به‌روزرسانی ۱٫۶ Stardew Valley بالاخره با چند یادداشت وصله طولانی و چشمگیر آمد

به‌روزرسانی ۱٫۶ مورد انتظار Stardew Valley – که خالق آن اریک “ConcernedApe” Barone در یک زمان هشدار داده بود که “بزرگ نخواهد بود”، ادعایی خنده‌دار در گذشته – بالاخره در رایانه شخصی عرضه شد، و با چند یادداشت پچ کاملاً عظیم همراه شد.

بارون تایید کرد که در حال کار بر روی به روز رسانی ۱٫۶ برای Stardew Valley است در ژوئن ۲۰۲۲، اما به طرفداران هشدار داد که از نظر وسعت نسبتاً متوسط ​​و «بیشتر روی مودینگ متمرکز است». با گذشت زمان، و ویژگی های بیشتری توسط Barone به اشتراک گذاشته شد، به طور فزاینده ای آشکار می شود که ۱٫۶ به طور قابل توجهی بلندپروازانه تر از آنچه در ابتدا برنامه ریزی شده بود رشد کرده است.

این تنها در حال حاضر، با ورود ۱٫۶ – و انتشار آن است تغییرات همراه – که دقیقاً می‌توانیم ببینیم چقدر کار برای به‌روزرسانی انجام شده است. قبل از پچ یادداشت های امروز، بارون داشت مسخره کرد تعدادی از موارد جدید اضافه شده، از جمله یک جشنواره بزرگ جدید و دو جشنواره کوچک جدید، آیتم های جدید و دستور العمل های کاردستی، خطوط گفتگوی جدید، نوع مزرعه جدید، محتوای جدید در اواخر بازی، لباس های زمستانی برای روستاییان، یک سینه جدید بزرگتر، ۸- پخش کننده تعاونی روی رایانه شخصی، و – مهمتر از همه – کلاه برای گربه و سگ.


به‌روزرسانی ۱٫۶ Stardew Valley بالاخره با چند یادداشت وصله طولانی و چشمگیر آمدبیایید Stardew Valley Multiplayer – BERS FOR DAYS، MATES بازی کنیم. آبجو برای روزها!


تیم ویدیویی Eurogamer در آن روز حالت چند نفره جدید Stardew Valley را بازی می‌کرد.

در طول هفته گذشته، Barone حتی بیشتر طعنه زده است، از جمله اخبار ۱٫۶ نیز معرفی می کند توانایی بازیکنان برای نوشیدن مایونز – یکی از سرگرمی های مورد علاقه من است، بنابراین من شخصا هیجان زده هستم – اما اکنون همه چیز رسما فاش شده است. بنابراین بله، اگر به اسپویلر حساس هستید، اکنون به دور نگاه کنید. به عنوان مثال، آن جشنواره بزرگ جدید، جشنواره سه روزه کویر در بهار است، در حالی که ۱٫۶ دو جشنواره ماهیگیری کوچک و یک “رویداد” محیطی جدید در تابستان را به همراه دارد.

همچنین یک سیستم “تسلط” جدید وجود دارد که امتیازات و آیتم های قدرتمندی را اعطا می کند که از طریق یک منطقه جدید قابل دسترسی است. مزرعه مزرعه Meadowlands جدید با «علف‌های آبی جویدنی که حیوانات دوست دارند»، به‌علاوه «بسیاری» گزینه‌های گفتگوی جدید NPC، از واکنش‌های هدیه سفارشی گرفته تا گفتگوی پویا، وجود دارد.

در جای دیگر، ۱٫۶ این امکان را به شما می دهد که وقتی قلب اولین حیوان خانگی خود را به حداکثر رساندید، چندین حیوان خانگی داشته باشید. یک کتابفروشی وجود دارد که هر فصل دو بار از آن بازدید می کند. NPC ها لباس های زمستانی دارند. اکنون می توان ماهی گوبی را گرفت. دو نژاد گربه و سگ جدید وجود دارد. شما می توانید یک لاک پشت حیوان خانگی داشته باشید، و “بچه پرتاب در حال حاضر فرصتی برای کریت”. نمی دانم معنی آن چیست، اما خندیدم.

و صادقانه بگویم، این فقط خراش دادن سطح است. ۱٫۶ همچنین جهان را با آبشارها، تزئینات بیشتر در تعطیلات، موجودات محیطی کمیاب، درختانی که در پاییز برگ های خود را از دست می دهند، بهبود بصری برای فضای داخلی ساختمان، تغییرات نور، و تغییرات بسیار بیشتر – از جمله تغییرات چند نفره، تغییرات تعادل، اصلاحات فراوان، جان می بخشد. به علاوه بهبودهای مختلف کیفیت زندگی، از جمله توانایی نشستن روی صندلی در طول جشنواره ها.

به گفته Barone، به‌روزرسانی ۱٫۶ Stardew Valley هم‌اکنون از طریق Steam و GOG روی رایانه‌های شخصی در دسترس است و نسخه Game Pass باید به محض اتمام ساخت‌وساز جدید منتشر شود. در مورد کنسول و موبایل، ۱٫۶ قرار است “در اسرع وقت” برسد. و اگر می خواهید از کامل استفاده کنید یادداشت های پچ ارزش رمان مجازی برای به روز رسانی ۱٫۶، خود را یک فنجان درست کنید، راحت باشید، سپس به وب سایت Stardew Valley بروید.


منبع: https://www.eurogamer.net/stardew-valleys-16-update-is-finally-here-with-some-impressively-lengthy-patch-notes?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *