ایالات متحده پیدا کنید
  • شارژ بی سیم
منفی
  • هیچ ویژگی هوش مصنوعی
  • گامی کوچک در عکاسی در شب
  • معیارهای مشکوک

ممکن است بابت خریدهای انجام شده از پیوندها کمیسیون دریافت کنیم.

OnePlus اخیراً در حال پیشرفت است. تنها چند ماه پس از عرضه نه تنها بهترین گوشی تاشوی سال ۲۰۲۳، بلکه در واقع یکی از بهترین گوشی‌ها، این شرکت با وان پلاس ۱۲ بازگشته است. از یک طرف، یک تلفن اسلب به طور قطع کمتر از یک گوشی تاشو جذاب است، اما از طرف دیگر، بسیار کاربردی تر، بسیار کمتر شکننده و اساساً نصف هزینه است.

این وان پلاس ۱۱ به خودی خود یک پیشنهاد بسیار قوی بود و در طول سال، اوپو فرمول بسیار خوبی برای سنسورهای دوربین خود، از جمله بیشتر دوربین های تاشو خود پیدا کرد. این فرمول را به OnePlus 12 نیز آورده است. به اینها شهرت وان پلاس برای نرم افزار عالی، شارژ سریع و صحبت از شارژ را اضافه کنید – شارژ بی سیم در حال قطع شدن است و به بازی باز می گردد، بنابراین آیا این گوشی که در پایان ژانویه عرضه شده است، گوشی قابل شکست در سال جاری است؟ این سوالی است که باید به آن پاسخ داده شود.

این بررسی پس از استفاده از نمونه بررسی OnePlus 12 ارائه شده توسط OnePlus به مدت دو هفته در شبکه T-Mobile تهیه شده است.

تفرقه افکن از پرش

Adam Dowd/SlashGear

طراحی سخت افزاری OnePlus 12 مطمئناً قطبی خواهد شد. برخی ممکن است آن را «شیک پیشخوان آشپزخانه» بنامند. OnePlus 12 یا حداقل رنگ «Flowy Emerald» دارای طرحی مرمری در پشت است که یادآور میز یا کف بانک است. برخی ظاهر مرمر را سرگرم کننده خواهند دید. به طور خلاصه، یا آن را دوست خواهید داشت یا به سراغ گزینه سیاه ابریشمی می روید که بسیار ایمن تر است.

OnePlus جزیره دوربین غول پیکر سال گذشته را نگه می دارد که اکنون سه دوربین و یک ماژول فوکوس خودکار لیزری را در خود جای داده است. این جزیره به نوعی حتی بزرگ‌تر از سال گذشته است، تقریباً یک میلی‌متر ضخیم‌تر است، و لبه آن پخ‌تر است و ظاهر یک لنز دوربین DSLR بزرگ را تداعی می‌کند. در مورد بقیه سخت افزارها، به غیر از دکمه تنظیم صدا و پاور معمولی، سوئیچ کشویی حلقه/ارتعاش/بی صدا وان پلاس را دریافت می کنید.

صفحه نمایش غول پیکر و قطعات داخلی تکان دهنده

Adam Dowd/SlashGear

در همین حال، صفحه نمایش ۶٫۸۲ اینچی این دستگاه بزرگ، درخشان و باشکوه است. صفحه نمایش LPTO ProXDR قادر به حداکثر روشنایی مسخره ۴۵۰۰ نیت است و بسته به استفاده از نرخ نوسازی پویا ۱-۱۲۰ هرتز دارد. رزولوشن آن ۳۱۶۸ در ۱۴۴۰ برای تراکم ۵۱۰ ppi بسیار زیاد است.

این گوشی دارای یک محافظ صفحه نمایش است که ممکن است از همان ابتدا وسوسه شوید آن را بردارید. تمایل به به دام انداختن حباب ها دارد که می تواند کمی آزاردهنده باشد، مخصوصاً هنگام بازی. همچنین، صفحه نمایش لبه خمیده مستعد لمس های فانتوم است که اگر ارقام خمیده ای دارید، بازی شما را از بین می برد.

در زیر آن پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳، ۱۲ گیگابایت رم از ۱۶ گیگابایت و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 4.0 قرار دارد. یکی از چیزهایی که باید در مورد OnePlus دوست داشته باشید این است که در موارد داخلی کوتاهی نمی کند. از دیگر اجزای قابل توجه می توان به سنسور اثرانگشت درون نمایشگر و سیم پیچ NFC برای پرداخت های بدون تماس اشاره کرد که در ادامه بیشتر در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

شارژ فوق سریع

Adam Dowd/SlashGear

OnePlus 12 با باتری عظیم ۵۴۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می شود که با توجه به فرم بسیار نازک آن قابل توجه است. احتمالاً به همین دلیل است که این گوشی برای مدت طولانی می رود و می رود. این گوشی تقریبا دو روزه است. معمولاً می توانید فراموش کنید که آن را یک شب به برق وصل کنید و در بیشتر روزها، اگر نه در تمام روز دوم، همچنان قوی خواهد بود. گوشی فقط باتری را جرعه جرعه می کشد.

اما زمانی که باتری در نهایت از بین رفت، می توانید آن را با شارژ سریع ۸۰ واتی شارژ کنید. این شارژ به قدری سریع است که در مدت زمان نوشتن پاراگراف بالا و این جمله، گوشی از ۹ درصد به ۲۵ درصد شارژ شد. شارژ سریع OnePlus که در خارج از کشور رایج است، بازی را در ایالات متحده تغییر می دهد. اگر اجازه دهید می تواند رابطه شما با باتری را تغییر دهد. به جای اینکه هر شب گوشی خود را شارژ کنید – که قطعاً حتی ضروری نیست – فقط می توانید تلفن خود را رها کنید تا به علامت ۱۵-۲۰٪ برسد، سپس آن را به معنای واقعی کلمه به مدت ۱۰ دقیقه وصل کنید و به ۵۰-۶۰ برگردید. ٪. گوشی خود را به برق وصل کنید، کفش و کت خود را بپوشید، و می توانید آن را از برق بکشید و با خیال راحت برای شب بیرون بروید.

این نوعی از شارژ است که در ایالات متحده مدت هاست به تعویق افتاده است – OnePlus تنها فروشنده ای در ایالات متحده است که آجر شارژی مانند این را در جعبه ارسال می کند. اگر منصف باشیم، موتورولا هنوز شارژر را با برخی از مدل های گوشی هوشمند عرضه می کند، اما هیچ چیز قابل مقایسه با شارژ OnePlus نیست. این چیزی است که باید معمول باشد، اما متاسفانه اینطور نیست.

بازگشت پیروزمندانه شارژ بی سیم

Adam Dowd/SlashGear

OnePlus در گذشته رابطه پیچیده ای با شارژ بی سیم داشته است، اما دوباره بازگشته است. با فرض اینکه از شارژر بی سیم ۵۰ واتی OnePlus استفاده می کنید، امکان شارژ بی سیم ۵۰ واتی وجود دارد. با این حال، بسیار خوب است که وان پلاس شارژ بی سیم را از قبر اولیه خود پس از وان پلاس ۱۰ احیا کرده است.

OnePlus می‌خواهد روی شارژ سریع تمرکز کند، که موضعی کاملاً منصفانه است، اما وقتی تلفنی را می‌فروشید که با هر پرچم‌دار دیگری قابل مقایسه است و ویژگی‌ای را که هر پرچم‌دار دیگری دارد کنار می‌گذارید، ظاهر خوبی نیست. . عدم وجود شارژ بی سیم در آن بسیار مشهود بود OnePlus Openبنابراین فقط می توان امیدوار بود که OnePlus خطای راه خود را دیده باشد.

در حال حاضر، این گوشی آن را دارد، و عالی و سریع است که باید باشد. به هر حال، وظیفه OnePlus این است که مطمئن شود دستگاه پرچمدار خود با رقبا مطابقت دارد و بدون شارژ بی سیم، نمی تواند.

عملکرد سریع

Adam Dowd/SlashGear

پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ کوالکام در داخل این گوشی قرار دارد – از نظر فنی دومین گوشی عرضه شده به ایالات متحده با سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ فقط به سختی آن را به قفسه های ذخیره می کوبید. این پردازنده احتمالاً حداقل تا حدی مسئول حفظ باتری مشاهده شده در تلفن است، اما مهمتر از آن این است که این تلفن فقط پرواز می کند. حتی زمانی که بازی‌هایی مانند «Call of Duty: Mobile» یا «Genshin Impact» را در تنظیمات گرافیکی بالا انجام می‌دهید، یک لکنت را پیدا خواهید کرد.

حتی بیشتر از این، سیستم خنک کننده Dual Cryo-velocity از یک سیستم محفظه بخار دوگانه برای دفع گرما استفاده می کند، به این معنی که گوشی در طول بازی خنک تر می ماند. در استفاده در دنیای واقعی، به این معنی است که وقتی ۳۰ دقیقه یا بیشتر در حال بازی هستید، تلفن گرم می شود، اما هرگز در لمس داغ نمی شود. علاوه بر این، حتی پس از بازی با صفحه نمایش با روشنایی کامل، باتری گوشی تنها از ۱۰۰٪ به ۹۸٪ کاهش یافته است، که از شهرت شارژ باتری پردازنده پشتیبانی می کند.

تمام آنچه گفته شد، Geekbench داستان متفاوتی را بیان می کند. Geekbench 6 برنامه بنچمارکی است که ما معمولاً از آن استفاده می‌کنیم، اما OnePlus 12 تنها امتیاز ۹۵۹/۴۹۴۶ Single/Multi-core را به دست می‌دهد که … عالی نیست. برای مرجع، OnePlus Open، با پردازنده نسل قدیمی تر، امتیازهای تک هسته ای/چند هسته ای ۱۱۰۱/۴۱۰۹ را به دست آورد. ما برای نظر دادن با OnePlus تماس گرفته‌ایم، و مطمئناً وقتی پاسخی دریافت کردیم، این بررسی را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

نرم افزار آشنای OnePlus

Adam Dowd/SlashGear

OnePlus 12 سیستم‌عامل Oxygen OS 14 سفارشی OnePlus را اجرا می‌کند. سفارشی‌سازی‌هایی که می‌توانید در تلفن OnePlus از آن لذت ببرید، مانند شکل‌های نماد، ایجاد آسان پوشه‌ها، و تنظیمات دیگر مانند سرعت انیمیشن و قفسه OnePlus.

یکی از ویژگی های بازگشتی، امکان گسترش یک پوشه به اندازه ۲×۲، نمایش یک شبکه مینیاتوری ۳×۳ از نمادهای کوچک است. اگر پوشه‌ای دارید که بیشتر از سایرین به آن دسترسی دارید، این پوشه اندازه می‌تواند یک ضربه را برای شما ذخیره کند یا به شما کمک کند حتی بیشتر از آنچه شبکه ۵×۶ اجازه می‌دهد، آیکون‌های بیشتری قرار دهید. به زبان ساده، همانطور که عکس بالا نشان می‌دهد، می‌توانید با قرار دادن دو پوشه بزرگ‌شده ۳×۳ در کنار یکدیگر و دو برنامه اضافی در انتهای آن، فضای نماد خود را دو برابر کنید، می‌توانید تعداد برنامه‌هایی را که می‌توانید در آن دو ردیف ببینید دو برابر کنید.

جذابیت خاصی نداره در واقع، کاملا احمقانه به نظر می رسد، اما کار می کند. مورد استفاده محتمل‌تر در اینجا این است که یک پوشه در صفحه اصلی بیش از چند برنامه پرکاربرد داشته باشد که دسترسی به آنها از یک پوشه بزرگ شده آسان باشد.

صحبت از “نرم افزار آشنای OnePlus” شد، یک بار دیگر، این تلفن در طول دوره بررسی ما گواهینامه Google Pay را دریافت نکرد. اگر این آزاردهنده و احمقانه به نظر می رسد، به این دلیل است که اینطور است. به‌روزرسانی نرم‌افزاری که در مورد در دسترس بودن خرده‌فروشی صادر می‌شود، این ویژگی‌ها را فعال می‌کند، بنابراین ما فرض می‌کنیم که آنها کار خواهند کرد، اما نتوانستیم آن را قبل از انتشار تأیید کنیم.

تنظیم صحیح لنز

Adam Dowd/SlashGear

دوربین تنظیم شده در OnePlus 12 تقریباً مشابه دوربین OnePlus Open است، با یک استثنا جزئی. امسال، OnePlus اولین دستگاهی است که از جدیدترین سنسور ۵۰ مگاپیکسلی LYT-808 سونی با دیافراگم f/1.6 و سنسور ۱/۱٫۴ اینچی استفاده می‌کند. این گوشی همچنین دارای سنسور زوم اپتیکال ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۴ درجه است. در تئوری، این تنظیم دوربین باید به همان اندازه OnePlus Open که بسیار بسیار خوب بود، عملکرد خوبی داشته باشد.

چیزهای زیادی در مورد این مجموعه دوربین وجود دارد. راه اندازی دوربین ۱x/3x با سنسورهای بزرگ یک حد وسط عالی بین چیزی مانند تنظیم زوم اپتیکال ۳x/10x است. سامسونگ گلکسی اس ۲۳. سنسور دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در پشت لنز اپتیکال ۳ برابری به شما امکان می‌دهد تا تصاویر زوم ۶ برابری با کیفیتی خیره‌کننده را بدون تلفات ثبت کنید. این یک موفقیت بزرگ است و همچنان به شما به عنوان یک عکاس گزینه هایی می دهد.

دوربین ها یک قدم به جلو و یک قدم به عقب هستند

Adam Dowd/SlashGear

این تنظیمات دوربین کاملاً خوب است، اما به نظر می رسد وان پلاس یک گام کوچک به عقب برداشته است، احتمالاً به دلیل اولین دوربین خارج از دروازه با جدیدترین سنسور سونی. در طول روز، عکس‌ها و ویدیوها آنطور که انتظار می‌رود بسیار خوب هستند. حتی سوژه های متحرک مانند پرچمی که در نسیم به اهتزاز در می آید از تاری حرکت رنج نمی برند که می تواند چالش برانگیز باشد. با زوم ۶ برابری، حتی می‌توانید چند رشته ساییده را در انتهای همان پرچم تکان دهنده انتخاب کنید. این قابل توجه است.

Adam Dowd/SlashGear

عکس های ماکرو با بوکه های زیبا در پس زمینه بسیار خوب هستند. شما می توانید جزئیات استثنایی را از محدوده ای تقریباً پنج سانتی متری یا بیشتر انتخاب کنید.

با این حال، تفاوت قابل توجهی در رنگ بین دوربین های فوق عریض و سنسور اصلی وجود دارد. این در گوشی های میان رده که دارای سنسورهای فوق عریض بسیار کوچکتر هستند طبیعی است، اما در گوشی های پرچمدار، سازنده گوشی باید کار بهتری انجام دهد.

شب بخیر شاهزاده نازنین

Adam Dowd/SlashGear

در شب، این گوشی عملکرد بسیار خوبی دارد، در حد اکثر پرچمداران. به‌خصوص در ویدیو، درحالی‌که هنگام راه رفتن و عکس‌برداری مقدار کمی لرزش وجود دارد، حتی زمانی که هیچ سوژه‌ای در میدان دید وجود ندارد، این لرزش بسیار کم است. همچنین هنگام فیلمبرداری در نور کم کمی باند می شود. برای کسانی که آشنا نیستند، “باند” زمانی است که شما یک مرز مشخص بین سطوح نور مانند پر کردن گرادیان در فتوشاپ دارید. معمولاً در دوربین‌های پرچم‌دار چنین چیزی را نمی‌بینید، اما در گوشی‌های میان‌رده به دلیل کمبود نور، غیرمعمول نیست.

Adam Dowd/SlashGear

برای سوژه هایی که ثابت می ایستند، دوربین کار بسیار خوبی برای ثبت جزئیات انجام می دهد، اگرچه فوکوس روی قسمت نرم است. اما در مورد عکسبرداری بین ۱x و ۶x این موضوع صادق است. حرکت آنطور که انتظار دارید باعث تاری نمی شود، اما در صورت امکان، سوژه های خود را ثابت نگه دارید.

برخلاف OnePlus Open، ضربه زدن روی سوژه کمکی به سطوح نوردهی نمی کند، زیرا آنها در حال حاضر در مورد جایی هستند که باید باشند. برای روشن شدن، این یک چیز خوب برای جمعیت نقطه و شوت است. بهترین توصیه برای عکاسی در شب این است که چند عکس بگیرید زیرا ممکن است تمرکز روی یکی از آنها مشکل داشته باشد، بنابراین بهتر است یک نسخه پشتیبان داشته باشید. همچنین هنگام گرفتن این عکس‌های آزمایشی پنج درجه فارنهایت بود، بنابراین ممکن است لرزش دست‌ها نیز در برخی از مشکلات فوکوس نقش داشته باشد.

قیمت، در دسترس بودن و حکم نهایی OnePlus 12

Adam Dowd/SlashGear

OnePlus 12 برای پیش خرید از امروز در دسترس خواهد بود OnePlus.com، آمازون، و بهترین خرید. در فروشگاه های حامل فروخته نخواهد شد – که یک گام دیگر به عقب برای OnePlus است. مجموعه‌ای از معاملات ویژه پیش‌سفارش وجود دارد که می‌توانید از خرده‌فروشان مختلف دریافت کنید. همه آنها در صورت پیش‌سفارش، فضای ذخیره‌سازی رایگان را از ۲۵۶ گیگابایت به ۵۱۲ گیگابایت ارتقا می‌دهند، که معامله خوبی است. OnePlus.com به سنت خود در تخفیف مقداری پول برای هر گوشی در هر شرایطی ادامه خواهد داد. در مورد OnePlus 12، ۱۰۰ دلار تخفیف دارد.

قیمت پایه OnePlus 12 799.99 دلار است که برای رکورد، همان قیمت است. سامسونگ گلکسی اس ۲۴ و آیفون ۱۵. ۱۰۰ دلار را از بین ببرید و وارد شوید پیکسل ۸ قلمرو این یک قیمت قابل توجه برای این گوشی است. علیرغم اشکالات جزئی در خروجی دوربین و امتیاز مشکوک Geekbench، در اینجا چیز زیادی وجود دارد که دوست نداشته باشید.

با معرفی گلکسی اس ۲۴ در هفته گذشته و وعده های داده شده در طی Snapdragon Summit 2023، ممکن است تعجب کنید که همه ویژگی های هوش مصنوعی کجا هستند. این یک سوال منصفانه است. اگر واقعاً جهان به این سمت است، می توان یافت که OnePlus 12 کمبود دارد. با این حال، از آنجایی که مدرن‌ترین تصور ما از هوش مصنوعی هنوز در مراحل ابتدایی است، نمی‌توانیم گوشی را به دلیل کمبود آن زیاد بخوانیم.

اگر چیزی به عنوان یک پرچمدار مقرون به صرفه وجود دارد، این همان است. سخت‌افزار چشمگیر، همراه با مجموعه‌ای از دوربین‌های خوب به این معنی است که این تلفن میله بالایی را تعیین کرده است که سایر تلفن‌ها ممکن است در بقیه سال ۲۰۲۴ در پاک کردن آن با مشکل مواجه شوند.


منبع: https://www.slashgear.com/1498985/oneplus-12-review-release-price-testing/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *