بررسی OnePlus Watch 2: عمر باتری وحشی است

داستان ساعت اصلی OnePlus داستانی نیست که به یاد بیاورید. OnePlus آن دستگاه را به عنوان نوعی ردیاب تناسب اندام یا سلامتی راه اندازی کرد، اما پر از اشکال بود، به طور عجیبی فروخته می شد و Wear OS را اجرا نمی کرد. بنابراین صادقانه بگویم، وقتی شنیدیم که OnePlus در حال بررسی یک پوشیدنی بعدی است، دقیقاً هیجان‌زده نشدیم. همانطور که به نظر می رسد، آنها یکسری تصمیمات عالی برای OnePlus Watch 2 گرفتند و چیزی را ارائه کردند که اگر در بازار یک دستگاه Wear OS هستید، احتمالاً در نظر خواهید گرفت.

به طور خلاصه، OnePlus Watch 2 یک ساعت مجهز به سیستم عامل Wear OS است که اتفاقاً دو پردازنده مختلف را پشت سر هم اجرا می کند (Snapdragon W5 و یک MCU کم مصرف). گوگل به تغییر سیستم عامل Wear OS برای OnePlus Watch 2 کمک کرد تا به هر دو پردازنده اجازه دهد تا وظایف را به طور یکپارچه بین خود انجام دهند و عمر باتری باورنکردنی را ارائه دهند. OnePlus وعده حداقل ۴۸ ساعت را با یک بار شارژ و هر چیزی که به آن پرتاب می‌شود، می‌دهد، اما می‌توانید با اجرای ساعت در حالت هوشمند، که من انجام دادم، این مدت را تا ۱۰۰ ساعت افزایش دهید.

همچنین یک قاب از جنس استنلس استیل به رنگ مشکی یا نقره‌ای، صفحه‌نمایش بزرگ ۱٫۴۳ اینچی گرد AMOLED، شیشه روکش کریستالی یاقوت کبود، باتری ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، ۲ گیگابایت رم، حافظه ۳۲ گیگابایتی، WiFi، بلوتوث ۵٫۰، GPS با فرکانس دوگانه، NFC، مقاومت در برابر آب ۵ATM پیدا خواهید کرد. و سنسور ضربان قلب

OnePlus Watch 2 یک ساعت ۲۹۹ دلاری است، اما می‌توانید در اکثر روزها ۵۰ دلار از طریق تبلیغاتی که OnePlus اجرا می‌کند، صرفه‌جویی کنید و تقریباً هر ساعتی را معامله می‌کند و به شما تخفیف می‌دهد.

بررسی OnePlus Watch 2: عمر باتری وحشی است

ویژگی OnePlus Watch 2 چیست؟

عمر باتری. احساس می‌کنم باید از اینجا شروع کنم، زیرا به ندرت یک شرکت قول عمر باتری استثنایی می‌دهد و سپس آن را واقعاً تحویل می‌دهد. OnePlus این کار را با OnePlus Watch 2 انجام داده است. باتری ۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تا ۱۰۰ ساعت در حالت هوشمند استفاده می شود و من هنگام آزمایش به آن نزدیک شدم.

برای اولین بار، ساعت وان پلاس ۲ را در بعدازظهر جمعه روی مچ گذاشتم، صفحه نمایش همیشه روشن را فعال گذاشتم، هر شب آن را برای خواب پوشیدم و دو بار تمرین کردم. تا صبح دوشنبه نیازی به شارژ نداشتم. برای شارژ دوم که صبح روز دوشنبه کامل شارژ کردم، تا جمعه ادامه داشت، البته بدون هیچ تمرینی. این وحشی است!

و باز هم، این کار گوگل و وان پلاس است که به Wear OS اجازه می‌دهد از یک پردازنده کم مصرف برای اکثر کارهای روزانه (مانند اعلان‌ها) استفاده کند، در حالی که به Snapdragon W5 بزرگ اجازه می‌دهد هر چیزی شدیدتر را مدیریت کند. قدرت جرعه جرعه در اینجا باور نکردنی است. هرگز احساس نمی‌کردم که ساعتی باشد که تا روز یا سه روز دیگر به کار خود ادامه دهد یا آن را بسازد.

همچنین باید اشاره کنم که انتقال وظایف بین دو چیپ ست بدون نقص انجام می شود. هرگز در طول آزمایش با موقعیتی مواجه نشدم که فکر کنم، “مرد، می توانم بگویم تراشه کم مصرف اینجاست که به آرامی کاری را انجام می دهد که من ترجیح می دهم تراشه دیگر انجام دهد.” در عوض، همه چیز فقط کار کرد و شما نمی توانید بگویید که کدام تراشه کدام وظایف را انجام می دهد، همانطور که باید باشد.

در بخش شارژ، این ساعت با یک داک PIN همراه شارژ می شود، بنابراین Qi نیست. تقریباً در عرض ۶۰ دقیقه به ۱۰۰٪ شارژ می رسد. این یک زمان شارژ کاملاً عادی است، اما از آنجایی که شما فقط باید هر ۳ تا ۴ روز یکبار این کار را انجام دهید، فکر نمی‌کنم اکثر مردم مشکلی نداشته باشند.

چیزهای کاملاً باورنکردنی در اینجا از OnePlus در بخش باتری.

طرح. به طور کلی، طراحی OnePlus Watch 2 را دوست دارم. در اینجا یک سبک متمایز وجود دارد که فقط کپی دیگری از ساعت گلکسی نیست. مطمئناً هیچ شباهتی به Apple Watch یا Pixel Watch ندارد. من فکر می‌کنم وان‌پلاس در ساخت یک طراحی ساعت منحصربه‌فرد کار خوبی انجام داد که اینطور نیست هم منحصر بفرد.

OnePlus Watch 2 یک ساعت بزرگ با ضخامت حدود ۴۷ میلی‌متر است، اما با انحنای ظریف در قسمت‌های آن، به خوبی روی مچ دستم می‌خورد. همچنین با اندازه کلی آن کمی احمقانه به نظر می رسید، اما لزوما متوجه وزن فوق العاده ای نشدم یا آن را در مسیرم قرار ندادم. اگر در نظر دارید فقط برای یک ساعت بزرگ آماده شوید.

برای نوارها، یک نوار لاستیکی مشکی در مدل مشکی یا یک نوار سبز رنگ در مدل نقره ای ارائه می شود. این یک باند ۲۲ میلی متری است که می توان آن را به نفع باند ۲۲ میلی متری خود جدا کرد. به طور کلی، نواری که همراه آن است کیفیت مناسبی دارد، اما کمی ضخیم است و من گاهی اوقات آرزوی چیزی سبک تر را دارم. بند ارائه شده مانند بندهای سامسونگ در گلکسی واچ در گیره ها قرار می گیرد و این انتخاب طراحی مورد علاقه من نیست. اما دوباره، من فقط گروه را عوض می کنم.

ردیابی سلامت. برای من، داشتن یک ساعت هوشمند بیشتر در مورد ردیابی سلامت و تناسب اندام است. اعلان‌ها دیوانه‌ام می‌کنند و بیشتر خاموش می‌شوم، اما به داده‌های مربوط به قلب، خواب و وضعیت کلی تناسب اندام خود معتاد هستم. OnePlus Watch 2 تمرکز بسیار زیادی روی سلامتی دارد و به خوبی کار ردیابی بیشتر آن را در برنامه OHealth خود انجام می دهد.

اگر شما یک دونده هستید، OnePlus معیارهای مختلفی را ایجاد کرده است که معمولاً در ساعت‌های Wear OS نمی‌توانید پیدا کنید. بدیهی است که می تواند ضربان قلب شما را در تمام روز و شب و در حین تمرین، مناطق، سرعت، ارتفاع و غیره ردیابی کند. همچنین می تواند آهنگ، زمان تماس با زمین، نوسان عمودی، و نسبت عمودی، قدرت دویدن، گام برداشتن شما را ردیابی کند. طول و بازیابی انرژی برای ساعت هوشمندی که لزوماً به عنوان یک ساعت در حال اجرا مانند گارمین فروخته نمی شود، کاملاً پیشرفته است. من کاملاً تحت تأثیر همه داده‌هایی هستم که هنگام دویدن به من ارائه کرد.

برای سایر تمرینات و موارد بهداشتی، ضربان قلب روزانه، خواب و مراحل مختلف آن، SpO2، سطح استرس، کالری، مراحل و موارد دیگر را پیگیری می کند. بسیاری از این دسته ها همچنین می توانند رکوردهای روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه شما را در طول زمان نشان دهند، به علاوه اگر بخواهید می توانید تمرینات را از داخل برنامه ضبط کنید.

این ساعت ردیابی دما را انجام نمی دهد زیرا آن نوع سنسور را ندارد. ردیابی قاعدگی یا ثبت نوار قلب را نیز انجام نمی دهد. اینها می توانند برای برخی معامله شکن باشند. من تصور می کنم. آنها معیارهایی نیستند که من هرگز به آنها نگاه می کنم.

من توانستم OnePlus Watch 2 را برای دویدن بیرون بیاورم و از طریق GPS با دقت بسیار در مسیر عادی من ردیابی شد. من متوجه شدم که ضربان قلب دقیق است یا حداقل با سایر دستگاه‌هایی که این معیارها را در طول تمرینات شدید دنبال می‌کنم بسیار همسو است. نظارت بر خواب آن جایی بود که من امیدوار بودم و برنامه OHealth داده ها را به خوبی ارائه کرد. من هیچ شکایتی از تجربه ردیابی سلامت در اینجا ندارم، فقط این که ای کاش تغییرات ضربان قلب (HRV) را ردیابی می کرد. عجیب است که اینطور نیست.

عملکرد، نمایش، نرم افزار. همه این قسمت‌ها در OnePlus Watch 2 عالی هستند. این صفحه نمایش زیبا و بزرگی دارد که وقتی بیرون یا داخل خانه بودم هیچ مشکلی برای دیدن یا تعامل با آن نداشتم. عملکرد، همانطور که قبلاً به آن اشاره کردم، بسیار خوب است، حتی اگر وظایف بین دو چیپ ست مختلف رقص باشند. این ساعت مانند یک گوشی OnePlus صاف است که حرف های زیادی می زند.

تا آنجا که نرم افزار پیش می رود، تجربه Wear OS برای کسانی که قبلا از Wear OS استفاده کرده اند آشنا خواهد بود. OnePlus OxygenOS را برای ساعت یا چیزهای عجیب و غریب انجام نداده است. به نظر می رسد Wear OS، مانند آن عمل می کند، و برای دریافت اعلان ها، فعال کردن برنامه ها یا تغییر تنظیمات مشکلی ندارید.

شما باید از برنامه OHealth برای مدیریت چهره‌های ساعت، تنظیمات اعلان‌ها، کاشی‌ها و مواردی از این دست استفاده کنید. مطمئناً، می‌توانید کارهای زیادی را روی دستگاه انجام دهید، اما این هرگز در یک ساعت هوشمند سرگرم‌کننده نیست. گاهی اوقات استفاده از برنامه OHealth گیج کننده بود زیرا تنظیمات کمی برای سفارشی کردن بیشتر تجربه Watch 2 در آنجا وجود دارد، اما همچنین نیازی به استفاده از آن به دفعات ندارید. به عنوان یک برنامه همراه خوب است – چیز خاصی نیست، ارزش شکایت ندارد.

آیا مشکلی در OnePlus Watch 2 وجود دارد؟

این یک منطقه عجیب و غریب برای این ساعت است که می‌توان آن را امتحان کرد و در آن فرو رفت، زیرا نمی‌دانم که واقعاً چیزی در آن «اشتباه» است. آیا کامل است؟ خب نه. می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که بزرگ است و برای خیلی‌ها به طرز عجیبی روی مچ دست می‌آید و احتمالاً احمقانه نیز به نظر می‌رسد. OnePlus می خواست یک باتری بزرگ و دو چیپ ست را در داخل خود جمع کند تا ساعتی بسازد که بیشتر یک هفته دوام بیاورد و این کار را انجام داد، اما متاسفانه این به معنای دستگاهی است که قرار نیست برای همه مناسب باشد.

برخی از ویژگی های سلامتی را برای زنان و کسانی که به خواندن منظم نوار قلب نیاز دارند، از دست داده است. با آیفون کار نمی کند، پس این یک چیز است. با پین شارژ می شود، اتصال سلولی ندارد و از شما می خواهد که از برنامه OHealth OnePlus برای اتصال استفاده کنید. دکمه سمت راست بالا به نظر می رسد که می تواند برای حرکت در سیستم عامل بچرخد، اما این کار را نمی کند. فقط می‌چرخد و چیزی است که باید با آن سر و صدا کرد.

اوم، من فکر می کنم این بیشتر چیزی است که از آن شکایت می کنم.

آیا باید OnePlus Watch 2 بخرید؟

خوب است، مطمئناً. با قیمت ۲۹۹ دلار، احتمالاً قیمت با همه چیزهایی که ارائه می دهد صحیح است، به علاوه شما باید بتوانید در آینده روی آن تخفیف بگیرید تا آن را بیشتر از ۲۵۰ دلار کنید.

پس از استفاده از OnePlus Watch 2، احتمالاً آن را به جای Pixel Watch 2 صرفاً برای عمر باتری انتخاب می کنم. من ترجیح می دهم آن را ردیابی تناسب اندام بیش از حد. اگر با مدل‌های بزرگ‌تر گلکسی واچ ۶ مقایسه می‌کنید، این یک تماس سخت‌تر است، هرچند که با قیمت ۲۹۹ دلار در مقابل ۳۹۹ دلار یا ۴۲۹ دلار بسیار ارزان‌تر است.

فراتر از عمر باتری و قیمت مناسب، OnePlus Watch 2 همچنین به دلیل عملکرد فوق‌العاده‌اش، چیپ‌ست دوگانه منحصربه‌فرد که بسیار بی‌عیب کار می‌کند و نمایشگر بزرگ، متمایز است. این برنده یک ساعت هوشمند است.

ساعت ONEPLUS 2 را بخرید: آمازون | وان پلاس


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/19/oneplus-watch-2-review-battery-life-is-wild-fitness-tracking/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *